Niin välitätkö? Ymmärrätkö että tarvitsen turvallisen ihmisen joka ei petä luottamusta?
Jos yritän selittää mikä satuttaa
52
594
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, että sinulla on jonkinlainen ongelma.
- Anonyymi
Mihin liittyen? Haluan miehen joka haluaa minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat että se mies on yhtä fanaattisesti ihastunut kuin tummaan k naiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit kerran lumoutuneena sanoa että sä olet sille miehelle pakkomielle ja nyt haluat olla siinä itse?
- Anonyymi
Haluatko kertoa tästä fantasiastasi lisää mitä ruokit näillä palstasedän tomppelirysillä?
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sorry. Mun syytä kaikki. Sä oot aina nin sympaattinen, empaattinen, pimpaattinen jne ja mä teen aina kaikki väärin ja pilaan meidän välit pahoittamalla sinun täydellisen naisen mielen. Sinä et ole ikinä loukannut minua vaan luet minua kuin avointa kirjaa ja tyydytät pyytänättä kaikki tarpeeni ja osaat aina valita just ne oikeat sanat! ✌️ kiitos siitä.
M>N- Anonyymi
😮 Onko tuo sarkasmia?
- Anonyymi
Narsu on heitelly tota kakkosfemmaa koko päivän😉hyvä kirjotus. Yritystä on ainakin. Hyvä jos joku uskoo
- Anonyymi
Nyt selität mulle mikä 'bimpaattinen," mies
Niinku heti ja irl puolella🤣😂
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaIrl voin selittää, kun jutellaan seuraavan kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl voin selittää, kun jutellaan seuraavan kerran.
Ei muuten jutella! 🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten jutella! 🖕
Lupaat vaan! Pujotan sitten sormuksen tuohon sormeen. Kisses! 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaat vaan! Pujotan sitten sormuksen tuohon sormeen. Kisses! 😘
Sitä odotellen rakas❤️💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaTuomon kommetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsu on heitelly tota kakkosfemmaa koko päivän😉hyvä kirjotus. Yritystä on ainakin. Hyvä jos joku uskoo
Aloittajaäijä on niin kovin monipuolinen miäs
- Anonyymi
Jos yrität selittää minulle niin ymmärrän. Ja haluaisin kuulla lisää vaikken ole kysellyt. Olen tästä halunnut tietää.
- Anonyymi
Mieliala vaihtelee. Lapsuuden traumat määrittää todella pitkälle kuka olen. Kaipaan turvaa ja henkistä yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieliala vaihtelee. Lapsuuden traumat määrittää todella pitkälle kuka olen. Kaipaan turvaa ja henkistä yhteyttä.
Olen ymmärtänyt sen mielialan vaihtelun. Tiedän senkin etten aina asettuisi siihen oloosi, mutten ole välittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ymmärtänyt sen mielialan vaihtelun. Tiedän senkin etten aina asettuisi siihen oloosi, mutten ole välittänyt.
Kaipaisin myös ihmistä jolle olen ykkönen. Ei mitään pelleilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua se haittaisi. en usko. Luulen myös ettei se että olet välillä raskas tuntuisi lopulta raskaalta. Jos satut olemaan hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että saa paljon rahaa ja materiaalia. Miehen kuuluu maksaa. Minä kyllä kestän kun sinä hoidat kaiken. Minä vain edustan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset välitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaisin myös ihmistä jolle olen ykkönen. Ei mitään pelleilyä.
Se ei voi juuri nyt selvitä tässä. Jotain kuitenkin kertoo se kuinka voimakkaita ne tunteet olleet. Sinä olet nähnyt sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että saa paljon rahaa ja materiaalia. Miehen kuuluu maksaa. Minä kyllä kestän kun sinä hoidat kaiken. Minä vain edustan.
Ei multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset välitä?
Olen ollut ihastunut kokonaisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa.
Tämä on sinun agenda. Käärme nainen. Luikero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut ihastunut kokonaisuuteen.
Jep jep. Mene partasuun veikkuun vaan nukkumaan ja ota lapset kainaloon. Tien päälle sitten pildee myymään. Eiks jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua se haittaisi. en usko. Luulen myös ettei se että olet välillä raskas tuntuisi lopulta raskaalta. Jos satut olemaan hän.
No se sano että oon painava, mut sulla on paremmat käsilihakset niin en mä sulle ois raskas 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää se kuuluisa Aanuskonda vai mikä käärme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle, minä taidan olla jo legenda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun monologeissa korostuu palstaäijä huonosti peitelty katkeruus siitä tosiasiasta, että olet tyhjätasku. Ulise mieluummin näille vaikka siitä kuinka pitää olla rahaa, että saa naisia yhy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on näköjään ainakin yrittänyt eläytyä johonkin stereotyyppiin tai anomaliaan mitä luot näillä yksinkeskusteluilla, aloittajaäijä. Aika epätoivonen rutiini tai harrastus. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep. Mene partasuun veikkuun vaan nukkumaan ja ota lapset kainaloon. Tien päälle sitten pildee myymään. Eiks jep
Tämähän kuulostaa aloittajaäijä varsin stemmaavalta ja loogiselta jatkumolta tällekin monologille, johon lapset haluaa uskoa kuin hammaskeijuun tai joulupukkiin. Oikeastaan kommentoin näitä vain tiettyjen kus..kummajaisten kiusaksi☺️
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, niin se pittää olla.
- Anonyymi
Ole ensin itse luotettava kiitos
- Anonyymi
SATAVARMA asia! Tummatukkanen K naine ei ikinä tekis näin vammasta anelu alotusta. Ei ikinä! Toihan kerjäämistä😂
- Anonyymi
T: K- nainen? Toinen puhuu oikeista asioista ja auot päätäs.
- Anonyymi
Näinkö sinä hyvin ennalta-arvattava hupiukko haluat tämän oman aloituksesi tulkittavan ja yleisellä tasolla vinon katseen naiseen käännettävän? T naiselta hyvää piehtaroimista naisvihassa jos tämä kenkä jalkaasi sopii. Yäk.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan puhua kaivatun kanssa, jos sellainen on.
- Anonyymi
Tietysti yritän ymmärtää. Miehelle
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Jokainen suurin piirtein tasapainoinen ihminen tarvitsee turvallisen ihmisen joka ei petä luottamusta.
- Anonyymi
joo elikä tämmönen tasapainoton ei ansaitse mitään eikä ketään niinkö? tänne saitille on kyllä jokanen viisas pää löytäny 🤣👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo elikä tämmönen tasapainoton ei ansaitse mitään eikä ketään niinkö? tänne saitille on kyllä jokanen viisas pää löytäny 🤣👍
Ei, vaan ne epätasapainoiset yleensä eivät tajua tarvitsevansa turvallisen ihmisen, joka ei petä luottamusta. Epätasapainoiset hakeutuvat usein heille haitalliseen seuraan, kun tasaisuus ja ennalta-arvattavuus olisi heille kuitenkin parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö kirjoitit aloitusen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö kirjoitit aloitusen?
Kyllä. Se on edelleenkin rikkinäisen ihmisen fantasiaa ylläpitävä kummajainen aloittajaäijä itse. Onko sinulla huono itsetunto kenties kun seilaat tällaisen kuvan varassa? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Sitä tarvitsee jokainen lähtökohtaisesti
- Anonyymi
Ei kiinnosta minä minä minä minä minä minä naiset.
- Anonyymi
Tiedä vaikka olisi feministi.
- Anonyymi
Välitän . Ymmärrän.
- Anonyymi
En ollenkaan ymmärrä miten voit kuvitella että anonyymit anonyymipalstalla ei pettäisi luottamustasi. Kenen luottamusta? On vaikea olla luotettava 10 kirjoittajalle yhtä aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1403171Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702190Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102147Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien701866Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551682Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241566Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k101323Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31133Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751085Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231068