Jos yritän selittää mikä satuttaa

Anonyymi-ap

Niin välitätkö? Ymmärrätkö että tarvitsen turvallisen ihmisen joka ei petä luottamusta?

52

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän, että sinulla on jonkinlainen ongelma.

• Anonyymi

Mihin liittyen? Haluan miehen joka haluaa minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli haluat että se mies on yhtä fanaattisesti ihastunut kuin tummaan k naiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit kerran lumoutuneena sanoa että sä olet sille miehelle pakkomielle ja nyt haluat olla siinä itse?

• Anonyymi

Haluatko kertoa tästä fantasiastasi lisää mitä ruokit näillä palstasedän tomppelirysillä?

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Sorry. Mun syytä kaikki. Sä oot aina nin sympaattinen, empaattinen, pimpaattinen jne ja mä teen aina kaikki väärin ja pilaan meidän välit pahoittamalla sinun täydellisen naisen mielen. Sinä et ole ikinä loukannut minua vaan luet minua kuin avointa kirjaa ja tyydytät pyytänättä kaikki tarpeeni ja osaat aina valita just ne oikeat sanat! ✌️ kiitos siitä.

M>N

• Anonyymi

😮 Onko tuo sarkasmia?

• Anonyymi

Narsu on heitelly tota kakkosfemmaa koko päivän😉hyvä kirjotus. Yritystä on ainakin. Hyvä jos joku uskoo

• Anonyymi

Nyt selität mulle mikä 'bimpaattinen," mies
        Niinku heti ja irl puolella🤣😂
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta

Irl voin selittää, kun jutellaan seuraavan kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irl voin selittää, kun jutellaan seuraavan kerran.

Ei muuten jutella! 🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten jutella! 🖕

Lupaat vaan! Pujotan sitten sormuksen tuohon sormeen. Kisses! 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaat vaan! Pujotan sitten sormuksen tuohon sormeen. Kisses! 😘

Sitä odotellen rakas❤️💍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta

Tuomon kommetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsu on heitelly tota kakkosfemmaa koko päivän😉hyvä kirjotus. Yritystä on ainakin. Hyvä jos joku uskoo

Aloittajaäijä on niin kovin monipuolinen miäs

• Anonyymi

Jos yrität selittää minulle niin ymmärrän. Ja haluaisin kuulla lisää vaikken ole kysellyt. Olen tästä halunnut tietää.

• Anonyymi

Mieliala vaihtelee. Lapsuuden traumat määrittää todella pitkälle kuka olen. Kaipaan turvaa ja henkistä yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieliala vaihtelee. Lapsuuden traumat määrittää todella pitkälle kuka olen. Kaipaan turvaa ja henkistä yhteyttä.

Olen ymmärtänyt sen mielialan vaihtelun. Tiedän senkin etten aina asettuisi siihen oloosi, mutten ole välittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ymmärtänyt sen mielialan vaihtelun. Tiedän senkin etten aina asettuisi siihen oloosi, mutten ole välittänyt.

Kaipaisin myös ihmistä jolle olen ykkönen. Ei mitään pelleilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua se haittaisi. en usko. Luulen myös ettei se että olet välillä raskas tuntuisi lopulta raskaalta. Jos satut olemaan hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että saa paljon rahaa ja materiaalia. Miehen kuuluu maksaa. Minä kyllä kestän kun sinä hoidat kaiken. Minä vain edustan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset välitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaisin myös ihmistä jolle olen ykkönen. Ei mitään pelleilyä.

Se ei voi juuri nyt selvitä tässä. Jotain kuitenkin kertoo se kuinka voimakkaita ne tunteet olleet. Sinä olet nähnyt sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että saa paljon rahaa ja materiaalia. Miehen kuuluu maksaa. Minä kyllä kestän kun sinä hoidat kaiken. Minä vain edustan.

Ei multa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset välitä?

Olen ollut ihastunut kokonaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa.

Tämä on sinun agenda. Käärme nainen. Luikero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut ihastunut kokonaisuuteen.

Jep jep. Mene partasuun veikkuun vaan nukkumaan ja ota lapset kainaloon. Tien päälle sitten pildee myymään. Eiks jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua se haittaisi. en usko. Luulen myös ettei se että olet välillä raskas tuntuisi lopulta raskaalta. Jos satut olemaan hän.

No se sano että oon painava, mut sulla on paremmat käsilihakset niin en mä sulle ois raskas 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää se kuuluisa Aanuskonda vai mikä käärme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulle, minä taidan olla jo legenda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun monologeissa korostuu palstaäijä huonosti peitelty katkeruus siitä tosiasiasta, että olet tyhjätasku. Ulise mieluummin näille vaikka siitä kuinka pitää olla rahaa, että saa naisia yhy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on näköjään ainakin yrittänyt eläytyä johonkin stereotyyppiin tai anomaliaan mitä luot näillä yksinkeskusteluilla, aloittajaäijä. Aika epätoivonen rutiini tai harrastus. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep. Mene partasuun veikkuun vaan nukkumaan ja ota lapset kainaloon. Tien päälle sitten pildee myymään. Eiks jep

Tämähän kuulostaa aloittajaäijä varsin stemmaavalta ja loogiselta jatkumolta tällekin monologille, johon lapset haluaa uskoa kuin hammaskeijuun tai joulupukkiin. Oikeastaan kommentoin näitä vain tiettyjen kus..kummajaisten kiusaksi☺️

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin, niin se pittää olla.

• Anonyymi

Ole ensin itse luotettava kiitos

• Anonyymi

SATAVARMA asia! Tummatukkanen K naine ei ikinä tekis näin vammasta anelu alotusta. Ei ikinä! Toihan kerjäämistä😂

• Anonyymi

T: K- nainen? Toinen puhuu oikeista asioista ja auot päätäs.

• Anonyymi

Näinkö sinä hyvin ennalta-arvattava hupiukko haluat tämän oman aloituksesi tulkittavan ja yleisellä tasolla vinon katseen naiseen käännettävän? T naiselta hyvää piehtaroimista naisvihassa jos tämä kenkä jalkaasi sopii. Yäk.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan puhua kaivatun kanssa, jos sellainen on.

• Anonyymi

Tietysti yritän ymmärtää. Miehelle

• Anonyymi

Naiselle

• Anonyymi

Jokainen suurin piirtein tasapainoinen ihminen tarvitsee turvallisen ihmisen joka ei petä luottamusta.

• Anonyymi

joo elikä tämmönen tasapainoton ei ansaitse mitään eikä ketään niinkö? tänne saitille on kyllä jokanen viisas pää löytäny 🤣👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo elikä tämmönen tasapainoton ei ansaitse mitään eikä ketään niinkö? tänne saitille on kyllä jokanen viisas pää löytäny 🤣👍

Ei, vaan ne epätasapainoiset yleensä eivät tajua tarvitsevansa turvallisen ihmisen, joka ei petä luottamusta. Epätasapainoiset hakeutuvat usein heille haitalliseen seuraan, kun tasaisuus ja ennalta-arvattavuus olisi heille kuitenkin parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö kirjoitit aloitusen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö kirjoitit aloitusen?

Kyllä. Se on edelleenkin rikkinäisen ihmisen fantasiaa ylläpitävä kummajainen aloittajaäijä itse. Onko sinulla huono itsetunto kenties kun seilaat tällaisen kuvan varassa? Retorinen kysymys

• Anonyymi

Sitä tarvitsee jokainen lähtökohtaisesti

• Anonyymi

Ei kiinnosta minä minä minä minä minä minä naiset.

• Anonyymi

Tiedä vaikka olisi feministi.

• Anonyymi

Välitän . Ymmärrän.

• Anonyymi

En ollenkaan ymmärrä miten voit kuvitella että anonyymit anonyymipalstalla ei pettäisi luottamustasi. Kenen luottamusta? On vaikea olla luotettava 10 kirjoittajalle yhtä aikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      140
      3171
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2190
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2147
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      70
      1866
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1682
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1566
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      10
      1323
    8. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1133
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1085
    10. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1068
    Aihe