Herraa vailla

Mistä löytäisin itselleni domin?

Oon siis ihan aikuinen nainen ja aina on kiehtonut hiukan rajumpi seksi ja alistuminen mutta kukaan ex-kumppaneistani ei kokenut vetoa dominointiin.
Nyt sinkkuna olis ihana päästä kokemaan turvallinen alistussuhde osaavan ja subia kunnioittavan herran kanssa mut eipä o hajuakaan mistä sellaisen löytäisi.

Oisko kellään vinkkejä, ideoita?

10

464

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäspäin olet? Auttaa huomattavasti

• Anonyymi

Tässä olis yks mies espoosta ..

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi

+50 v mies haluis kuulla mistäpäin oot?

• Huomenta,

tosi kivan kuuloinen sun aloitus, siitä se lähtee kun löytää oikeanlaisen kokeilukumppanin. Mulla ollut pääsääntöisesti pitempikestoisia Ds suhteita, myös omistusuhteen muodossa. Luottamus pitää syntyä ja pysyä, jotta leikit ja dynamiikka pääsevät syventymään. Ei suoraan syvään päätyyn, vaan kevyesti aloitellen ja fiilistellen mikä tuntuu hyvälle. Haen koulutettavaa, mielummin kypsän ikäistä kuin nuorta naista. Asun Vantaalla, ikää 44v ja oikein mielelläni juttelisin kanssasi aiheesta enemmänkin. Mikäli ei asuinsuunta tai ikä osu yhteen, niin ainahan sitä voi vaihtaa asiallisesti ajatuksia aiheesta ja vinkkejä toki sinulle aloittelijana. Löydät minut S24 treffien puolelta tällä nimimerkilläni, siellä mukavampi jutella ilman jatkuvia trollailu yms kommentteja.

• Anonyymi

"ihan aikuinen nainen"

Tuo on ihan uusi määre! Onko 60+ vai vanhempi?

• Anonyymi

Sano nyt hiekan mistä päin oot.

• Anonyymi

Olisi mukava jutella kanssasi. Minuakin kiinnostaa tämä touhu. Olen 64v siisti terve mies 02al.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1295
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      856
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      803
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      729
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe