Kuulin huhun,että partalanmäellä tyhjennetään kerrostaloja Sammonkadulla. Sammonkatu 1 ja 3.
Taas kerrostaloja tyhjennetään
12
299
Vastaukset
- Anonyymi
Onko talot mätänemässä pystyyn jo Sammonkadullakin?
- Anonyymi
Teollisuuskylästä pitäisi purkaa kaupungin omistusta.
- Anonyymi
Hyviä teollisuushalleja ne on, pysyvät vielä pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjät teollisuushallit kertovat, että Lieksa on alamäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät joutaa pitelemään teollisuushallien seiniä pystyssä 9 euroo
- Anonyymi
Tiivistäminen on välttämätöntä.
- Anonyymi
Kakkonen on ykkönen. Ykkösestä ja kolmosesta kakkoseen. Aika ripeällä aikataululla. Mafia tyyliin tehty tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Pöljää purkaa, koska remontit tehty ja talot kunnossa. Mutta hukkaneliöt kalliita lämmittää ja ylläpitää.
- Anonyymi
Onko muutto tämän vuoden puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muutto tämän vuoden puolella?
Kuukausi aikaa ensi kuun puoleen väliin.
- Anonyymi
Tosiaan, pöljää purkaa rempattuja taloja joihin on vedetty valokuitukin. Kepu Väänänen tuhoaa suojatyöpaikassaan Lieksaa urakalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, pöljää purkaa rempattuja taloja joihin on vedetty valokuitukin. Kepu Väänänen tuhoaa suojatyöpaikassaan Lieksaa urakalla.
Onko konkurssi väänäsellä sijoitusasuntoja Lieksassa. Halutaanko vuokralaisia yksityisten omistamiin osakehuoneistoihin. On väärin purkaa kunnallia vuokrataloja.
- Anonyymi
Kaikki lakkautetaan ja tyhjennetään Lieksa tyhjenee vauhdilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606