Voiko sekin olla synestesiaa, kun näkee eri aikakäsitteet muotoina? Olen aina ajatellut esim. vuoden sillä tavalla, että se on ikäänkuin loivan u-kirjaimen muotoinen. Tammikuusta alkaen vuosi lähtee laskemaan kesää kohti siten, että kesä ja heinäkuu ovat sen u:n pohja ja sitten vuosi lähtee taas nousemaan syksyä kohti. Viikko taas yleensä näkyy suorana janana, mutta sitten viikonloput näen aina sellaisena , että lauantai on ikäänkuin kahden seinän; perjantain ja sunnuntain välissä ja se on sellainen "helpoin" päivä esim. työviikon jälkeen . Sunnuntai on aina ahdistanut mua suunnattomasti (tosin tuo on varmaan yleistä muillakin) . On varmaan muitakin omituisuuksia, mutta nyt en osaa niitä jotenkin enempää selittää.
Aika saa eri muotoja, synestesiaa vai mitä
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736