Olen aina ollut sinkku ja lisäksi olen neitsyt. 18-vuotiailla on elämä vielä edessä ja heille voi tapahtua vielä vaikka mitä jännittävää. Minä sen sijaan olen parhaat päiväni jo nähnyt.
Olen 35-vuotias sinkkumies
23
195
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas. Sulle on todellakin suuri ongelma tuo sinkkuus ja neitsyys. Kerrotko mitä olet yrittänyt tehdä sen eteen että pääset sun neitsyydestä eroon? Mitä sun ystävät sanoo kun olet heille puhunut sun poikuudesta?
- Anonyymi
En ole puhunut.
- Anonyymi
No kysytään nyt sitten, että minkä ikäisenä yleensä ne ihmisen parhaat päivät on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole puhunut.
Mikset? Eivätkö he ikinä sinulta kysy sun naissuhteista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset? Eivätkö he ikinä sinulta kysy sun naissuhteista?
Kyllä, mutta eivät sitä, olenko neitsyt. Ilokseni voin kertoa, että kyllä naiset ovat osoittaneet minua kohtaan osoittaneet kiinnostusta, mutta lähinnä vanhemmat, toki kauniit. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta eivät sitä, olenko neitsyt. Ilokseni voin kertoa, että kyllä naiset ovat osoittaneet minua kohtaan osoittaneet kiinnostusta, mutta lähinnä vanhemmat, toki kauniit. 😊
No mikä niissä on vikana. Pääsit eroon sun poikuudesta kun se on sulle isoin ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sä sitten haluut kuolla? mitä väliä sillä naisen iällä on kun pääsisit eroon sitä neitsyydestä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä niissä on vikana. Pääsit eroon sun poikuudesta kun se on sulle isoin ongelma.
En ole, mutta on kiva kun naiset ovat minusta kiinnostuneet, myös vanhemmat.
- Anonyymi
Mikset sä mene sun kavereitten kaa paikkoihin joissa voi törmätä naisiin?
- Anonyymi
Menen kun pyytävät. Yksin olen käynyt lavatansseissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin he pyytävät sua mukaan. paikkoihin joissa on pelkkiä miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulis sieltä löytyvän seuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin he pyytävät sua mukaan. paikkoihin joissa on pelkkiä miehiä
Ei, olemme esimerkiksi käyneet uimassa ja kenties joskus menen Veljekset Keskisille heidän kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulis sieltä löytyvän seuraa
Onks lavatanseissa enään ees muita ku yli +40v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, olemme esimerkiksi käyneet uimassa ja kenties joskus menen Veljekset Keskisille heidän kanssaan.
no eipä noi ole tilanteita joissa tututsutaan muihin ihmisiin ylipäänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no oletko jutellut naisille
- Anonyymi
Ei 35-vuotiaalla ole elämä jo takanaan. Siitähän se vasta vauhdilla lähtee eteenpäin.
Nuoruuden hölmöydet on ehditty hölmöilemään, on kunnolla aikuistuttu, ja tutustuttu elämään.
Tuossa iässä ja tulevaisuudessa on kaikki vielä mahdollista.
Monet viisikymppiset sanovat elävänsä elämänsä parasta aikaa.- Anonyymi
35-vuotiaat ovat yleensä haluttavampia kuin 20-vuotiaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35-vuotiaat ovat yleensä haluttavampia kuin 20-vuotiaat.
Tai siis kiinnostavampia.
- Anonyymi
On aivan sairasta miten ylläpidetään harhaa että neitsyys merkitsisi jotain. On tosi paljon vanhoja neitsyitä. Nykyään on niin oudot kuviot. Eikä se paneminen ihmistä jalosta, mutta rakkaus voi jalostaa... Muista aina vastata rakkaudella jos joku osoittaa sinulle rakkautta <3
- Anonyymi
Jos haluut eroon neitsyydestä ja kauniit vanhemmat naiset on kiinnostuneita susta niin miksi et voi heille menettää poikuutta vai pitää naisen on olla joku 20 vuotias. Häpeät kertoa jos oletkin menettänyt poikuuteesi vanhemmmalle naiselle. Ei taida olla tarpeeksi suuri ongelma tuo poikuus kun naisen iällä on väliä.
- Anonyymi
Luostareissa ympäri maailmaa elää yli 80-vuotiaita ja jopa yli 90-vuotiaita neitsyitä.
- Anonyymi
Kaipa sitä voi ensirakkaus löytyä vaikkapa vasta vanhainkodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589914Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi39513Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1328009Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617538Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236189Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875977Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j565797Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143937Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541474