Huolestuneena oon seurannut tuota k marketin asiakasmäärää nyt viime vuosina.
Muutama asiakas ja niistä puolet tuo tai hakee paketteja.
Samaan aikaan s marketissa koko ajan ainakin 15-20 autoa pihassa.
Harmi kauppiaiden puolesta kun tekivät miljoona investoinnit ja asiakkaat on kadonneet.
Toivottavasti saavat kaupan pyörimään eikä käy niinkuin entisen kauppiaan, meni kauppa ja vaimo.
K market pattijoki
21
872
Vastaukset
- Anonyymi
Oon Lesta, suosin Essän tarjouksia ja iltaalesta haen mammaliinia 50litraa ja talkkunaa viikoksi perheelle, ite käyn grillillä tehtaala ja pitkin maakunntia Tv Antero
- Anonyymi
Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser
Kiitos lesta tievosta, nai pentujas amen
- Anonyymi
Muistakaa lestat Pattijoen ahkerasti rukoilla.
- Anonyymi
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!
- Anonyymi
Tarviiko sitä tänne ihmissuhteista ruveta kertomaan?
- Anonyymi
Pattijoki on perseestä.sanokaa mitä haluatte.ledtojen asumisalue ilman mitään.yäk.
- Anonyymi
Totuuden renki johda sinä pattijokista jotta se kävisi kaupassa.aamen.maitova pitttää saada lisää ja paljon kun olen lesta.auta herra vielä tämän kerran.menen Pattijoelle tänään naimaan kuten aina teen .
- Anonyymi
Eihän siellä käy kukaan oikeasti ostoksilla. Hinnat on aina ollut k kaupoissa niin kovat että ei kannata kuin tarjoukset katella vain.
Smarketissa näkyy käyvän entinenkin kauppias, ei tarvitse enää aatteen vuoksi käydä hänenkään k-kaupassa - Anonyymi
Kauppa meni remontin jälkeen pilalle todella hankala löytää mitään ja valikoima huononi tietyiltä osin. Yhdenkin kerran menin ostamaan maitopurkkia ja jouduin kassalla odottamaan 5-10min kun myyjä puhui puhelimeen eikä voinut palvella vaikka olin ainut kassalla. Totesin että taidan hakea ensikerralla toisaalta.
- Anonyymi
Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.
- Anonyymi
Oisit käyttänyt itsepalvelukassaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.
Pattijoen raamattuseura on maailman kahdeksas ihme.
- Anonyymi
Pattijoella on patti joessa, maailma kahdeksas ihme ja leipurinkeitaalla käymme kakalla
- Anonyymi
Itsellä tuli valtava sonta kun kävin Skodan kaupassa haistelemassa uusia Skoda autoja. Haisivat niiin paskalle ne skoodat että minua alkoi välittömästi paskattaa järkyttävällä voimalla onneksi liikkeessä oli oikea paskahuussi johon punnersin emäpaskan!! Pelastuksena oli paskan voimakas haju jota ei erottanut Skodan ominaisesta hajusta joka oli täysin1:1
- Anonyymi
Ristus vittu!
Kui sä nyt kommarikatiskoita kävit katteleen???? Elä ny helevetti uutena kommarikatiskaa osta!
Sehän vetää paikalliset demarit pyörimään tontille ja koputtelemaan oven taa, kun etsivät tontilta löytyvää lajitoveriaan.
HULLU!
- Anonyymi
Mitä yhteistä on skodalla ja kylpyammeella? Kummastakaan ei kehtaa nousta pois yleisellä paikalla...
- Anonyymi
mutta ssab-portin sisällä sanomme slobodaa!! skodistien tervehdys!!
- Anonyymi
Oli ummetusta niin sen vuoksi kävin haistelemassa. En ollut tosi mielellä ostamassa vaikka myyjä lirkutteli kovasti ja lähetti sähköpostia vielä perään..
- Anonyymi
Kävin uimassa siellä, hyvä ettei hukkunut lieteojaan.
- Anonyymi
Raahesta katoaa ihmisiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410491Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1408749Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906057Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604228Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut504210Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804050Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503709Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673159Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73097IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672945