K market pattijoki

Anonyymi-ap

Huolestuneena oon seurannut tuota k marketin asiakasmäärää nyt viime vuosina.
Muutama asiakas ja niistä puolet tuo tai hakee paketteja.
Samaan aikaan s marketissa koko ajan ainakin 15-20 autoa pihassa.
Harmi kauppiaiden puolesta kun tekivät miljoona investoinnit ja asiakkaat on kadonneet.
Toivottavasti saavat kaupan pyörimään eikä käy niinkuin entisen kauppiaan, meni kauppa ja vaimo.

21

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon Lesta, suosin Essän tarjouksia ja iltaalesta haen mammaliinia 50litraa ja talkkunaa viikoksi perheelle, ite käyn grillillä tehtaala ja pitkin maakunntia Tv Antero

• Anonyymi

Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser

Kiitos lesta tievosta, nai pentujas amen

• Anonyymi

Muistakaa lestat Pattijoen ahkerasti rukoilla.

• Anonyymi

Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!

• Anonyymi

Tarviiko sitä tänne ihmissuhteista ruveta kertomaan?

• Anonyymi

Pattijoki on perseestä.sanokaa mitä haluatte.ledtojen asumisalue ilman mitään.yäk.

• Anonyymi

Totuuden renki johda sinä pattijokista jotta se kävisi kaupassa.aamen.maitova pitttää saada lisää ja paljon kun olen lesta.auta herra vielä tämän kerran.menen Pattijoelle tänään naimaan kuten aina teen .

• Anonyymi

Eihän siellä käy kukaan oikeasti ostoksilla. Hinnat on aina ollut k kaupoissa niin kovat että ei kannata kuin tarjoukset katella vain.
      Smarketissa näkyy käyvän entinenkin kauppias, ei tarvitse enää aatteen vuoksi käydä hänenkään k-kaupassa

• Anonyymi

Kauppa meni remontin jälkeen pilalle todella hankala löytää mitään ja valikoima huononi tietyiltä osin. Yhdenkin kerran menin ostamaan maitopurkkia ja jouduin kassalla odottamaan 5-10min kun myyjä puhui puhelimeen eikä voinut palvella vaikka olin ainut kassalla. Totesin että taidan hakea ensikerralla toisaalta.

• Anonyymi

Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.

• Anonyymi

Oisit käyttänyt itsepalvelukassaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.

Pattijoen raamattuseura on maailman kahdeksas ihme.

• Anonyymi

Pattijoella on patti joessa, maailma kahdeksas ihme ja leipurinkeitaalla käymme kakalla

• Anonyymi

Itsellä tuli valtava sonta kun kävin Skodan kaupassa haistelemassa uusia Skoda autoja. Haisivat niiin paskalle ne skoodat että minua alkoi välittömästi paskattaa järkyttävällä voimalla onneksi liikkeessä oli oikea paskahuussi johon punnersin emäpaskan!! Pelastuksena oli paskan voimakas haju jota ei erottanut Skodan ominaisesta hajusta joka oli täysin1:1

• Anonyymi

Ristus vittu!
        Kui sä nyt kommarikatiskoita kävit katteleen???? Elä ny helevetti uutena kommarikatiskaa osta!
        Sehän vetää paikalliset demarit pyörimään tontille ja koputtelemaan oven taa, kun etsivät tontilta löytyvää lajitoveriaan.

HULLU!

• Anonyymi

Mitä yhteistä on skodalla ja kylpyammeella? Kummastakaan ei kehtaa nousta pois yleisellä paikalla...

• Anonyymi

mutta ssab-portin sisällä sanomme slobodaa!! skodistien tervehdys!!

• Anonyymi

Oli ummetusta niin sen vuoksi kävin haistelemassa. En ollut tosi mielellä ostamassa vaikka myyjä lirkutteli kovasti ja lähetti sähköpostia vielä perään..

• Anonyymi

Kävin uimassa siellä, hyvä ettei hukkunut lieteojaan.

• Anonyymi

Raahesta katoaa ihmisiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe