K market pattijoki

Anonyymi-ap

Huolestuneena oon seurannut tuota k marketin asiakasmäärää nyt viime vuosina.
Muutama asiakas ja niistä puolet tuo tai hakee paketteja.
Samaan aikaan s marketissa koko ajan ainakin 15-20 autoa pihassa.
Harmi kauppiaiden puolesta kun tekivät miljoona investoinnit ja asiakkaat on kadonneet.
Toivottavasti saavat kaupan pyörimään eikä käy niinkuin entisen kauppiaan, meni kauppa ja vaimo.

21

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon Lesta, suosin Essän tarjouksia ja iltaalesta haen mammaliinia 50litraa ja talkkunaa viikoksi perheelle, ite käyn grillillä tehtaala ja pitkin maakunntia Tv Antero

• Anonyymi

Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kommunisti, mulla ei oo enään E-Kauppaa eikä Siwaa missä voisin jakaa aatteeni tovereiden kanssa, mutta onneksi on vielä Alko. T Nasser

Kiitos lesta tievosta, nai pentujas amen

• Anonyymi

Muistakaa lestat Pattijoen ahkerasti rukoilla.

• Anonyymi

Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!

• Anonyymi

Tarviiko sitä tänne ihmissuhteista ruveta kertomaan?

• Anonyymi

Pattijoki on perseestä.sanokaa mitä haluatte.ledtojen asumisalue ilman mitään.yäk.

• Anonyymi

Totuuden renki johda sinä pattijokista jotta se kävisi kaupassa.aamen.maitova pitttää saada lisää ja paljon kun olen lesta.auta herra vielä tämän kerran.menen Pattijoelle tänään naimaan kuten aina teen .

• Anonyymi

Eihän siellä käy kukaan oikeasti ostoksilla. Hinnat on aina ollut k kaupoissa niin kovat että ei kannata kuin tarjoukset katella vain.
      Smarketissa näkyy käyvän entinenkin kauppias, ei tarvitse enää aatteen vuoksi käydä hänenkään k-kaupassa

• Anonyymi

Kauppa meni remontin jälkeen pilalle todella hankala löytää mitään ja valikoima huononi tietyiltä osin. Yhdenkin kerran menin ostamaan maitopurkkia ja jouduin kassalla odottamaan 5-10min kun myyjä puhui puhelimeen eikä voinut palvella vaikka olin ainut kassalla. Totesin että taidan hakea ensikerralla toisaalta.

• Anonyymi

Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.

• Anonyymi

Oisit käyttänyt itsepalvelukassaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattijoella on hyvät palvelut.kattavat sellaiset ja pattijokiset on mukavia.maisematkin ovat hienot.täällä on vaikka mitä.raamattuseurat on parasta.k market on hyvä kauppa.mitään ei puutu ja yöelämä on vilkasta myös.

Pattijoen raamattuseura on maailman kahdeksas ihme.

• Anonyymi

Pattijoella on patti joessa, maailma kahdeksas ihme ja leipurinkeitaalla käymme kakalla

• Anonyymi

Itsellä tuli valtava sonta kun kävin Skodan kaupassa haistelemassa uusia Skoda autoja. Haisivat niiin paskalle ne skoodat että minua alkoi välittömästi paskattaa järkyttävällä voimalla onneksi liikkeessä oli oikea paskahuussi johon punnersin emäpaskan!! Pelastuksena oli paskan voimakas haju jota ei erottanut Skodan ominaisesta hajusta joka oli täysin1:1

• Anonyymi

Ristus vittu!
        Kui sä nyt kommarikatiskoita kävit katteleen???? Elä ny helevetti uutena kommarikatiskaa osta!
        Sehän vetää paikalliset demarit pyörimään tontille ja koputtelemaan oven taa, kun etsivät tontilta löytyvää lajitoveriaan.

HULLU!

• Anonyymi

Mitä yhteistä on skodalla ja kylpyammeella? Kummastakaan ei kehtaa nousta pois yleisellä paikalla...

• Anonyymi

mutta ssab-portin sisällä sanomme slobodaa!! skodistien tervehdys!!

• Anonyymi

Oli ummetusta niin sen vuoksi kävin haistelemassa. En ollut tosi mielellä ostamassa vaikka myyjä lirkutteli kovasti ja lähetti sähköpostia vielä perään..

• Anonyymi

Kävin uimassa siellä, hyvä ettei hukkunut lieteojaan.

• Anonyymi

Raahesta katoaa ihmisiä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"

Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä
      Maailman menoa
      183
      2801
    2. Valion maitotehtaalla kapina

Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa
      Maailman menoa
      76
      2532
    3. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      178
      2144
    4. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      24
      1911
    5. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      112
      1600
    6. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      83
      1333
    7. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      322
      1253
    8. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      113
      1163
    9. Mitä kaikkia vikoja

On kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1103
    10. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      175
      908
    Aihe