Eikö nyt ollutkaan niin että omat valinnat voi muuttaa "kohtaloa" tai sitä mitä on ennustettu? Minä ainakin tein niin, en alkanut siihen mitä ois ollut/tullut vaan päätin jäädä omiin toiveisiin ja saada sen mitä oikeasti haluan. No kävi niin ettei mitään tapahtunut! Elämä vaan "jumii", mitään ei tapahdu! Enkä voi pakottaa tapahtuun. Siis mitä nyt??
Hei näkijät! Help!!
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Nii, enkä halua ees "pakottaa" vaan että jotain AITOA tapahtuu ja olen siihen WALMIS!
- Anonyymi
Mun luottonäkijäni, Sastamalan noitanakin tunnettu, en laita nimeä tähän kun olen huomannut että joku tai jotkut kadehtii häntä näissä ketjuissa kovasti, mutta siis hän on mulle sanonut ihan hiljattain, että kohtaloaan ei voi muuttaa muutoin kuin tekemällä tässä hetkessä valintoja.
Että ei ole pakko alistua vaikka huonoon ihmissuhteeseen, vaan voi itse valita toisin.
Samoin omaan terveyteen ja mitä sitä kautta koituisi.
Sanoi, että sitten on kuitenkin asioita, jotka on ennalta määrätty tapahtuviksi, mihin ei ihminen edes omilla valinnoillaan juuri voi vaikuttaa. Joitakin asioita voi omalla tahdollaan siirtää, mutta lopputulemaa ei. Sanoi, että ihmisen elämä on kuin valmiiksi kirjoitettu kirja, jossa lukujen sisältöön voi jossain määrin vaikuttaa, lopputulemaan ei.
Jotenkin noin sanoi, kirjoitin ton ylös niin tarkoin kun muistin, kun lähdin, ja tuo menee kyllä omaankin ymmärrykseeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741