Hei näkijät! Help!!

Anonyymi-ap

Eikö nyt ollutkaan niin että omat valinnat voi muuttaa "kohtaloa" tai sitä mitä on ennustettu? Minä ainakin tein niin, en alkanut siihen mitä ois ollut/tullut vaan päätin jäädä omiin toiveisiin ja saada sen mitä oikeasti haluan. No kävi niin ettei mitään tapahtunut! Elämä vaan "jumii", mitään ei tapahdu! Enkä voi pakottaa tapahtuun. Siis mitä nyt??

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii, enkä halua ees "pakottaa" vaan että jotain AITOA tapahtuu ja olen siihen WALMIS!

• Anonyymi

Mun luottonäkijäni, Sastamalan noitanakin tunnettu, en laita nimeä tähän kun olen huomannut että joku tai jotkut kadehtii häntä näissä ketjuissa kovasti, mutta siis hän on mulle sanonut ihan hiljattain, että kohtaloaan ei voi muuttaa muutoin kuin tekemällä tässä hetkessä valintoja.
      Että ei ole pakko alistua vaikka huonoon ihmissuhteeseen, vaan voi itse valita toisin.

Samoin omaan terveyteen ja mitä sitä kautta koituisi.

Sanoi, että sitten on kuitenkin asioita, jotka on ennalta määrätty tapahtuviksi, mihin ei ihminen edes omilla valinnoillaan juuri voi vaikuttaa. Joitakin asioita voi omalla tahdollaan siirtää, mutta lopputulemaa ei. Sanoi, että ihmisen elämä on kuin valmiiksi kirjoitettu kirja, jossa lukujen sisältöön voi jossain määrin vaikuttaa, lopputulemaan ei.

Jotenkin noin sanoi, kirjoitin ton ylös niin tarkoin kun muistin, kun lähdin, ja tuo menee kyllä omaankin ymmärrykseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2522
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2217
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1993
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      597
      1889
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      40
      1447
    Aihe