Olemme aviopari N46 M48. Nyt on muutama vuosi ollut hiljaisempaa mutta muutama kuukausi sitten avatui mahdollisuus muistella menneitä. Eräs ex- kumppanikin oli halukas tulemaan nussimaan rouvaa. Odotus oli täynnä sähköä,kun odotettiin että hän saapuu. Hetki sitten juteltiin, vaimollani oli avonainen seksikäs mekko joka oli hetken päästä korvissa kun vieras alkoi nussimaan rouvaa sohvalla. Hetken kuluttua vaimoni ilmoitti tahtovansa imeä vierasta kyrpää. Vähänaikaa imettyään siirryimme kaikki kolme sänkyyn. Itse miehenä kiihoitun kun katselen, kuvaan ja videoin kun vaimoani nussii vieras mies, toki itse välillä osallistuen,yleensä imettämällä kulliani rouvallani kun vieras nussii. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi minua samalla kun toinen mies nussi häntä takaapäin. Miehellä oli n. 18 cm kulli, mutta terska oli jäätävän kokoinen, en ole koskaan nähnyt rouvaa niin kiimaisen näköisenä kuin silloin, kun vieras työnsi iso terskaisen kullinsa vaimon perseeseen. Vaimo ilmoitti kiimoissaan ettei pysty imemään,kun on niin täynnä isoa terskaa perseessään. Hän oli todella kiimoissaan. Loppuhuipennukseksi vaimoni sanoi meille: käyttäkää minua, ja mehän tehtiin työtä käskettyä. Sinä yönä vaimoa dildotettiin nussittiin pilluun,perseeseen ja suuhun oikein kunnolla,usean tunnin ajan. Kaikille jäi hyvä kesämuisto tästä. Lopuksi vielä itse liukkaille niin ilta oli kruunattu. Onko täällä muita jotka rakastavat 2M1N meininkiä? Ja onko viimeaikoina ollut toimintaa?
Kolmin aina kivempaa
Anonyymi-ap
2
446
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi 28v 176cm 82kg mies olisin halukas panemaan rouvaasi.
- Anonyymi
Mulla on ollut parien kanssa sutinaa viimeksi ennen koronaa. Oli pariskunta jossa mies oli hieman bi, tykkäsi imeä kalua ja hyväillä.
Pää osa oli tietysti rouva jota oli ilo tyydyttää monipuolisesti pitkällä kaavalla ja aina paljaalla. Ystävyyttä kesti kolmisen vuotta, mutta koronan jälkeen ei sitten jatkunutkaan.
Kovasti olen etsinyt uutta paria, mutta ei ole löytynyt.
Mies Turusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589914Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi39523Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1328009Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617538Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236189Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875977Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j565797Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944861Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143937Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist551480