Olemme aviopari N46 M48. Nyt on muutama vuosi ollut hiljaisempaa mutta muutama kuukausi sitten avatui mahdollisuus muistella menneitä. Eräs ex- kumppanikin oli halukas tulemaan nussimaan rouvaa. Odotus oli täynnä sähköä,kun odotettiin että hän saapuu. Hetki sitten juteltiin, vaimollani oli avonainen seksikäs mekko joka oli hetken päästä korvissa kun vieras alkoi nussimaan rouvaa sohvalla. Hetken kuluttua vaimoni ilmoitti tahtovansa imeä vierasta kyrpää. Vähänaikaa imettyään siirryimme kaikki kolme sänkyyn. Itse miehenä kiihoitun kun katselen, kuvaan ja videoin kun vaimoani nussii vieras mies, toki itse välillä osallistuen,yleensä imettämällä kulliani rouvallani kun vieras nussii. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi minua samalla kun toinen mies nussi häntä takaapäin. Miehellä oli n. 18 cm kulli, mutta terska oli jäätävän kokoinen, en ole koskaan nähnyt rouvaa niin kiimaisen näköisenä kuin silloin, kun vieras työnsi iso terskaisen kullinsa vaimon perseeseen. Vaimo ilmoitti kiimoissaan ettei pysty imemään,kun on niin täynnä isoa terskaa perseessään. Hän oli todella kiimoissaan. Loppuhuipennukseksi vaimoni sanoi meille: käyttäkää minua, ja mehän tehtiin työtä käskettyä. Sinä yönä vaimoa dildotettiin nussittiin pilluun,perseeseen ja suuhun oikein kunnolla,usean tunnin ajan. Kaikille jäi hyvä kesämuisto tästä. Lopuksi vielä itse liukkaille niin ilta oli kruunattu. Onko täällä muita jotka rakastavat 2M1N meininkiä? Ja onko viimeaikoina ollut toimintaa?
Kolmin aina kivempaa
Anonyymi-ap
2
546
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi 28v 176cm 82kg mies olisin halukas panemaan rouvaasi.
- Anonyymi
Mulla on ollut parien kanssa sutinaa viimeksi ennen koronaa. Oli pariskunta jossa mies oli hieman bi, tykkäsi imeä kalua ja hyväillä.
Pää osa oli tietysti rouva jota oli ilo tyydyttää monipuolisesti pitkällä kaavalla ja aina paljaalla. Ystävyyttä kesti kolmisen vuotta, mutta koronan jälkeen ei sitten jatkunutkaan.
Kovasti olen etsinyt uutta paria, mutta ei ole löytynyt.
Mies Turusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952469- 1312390
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56932
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8912- 10902
- 51872
- 76795
- 86753