Kolmin aina kivempaa

Anonyymi-ap

Olemme aviopari N46 M48. Nyt on muutama vuosi ollut hiljaisempaa mutta muutama kuukausi sitten avatui mahdollisuus muistella menneitä. Eräs ex- kumppanikin oli halukas tulemaan nussimaan rouvaa. Odotus oli täynnä sähköä,kun odotettiin että hän saapuu. Hetki sitten juteltiin, vaimollani oli avonainen seksikäs mekko joka oli hetken päästä korvissa kun vieras alkoi nussimaan rouvaa sohvalla. Hetken kuluttua vaimoni ilmoitti tahtovansa imeä vierasta kyrpää. Vähänaikaa imettyään siirryimme kaikki kolme sänkyyn. Itse miehenä kiihoitun kun katselen, kuvaan ja videoin kun vaimoani nussii vieras mies, toki itse välillä osallistuen,yleensä imettämällä kulliani rouvallani kun vieras nussii. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi minua samalla kun toinen mies nussi häntä takaapäin. Miehellä oli n. 18 cm kulli, mutta terska oli jäätävän kokoinen, en ole koskaan nähnyt rouvaa niin kiimaisen näköisenä kuin silloin, kun vieras työnsi iso terskaisen kullinsa vaimon perseeseen. Vaimo ilmoitti kiimoissaan ettei pysty imemään,kun on niin täynnä isoa terskaa perseessään. Hän oli todella kiimoissaan. Loppuhuipennukseksi vaimoni sanoi meille: käyttäkää minua, ja mehän tehtiin työtä käskettyä. Sinä yönä vaimoa dildotettiin nussittiin pilluun,perseeseen ja suuhun oikein kunnolla,usean tunnin ajan. Kaikille jäi hyvä kesämuisto tästä. Lopuksi vielä itse liukkaille niin ilta oli kruunattu. Onko täällä muita jotka rakastavat 2M1N meininkiä? Ja onko viimeaikoina ollut toimintaa?

3

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi 28v 176cm 82kg mies olisin halukas panemaan rouvaasi.

• Anonyymi

Mulla on ollut parien kanssa sutinaa viimeksi ennen koronaa. Oli pariskunta jossa mies oli hieman bi, tykkäsi imeä kalua ja hyväillä.

Pää osa oli tietysti rouva jota oli ilo tyydyttää monipuolisesti pitkällä kaavalla ja aina paljaalla. Ystävyyttä kesti kolmisen vuotta, mutta koronan jälkeen ei sitten jatkunutkaan.

Kovasti olen etsinyt uutta paria, mutta ei ole löytynyt.

Mies Turusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe