Latelan Lauri.... alkaa jo ärsyttää

Anonyymi-ap

Mikä ihmeen linssilude tämä Latelan Lauri oikein on, kun sitä pitää esittää monessa ohjelmassa. On ollut Latela 2022, 2023, 2024, Latelan Laurin hurja remontti, Latela luonto kutsuu. Ja nyt mainostetaan uutta ohjelmaa Laten ja sarkun uudet suunnitelmat. Näitä ohjelmia vielä esitetään monta kertaa päivässä. Sitten on ollut mukana muissa tosi-tv ohjelmissa. Aivan älytöntä. Samaa kastia huutokauppakeisarin kanssa.

85

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on jo nähty tämä tapaus, olisiko rahakasta hommaa tuo tv-ohjelmissa olo.
      Ei enää lisää näitä, uusia tuulia tilalle.

• Anonyymi

Ehkä ei niinkään rahakasta, ulosottolistalla isot velat. Lastensa elaritkin tää surkimus kierrättää uo:n kautta. Nolo paksu mahainen örvelö ei oo kummonen muitakaan ihme läpyskä.

• Anonyymi

ONko ihan pakko katsoa tuota ohjelmaa?

• Anonyymi

fiksu kaveri,,osaa ottaa tyhmiltä rahat pois kun niitä tyrkytetään

• Anonyymi

Ihan samaa olen ihmetellyt. Tilalle voisi tulla parempaa ohjelmaa. Tekemällä tehdään Latelasta ohjelmia, kun pitää ohjelmapaikat täyttää turhilla ja mitättömillä ohjelmilla.

• Anonyymi

Katso jotain muuta kanavaa ja ohjelmaa, niin sillä tuo sinun ongelma on äkkiä hoidettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso jotain muuta kanavaa ja ohjelmaa, niin sillä tuo sinun ongelma on äkkiä hoidettu.

Mutta jos muillakin kanavilla tulee samanlaista paskaa. Uusintoja uusintojen perään. Samoja jaksoja näytetään joka päivä monta kertaa päivässä. Kun koko kausi on esitetty kertaalleen, niin kohta sama kausi aloitetaan alusta alkaen uudelleen.
        Latelasta tehdyt ohjelmat on huonoja. Samoin huutokauppakeisari, mikä on kyllä typeryyden huippu. Joskun yli kymmenen vuotta alettiin sitä esittämään ja edelleen näytetään kaudet uudelleen ja uudelleen alusta alkaen. Ja sitten vielä kaiken lisäksi tehdään uusia kausia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos muillakin kanavilla tulee samanlaista paskaa. Uusintoja uusintojen perään. Samoja jaksoja näytetään joka päivä monta kertaa päivässä. Kun koko kausi on esitetty kertaalleen, niin kohta sama kausi aloitetaan alusta alkaen uudelleen.
        Latelasta tehdyt ohjelmat on huonoja. Samoin huutokauppakeisari, mikä on kyllä typeryyden huippu. Joskun yli kymmenen vuotta alettiin sitä esittämään ja edelleen näytetään kaudet uudelleen ja uudelleen alusta alkaen. Ja sitten vielä kaiken lisäksi tehdään uusia kausia.

Totta. Tää roni back on ihan helvetin ärsyttävä tyyppi myös. tunkee hevosenturpaansa joka läpeen, Et välty youtubessa sen mainokselta, sillä on oma kanava tubessa jota en todellakaan katso, olen laittanut sen itseasiassa kieltolistalle. mutta sitten tää suomen suurinta piilosta, parhaaseen kasoma-aikaan.. mitä helvettiä ohjelmajohtajien päässä liikkuu?? jos halutaan poistaa katsojat tv: n äärestä niin se on jo onnistunut. Nää nyhveröt jotka täällä itkee: "ei öö päkkö katsöä ellei tykkää-ää !" voitte painua helvettiin!, tää on mun rehellinen mielipide siitä että televisio-ohjelmien taso on laskenut niin alas. Ja kun muiltakin kanavilta tulee jtn 50 krt nähtyä ohjelmaa niin surfatessa törmää tohon latelan pullukkaan tai hevosennnaama roni backiin. Luojan kiitos salmisen keskinkertaisuus on pysynyt jo melko pitkään poissa.

• Anonyymi

Televisio kanavat ovat täynnä humpuukia. Itse en ole koskaan seurannut esim. Kauniita ja rohkeita. Ainoastaan vuosia sitten jouduin väkisin seuraamaan, kun olin sairaalassa umpisuolileikkauksen takia. Olin kolmen hengen huoneessa ja muut halusivat seurata tuota ohjelmaa, niin siinä tuli nähtyä sitä kertaalleen. En myöskään seuraa Salattuja elämiä, enkä Tanssii tähtien kanssa, enkä Huutokauppakeisaria, enkä Maajussille morsianta jne.. Minun suosikkeja ovat muutamat englantilaiset sarjat ja Fem-kanavan asiaohjelmat ja tanskalaiset sarjat sekä tietyt urheilukisat ja tietysti uutiset ja eduskunnan kyselytunti kerran viikossa. Tarjontaa on niin paljon, että jokaiselle löytyy jotain.

• Anonyymi

Televisiokanavat on täynnä humpuukia ja kuitenkin kerrot, että kaikille löytyy jotakin ja tarjontaa on paljon. Jopa sinulle.

• Anonyymi

Latelasta tehdyt ohjelmat on pohjanoteeraus.

• Anonyymi

Halpaa surkeaa viihdettä joka sopii suomalaiselle juntille ja heitä meillä riittää.

• Anonyymi

Minua ei ärsytä Late yhtään. Päinvastoin. Hyvät jutut.

• Anonyymi

Joo, on kyllä ärsyttävää. Eikö tuo ole jo ihan tarpeeksi pällistellyt telkkarissa.

• Anonyymi

Yhtäkään ohjelmaa en ole kyseisestä "herrasta" nähnyt enkä yhtäkään juttua hänestä lukenut. Ei vaan kiinnosta.
      Suosittelen katsomattomuutta myös aloittajalle niin ei ärsytä.

• Anonyymi

Pelkkä maalaisjuntti, ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.

• Anonyymi

On siellä se yksi hyvä tyyppi jota on kiva kuunnella, se jolla on pitkä tukka. Selittää niin hyvin kaikkia asioita,oikein mukava.

• Anonyymi

Väkisinkinkö tuosta ukosta pitää ohjelmia tehdä. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Lauri on symppis, siinä on hänen vetovoimansa.
      Ei esitä mitään, on sellainen kuin ihmisenä on.
      Minä ainakin diggaan Lauria.

• Anonyymi

Juu oikeen symppis paskakasa jättää lapsen elarit maksamatta

• Anonyymi

Sama täällä. On aito luonnonlapsi. Lisää Lauria eetteriin.

• Anonyymi

Ei todellakaan lisää.

• Anonyymi

Kukaan täyspäinen ei moista skeidaa katso.

• Anonyymi

Sinä sitten alennuit herjaamaan kirjoittajia. Missä sivistys ?

• Anonyymi

Kun kanavia selatessa tulee jokin Latelan ohjelma, niin pakko ohittaa. Vaikuttaa, että väkisin tuosta tehdään ohjelmia.

• Anonyymi

Olihan se madallettu alunperin Alfa vai mikä lie Lillbackan auto minkä peltityöt hitseineen ja muotoilu oli todellakin amisjonne tasoa.
        Surkuhupaisasti tuli mieleen se ohjelma missä Leepu Bangladeshistä leikki maailmanluokan autosuunnittelijaa..

• Anonyymi

Suomen ongelma; julkkiksia on niin vähän et pitää kierrättää eri ohjelmisssa (esim kymppitonni, Sampon kotivideot ynm kilpailuohjelmat) jolloin naama kuluu ja jossain vaiheessa käy ärsyttää kun samat naamat näkyy ohjelmista toiseen. Niinpä kotimaiset "viihdeohjelmat" on jäänyt katselematta ja pääasiassa katson dokumentteja ja urheilua

• Anonyymi

Halpaa tehdä ohjelmaa noilla junteilla, sen takia niitä käytetään ohjelmien teossa. Halvat tuotantokustannukset, ja kun vielä saadaan suuri joukko katsomaan niitä niin se ratkaisee kaiken. Kanavat tuskin välittää katsojien mielipiteistä koska kaikki kanavat on menneet samalle tasolle, eli joltain kanavalta sinun on pakko katsella ala-arvoista sontaa jos pidät tv:n auki.

• Anonyymi

Astuisin Sarkkua.

• Anonyymi

Nuo tositv:t nostaa mitättömyyksiä framille ja ohjelman tekoa jatketaan hamaan tappiin asti. Sitten nuo esille päässeet koukuttuu julkisuuteen ja postaavat elämäänsä iltaroskien sivuille. Monta ikävää esimerkkiä: Kristian Heiskari, tämä Late, huutisukko vaimoineen ja valtakunnan lesket.

• Anonyymi

Tekemällä tehdään Latelasta täyttä soopaa.

• Anonyymi

Hieno asenne elämään ja työntekoon on Laurilla. Tehkää perässä.

• Anonyymi

Miksi katsot jos se sua noin ärsyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi katsot jos se sua noin ärsyttää?

Miksi luet jos se sua noin ärsyttää??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luet jos se sua noin ärsyttää??

Minua ei kyseinen ohjelma ärsytä. Eikä minua ärsytä sekään, kun sinä katsot ko. ohjelmaa ja ärsyynnyt siitä. Minä luen eri kommentteja, mutta en ärsyynny niistä.

• Anonyymi

Laten suun mällystys on äklöä.

• Anonyymi

Voi vittu miten tyhmä jätkä. Tuossa Jeopardyssä jäi täysin nuijaksi, akat voitti. Jätkä ei tienny edes Sanna Marinin pomoa Tony Blairia – kattooko se uutisia ollenkaan?

• Anonyymi

Kaikki eivät seuraa Sanna Marinia. Koska hänessä ei ole nykyään mitään seurattavaa. Ei ainakaan mitään politiikkaan viittaavaa.

• Anonyymi

Täysin puupää!

• Anonyymi

Turhaakin turhempi, ei muuta.

• Anonyymi

Miksi seuraat ja katsot ko. ohjelmaa?

• Anonyymi

Ihmettelen suuresti, miksi pysyy televisiossa

• Anonyymi

Minä ihmettelen enemmänkin sitä, että Huutokauppakeisari pyörii jatkuvasti eri kanavilla. Olen huomannut sen kun luen tv-ohjelmia. Itse en enää seuraa Palsanmäkiä televisiosta.

• Anonyymi

Latela on persujen oma Strömsö.
      Pusataan mitä osataan ja loppuaika hölötetään paskaa.

• Anonyymi

Vihervassarit elävät kommuuneissa. He eivät osaa, eivätkä ymmärrä mitään siitä, että joku osaa esim. korjata vanhoja taloja ja autoja.

• Anonyymi

Jos ero koittaa, nìin maksaako Late Sarkun ulos käkisaaresta?
      Niinhän se on tehnyt edellisten emäntien kanssa.

• Anonyymi

Ainako pitää alkaa erosta ja just ovat vasta avioliittoon menneet. On ahkera ja työtä pelkäämätön vaimo ja tuolaisia tarvittaisiin enemmän olemassa miehillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainako pitää alkaa erosta ja just ovat vasta avioliittoon menneet. On ahkera ja työtä pelkäämätön vaimo ja tuolaisia tarvittaisiin enemmän olemassa miehillä.

Sarkku on jämäkkä emäntä talossa.
        Late vähän tuuliviiri käkiksen ranchilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jaksaa Laten paskan ajua.

• Anonyymi

Samaan kastiin kuuluu homo-nikosaarinen ja "hauska"-jannekataja. Yök 🤮🐒

• Anonyymi

En tiedä tyypistä mitään, oon kyllä jotain otsikoita lukenut, mutten avannut.
      Alkaa olla niin ala-arvoisia noi lehtimainonnatkin tai valheellisia, ettei kiinnosta.

Useassa ohjelmassa ei ole tapahtunut, niinkuin lopulta nähdään televisiosta. Eli sekin on valehtelua. Ei vaan nappaa valehtelijat.

Huutokauppakeisari mua ei ärsytä, mutta on siitä aikaa, kun olen katsonutkin.

Haremmin avaan television. Saan katseltua ne harvat mitä enää seuraan jostain areenasta tai ruudusta.

Luulenpa, että tähän nykytilaan on vaikuttanut paljon se, että vanhemmat osaajat on heitetty pois ja kaikenmaailman kahelit luulevat olevansa heitä parempia, No omiin muroihin ovat kusseet, kun ihmisiä ei kiinnosta enää heidän kootut teokset.

Kyllä töllötyksen sijaan keksii paljonkin katsottavaa tai tekemistä, ei ideat ihmisiltä lopu, ne muuttuu vain .

Noista sometähtösistä ne on kans alkaneet kyllästyttää. En ymmärrä mitä järkeä on katsella jotain rappio alkoholistia, eiköhän usean lähipiiristä sellaisiakin löydy, eikä niitä haluta seurata vaan vältellä. Tuntuu, että narsistit haluavat kertoa kaiken tekemisensä, vieden joiltain muilta löytämisen ilon omassa elämässään.

No lopulta kai lähden kaikista medioista pois, enkä seuraa mitään ja alan elää omanlaistani elämää.

• Anonyymi

Somekansa on erittäin pahoillaan tästä. Menetys on kova isku.

• Anonyymi

Voi V, sanoi talouspäällikkö viime jaksossa. Hienot käytöstavat.

• Anonyymi

Laite pääsi avioliittoon ja sai ahkeran muijan itselleen .

• Anonyymi

Laten molemmat häät nähty televisiossa.
      2015 satuhäät ohjelmassa js nyt häät käkisaaressa.
      Jälkimmäiset todella upeat häät.

• Anonyymi

Kyllä Latea katselis vaikka 24 / 7 on se niin hauska.

• Anonyymi

Tavallinen miehen tallukka ja hyvä jos jotain mies viihdyttää, omolla tyylillään ja huumorillaan.

• Anonyymi

Mitä hauskaa tossa on? Kaikki "hauskuus" on jo nähty. Nyt aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Täydellinen mieslapsi.

• Anonyymi

Juuri asia on.

• Anonyymi

Juuri näin asia on.

• Anonyymi

Samaa typerää kastia kun huutokauppajuippikin, ei kiitos enempää.

• Anonyymi

Aki on pahempi miljoonasti kuin Latela.

• Anonyymi

Samaa paskaa on kaikki julkkisohjelmat.

• Anonyymi

Latela tuli ulos muijansa kanssa hevostarvikeliikkeestä ja sanoi kepeästi: "tuli vain 1000eur lasku, no ei ollut paljon". Tiedän mitä tuolle pariskunnalle tulee vielä tapahtumaan. Nesteet nousseet päähän molemmilla. Varmaan vuori velkaa pankkeihin.

• Anonyymi

Auto ohjelmissa esiintynyt Bamgladeslainen Leepu on latelan kanssa samaa tasoa autojen muotoilijana.
        Paha vaan että Laurilla ei ole nuo hitsaushommatkaan hallinnassa .
        Kenties jotain kanttivoortia tahi kylyistä Sierraa vielä voi amisjonne stailiin turata,?

Totuus on karu kädentaitojen ja silmän loppumisesta minkä nuo Alfat näyttivät järkyttäviltä. varsinkin se lopullisesti pilattu Lillbackan madallettu kun edes etutolpille ei osannut tehdä aerodynaamisia saati sulavia muotoja.

Hupaisaa on seurata kun leikkii pihametsuria ja moottorisahaus sujuu yhtä huonosti kuin autojen pellityöt.
        Heppatyttövaimo kaakattaa kanaemon lailla vieressä ja aiheellinen on pelko että jotain todella vakavaa sattuu adhd turaajalle ja vaimo jää yksin velkavuoren kaa.

• Anonyymi

Kuinka pitkä toi vaimo on? 130cm?

• Anonyymi

Ounou, eiks pitäis kysyä kuinka lyhyt🤭🤣😂

• Anonyymi

Vaikuttaa ihan juntilta koko tyyppi.

• Anonyymi

Persujen persu.

• Anonyymi

Ärsyttää jo sen pelkkä naama. En tiedä mistä teevee löytää näitä.

• Anonyymi

Sarkku oli todella kaunis morsian.

• Anonyymi

Fituttaa jo nähdä tuon gyrvänpaiseapinan naama joka paikassa.

• Anonyymi

Latelan kotielämä on loppuunkaluttu.
      Siirtäkää Late Saksaan
      jossa hän voi käydä vaikka Reeberbahnilla tutustumassa
      maisemaan ja trendeihin.
      Uutta ja raikasta menoa tarvitaan.

• Anonyymi

Toivottavasti ei enää näytetä tv:ssä. Mutta nykyään telkkarissa on tapana, että nämä ääliöohjelmat aletaan näyttämään uusintana heti, kun kaikki jaksot on esitetty. Sitten pikku tauko ja taas uudelleen uusintana. Tämä Latelan pariskunta on samaa kastia huutokauppakeisarin kanssa. Ei niitä pysty katsomaan.

• Anonyymi

Eikä mitään!!
      Minä olen ihan hulluna tähän lateen. :) Eilen katsoin kun menivät naimisiin. Latessa on jotain joka tosiaankin vetoaa minuun. On ihana! :)

• Anonyymi

Minä kyllä tykkään.

• Anonyymi

Too#late is late too.

• Anonyymi

Minä ihailen heidän hyviä valejään ja sitä miten paljon he saavat aikaan! <3

• Anonyymi

Kohta se ryssii jotain ja akka häipyy.

• Anonyymi

Ovat molemat painaa kovaa duunia ja siksi arvostan heitä.

• Anonyymi

Niiden ohjelmaa tulee mainos katkolla Tv5 ja Fri kanavilla. Asunto,Rempp katsoessa.
      Mykistän aina mainos mölyn ym en kestä 😡

• Anonyymi

Kuutio pää ja Päärynä Vartalo mies.
      Rumia 🤮

• Anonyymi

Mä luulen että Latelan vika kausi. Onneksi.

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti onkin vika kausi!

• Anonyymi
      UUSI

Ovat hyviä ja työteliäitä ihmisiä. Eivät ansaitse teidän haukkumisia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      65
      5265
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2426
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      111
      2219
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1905
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1770
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1214
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      262
      1202
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1094
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      72
      980
    Aihe