Tiesin sen ihan alusta

Anonyymi-ap

Asti että se tykkää susta. Olen melko hyvä lukemaan asioita. Vaikka se lopulta sattui

38

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut ketään sinua. Vain minä ja hän.

• Anonyymi

Itse aloitit mun jahtaamisen

• Anonyymi

Tunnetko aloittajan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloitit mun jahtaamisen

Siellä ne tuntemattomat taas riitelee.0

• Anonyymi

Ketähän sinua ja häntä tarkoitat?

• Anonyymi

Tiedän 😔 ja tiedän että sattui.

• Anonyymi

Tiesitkö sinä?
        Sivusta

• Anonyymi

Kuka kenestä?

• Anonyymi

Huomasin alusta asti että olit siitä mustis. Se kyllä imarteli aluksi mua.😌 Mutta sitten kun tuntui, että ootkin tosissaan, vähän äimistyin.

• Anonyymi

En tiennyt silti totuutta ennekuin pelkäsin sut menettäväni

• Anonyymi

Imarteli.. ihan tarpeeksi kuluttavaa oli

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

En tiennyt kuin vasta silloin miten paljon merkitsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt silti totuutta ennekuin pelkäsin sut menettäväni

Mitä totuutta? Totuus on, ettei aihetta mustasukkaisuuteen. Koska en tunne häntä kohtaan samoin kuin sua kohtaan. Meillä ei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imarteli.. ihan tarpeeksi kuluttavaa oli

Viisi vuotta sitten, joku nopea hetki. Tuskin oli kuluttavaa silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä totuutta? Totuus on, ettei aihetta mustasukkaisuuteen. Koska en tunne häntä kohtaan samoin kuin sua kohtaan. Meillä ei ole mitään.

Se tuntee sua kohtaan ja Kosti kaiken mulle.

• Anonyymi

Sairasta. Ei kai kukaan tervepäinen aikuinen tee noin 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäkää nyt saada välinne kuntoon. Oletko tullut ajatelleeksi, että se syy, miksi hän käyttäytyi p*skasti sua kohtaan, johtui siitä, että nolasit hänet/nöyryytit häntä kysymällä mitä meidän välillä on? Se oli varmasti noloa hänelle, että muut olivat huomanneet hänen tunteensa, mutta mitään ei silloin ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäkää nyt saada välinne kuntoon. Oletko tullut ajatelleeksi, että se syy, miksi hän käyttäytyi p*skasti sua kohtaan, johtui siitä, että nolasit hänet/nöyryytit häntä kysymällä mitä meidän välillä on? Se oli varmasti noloa hänelle, että muut olivat huomanneet hänen tunteensa, mutta mitään ei silloin ollut.

Mitä mä just luin 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulet keskusteluun väliin? Ei ole kukaan kysynyt tuollaista tietääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kosti? Aina puhuu susta normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sysää asiaa niin että se oli vain mun syy. Te olette tapailleet ja se ei kestänyt sitä että välittäisit musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kosti? Aina puhuu susta normaalisti.

No mieti millä tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sysää asiaa niin että se oli vain mun syy. Te olette tapailleet ja se ei kestänyt sitä että välittäisit musta.

Kun ei olla tapailtu!

• Anonyymi

Miksi ihmeessä joku tekee noin ja jatkaa, jos näkee toisen kärsivän tilanteesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku tekee noin ja jatkaa, jos näkee toisen kärsivän tilanteesta?

Tekee mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee mitä?

"Huomasin alusta asti että olit siitä mustis. Se kyllä imarteli aluksi mua.😌 Mutta sitten kun tuntui, että ootkin tosissaan, vähän äimistyin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Huomasin alusta asti että olit siitä mustis. Se kyllä imarteli aluksi mua.😌 Mutta sitten kun tuntui, että ootkin tosissaan, vähän äimistyin."

ja jatkot tuohon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ollut mitään käsitystä, että olet kiinnostunut musta. Ainoastaan sillä hetkellä yllätyin, että mitä ihmettä, ihan kuin olisit mustasukkainen (ilman oikeaa syytä). Edelleen on vaikea ymmärtää, että oikeasti olisit mustis. Ihan kuin tää olisi jotain suurta pilaa. Kun meillä ei ole sen kanssa yhtään mitään. Ikinä ollut. Sattumalta joskus törmään hänen porukkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mieti millä tavalla

Ei ole mitään tietoa mistään kostosta. Kerro ihmeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ollut mitään käsitystä, että olet kiinnostunut musta. Ainoastaan sillä hetkellä yllätyin, että mitä ihmettä, ihan kuin olisit mustasukkainen (ilman oikeaa syytä). Edelleen on vaikea ymmärtää, että oikeasti olisit mustis. Ihan kuin tää olisi jotain suurta pilaa. Kun meillä ei ole sen kanssa yhtään mitään. Ikinä ollut. Sattumalta joskus törmään hänen porukkaansa.

Peilataanko täällä iskän kultapojua vai mamman mussukkaa? Hirviöitä niistä tulee kun lähtökohdat kohdillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi mun osalta.
        Sanoisin kuitenkin, että jos sulla on tunteita, niin puhu hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi mun osalta.
        Sanoisin kuitenkin, että jos sulla on tunteita, niin puhu hänelle.

Mun tunteet on hänen tiedossa kyllä.

• Anonyymi

Ai lesbo oli mustis ku olit kiinnostunut hänen ihastuksestaan?

• Anonyymi

Ei ole ketään muuta kuin sinä 💫✨❤️

• Anonyymi

Täysin suotta sattui, kun mitään ei ollut eikä ole eikä tule olemaankaan hänen kanssaan.

• Anonyymi

Siksikö A erosi?

• Anonyymi

Vähän i mieheen ihastuin kun meillä oli huono vaihe menossa. Ei se ollu mitään silti. Rakkaus on ja pysyy. 🌝🤍🫂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      46
      2522
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2058
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1996
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      50
      1733
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      144
      1501
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1186
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      913
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      908
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      906
    Aihe