Että hän on viestinyt Ikävä-palstalla, kun kohtaatte oikeassa elämässä? Ilmeissä puheessa tms. Onko suomi24 ollut joskus puheissa tai joku termi täältä? Miten itse käyttäydyt, jos muistat tilanteessa jonkun asian täältä?
Huomaatko kaivatustasi mitään merkkejä
8
221
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän 24 tarina on jo takanapäin. Taisin mainita hänelle ikävän kerran, mutta se oli vahinko.
- Anonyymi
Kehuin kerran sen peppua. Ei ollut ongelmaa irl ketä se huvitti tai häiritsi
- Anonyymi
Minusta tuskin huomaa mitään. Ehkä sitten jos pääsisi keskustelu etäisyydelle.
mieheltä - Anonyymi
Hän käytti kerran kasvokkain keskustellessa ilmaisua, joka olisi voinut olla nostettu aiemmasta keskustelustamme täällä, mutta en tiedä oliko ihan vain sattumaa.
- Anonyymi
Muutama sana on hätkähdyttänyt ja olen ollut huomaavinani että hänellekin tullut joku mielleyhtymä.🤔 😏Ja joskus alkaa naurattaa joku yhteneväisyys keskusteluissa ja on pakko purra huulta.🤭 Silloin en pysty katsomaan häneen. Jos sattuisikin osumaan hänelläkin.
- Anonyymi
Sama täällä, mutta onneksi kukaan ei tiedä 🤣
- Anonyymi
Onko otsonilampuissa stroboja kuinka tietääkö ketä.
- Anonyymi
Hän on jo ottanut esille säännöllisesti niin paljon palstan asioita ettei ole ollut epäilystä asiasta. Tunnustikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....958987Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156817Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.693214- 1762364
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276