Mänttä-Vilppulaan suunnitteilla oleva lossi kulkisi Myllyrannan ja Rusinniemen välillä Keurusselällä ja toimisi lihasvoimalla.
Keurusselän halkovaa lossia suunnitellaan Rusinniemen ja Myllyrannan välille
3
401
Vastaukset
- Anonyymi
On taas niin järkevän oloinen ajatus, että toivottavasti edes kaupunki on tarjonnut täyden tukensa hankkeelle.
- Anonyymi
Neuvotteluissa lossin hinnaksi on saatu 24 990 euroa.
Kokonaiskustannus on siis vuoden 2025 toteutettavalle osalle edelleen alkuperäinen 160 000 euroa. Uudenmaan ely-keskukselle on tehty muutosanomus, jossa hankkeesta 25 000 euroa voidaan osoittaa lossin rakentamiseen. Kaupungin maksama osuus lossin hinnasta on 50 prosenttia. - Anonyymi
Laitetaan samalla veikkaus pystyyn,miten kakarat sabotoi lossia ja monentenako yönä valmistumisesta.Hajottamalla,rääpimällä,polttamalla vai ruuvaamalla osia irti.Hukkumiset kolmanteen sarakkeeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161