Niin kaunis on kaipaus mut hyvästi nyt.

Anonyymi-ap

H* ora, läski, mitättömyys, tyhmä, vihervassari, ruma, feministi, punapää, jne jne.. päälle kaikki haistettelut mitä tänään saanut taas täällä kuulla. Ihania ihmisiä olette.

33

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei ole terve paikka. Liika täällä oleminen sairastuttaa. Oikeasti.

• Anonyymi

Niin tekee. Onneksi on muitakin paikkoja missä mukavampia ihmisiä.

• Anonyymi

Älä anna noiden hölmöjen vaikuttaa sinuun. Ei ne sinua edes tunne.

• Anonyymi

Ensin itse haukkuu ja syylistää toisia ja sitten uhriutuu, jos joku sanoo ikävästi takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin itse haukkuu ja syylistää toisia ja sitten uhriutuu, jos joku sanoo ikävästi takaisin.

Näin on, huono paikka. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin läski punapää kommententti tuli täysin puskista. Kyllä nää haukkuu ihan vaan haukkumisen ilosta. Joka juttua pitää korostaa jollain haukkuma sanalla . Mut mulle riittää nyt en ole tottunut tälläiseen sotii vastoin arvojani vastaan enkä jaksa tämmöistä sontaa enää lukea. Pitäköön ihan minä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin läski punapää kommententti tuli täysin puskista. Kyllä nää haukkuu ihan vaan haukkumisen ilosta. Joka juttua pitää korostaa jollain haukkuma sanalla . Mut mulle riittää nyt en ole tottunut tälläiseen sotii vastoin arvojani vastaan enkä jaksa tämmöistä sontaa enää lukea. Pitäköön ihan minä tahansa.

täällä on hyvä huudella kaikenlaista, mutta mitenpä käy kasvotusten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat palstaäijä, eli aloittaja hyvin ns hengettömältä ja harmittomalta mieheltä kun kirjoitat tällaisia läpinäkyviä aloituksia joissa jatkat monologia larpaten mielensäpahoittanutta naista elämänkouluhenkisille mässäilijöille. Erityisesti nauratti tuo kohta ”haukkuvat punapääksi” joo. T naiselta

• Anonyymi

Miksi haluat eläytyä siihen, että joku nainen olisi tällainen ressukka mitä palstaäijä esittää? Eikö aloituksen alt right- kliseet ole vähän liiankin läpinäkyviä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keri lisää tästä mielenkiintoisesta tulkinnasta palstaäijän aloitukseen liittyen. Oletko nainen vai mies btw? T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa olla jo aika yksinkertainen jos ei osaa lukea tätä palstaäijän avausta niin, että ns targetti on ollut tällä kertaa tietyn ruumiinrakenteen omaava punapää. Voihan tänne huudella tuuleen ja eläytyä itsekseen kirjoittelemalla, että naista niin ikkettää. T naiselta kasvakaa jo aikuisiksi

• Anonyymi

Sama kokemus. Täällä myös kiinnostavasti käännetään asioita nurinniskoin. Jos itse on toiminut väärin, väitetään valheellisesti että vastapuoli on myös muka tehnyt niin. Ei tule ilmeisesti mieleenkään, että voisi pahoitella omaa tekoaan, pelailua ja juonittelua.

• Anonyymi

Eiköhän ne pelailut alkanut sinun touhujesi jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne pelailut alkanut sinun touhujesi jälkeen.

Ja mitäköhän ne touhut oli?? Ei ollut mitään touhuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitäköhän ne touhut oli?? Ei ollut mitään touhuja

Olet patologinen valehtelija. Mutta et tajunnut ketä vastaan aloit pelaamaan. 🤑🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet patologinen valehtelija. Mutta et tajunnut ketä vastaan aloit pelaamaan. 🤑🖕

En valehtele mitään. Kerro edes mistä mua syytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä pitänyt pelaamisesta. Kaikki mut tuntevat tietää tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosi pelottava. En ymmärrä, miksi käyttäydyt noin epäoikeudenmukaisesti mua kohtaan. Syyttelet ilman syytä. Olet paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosi pelottava. En ymmärrä, miksi käyttäydyt noin epäoikeudenmukaisesti mua kohtaan. Syyttelet ilman syytä. Olet paha.

En halua enää nähdä sua.

• Anonyymi

En tiedä mistä puhut. En ole juonittelut yhtään mitään. Tai pelaillut. Kaivannut ja kirjoittanut huvin vuoksi tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua enää nähdä sua.

Win /win tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👻bööööö! 💩prröt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä puhut. En ole juonittelut yhtään mitään. Tai pelaillut. Kaivannut ja kirjoittanut huvin vuoksi tänne.

Itsehän juuri väitit että aloit pelata kun luulit että minä pelaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän juuri väitit että aloit pelata kun luulit että minä pelaan.

En ole kirjoittanut mistään pelaamisesta muuta kuin tuon kommentin.Olen tämän ketjun ap. Ja suljen nyt tämän kaatopaikkana lopullisesti.

• Anonyymi

Just tämmöistä täällä on. Tässäkin joku alkoi syyttää aloittajaa valehtelijaksi aloituksen perusteella. Vielä patologiseksi sellaiseksi. Ja pelaajaksi. Ja hirveä uho päällä. Aivan naurettavaa.

• Anonyymi

Unohtui! Kusenkeltainen pää, rasvainenkin vielä, ihme muoti😃 geeliä niin että näyttää kaljulta, hullulta jo itseasiassa, 10000000 kertaisesta sulle kusitukka mielenkauhua sulle mitä muille tuotit, sekoa

• Anonyymi

Menkää hakemaan jotain apua itsellenne/ sivusta.

• Anonyymi

Joku alkoi mustamaalata että tää hullu kommentti olisi aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku alkoi mustamaalata että tää hullu kommentti olisi aloittajalta

Se mitään mustamaalaillut, aloittajaäijä taas vähän mässäilee ja syytää aloitukseensa kaikki kliseet samaan syssyyn. T

• Anonyymi

Semmosta se on, ku pska osuu omaan tuu letti meen, eikä "muista" omia t ekojansa.
      Näköjää.
      -huopalahdentossutehdas

• Anonyymi

Eläydyt siis pieni poika olevasi jollain tavalla osallinen suhteessa tähän aloittajaäijän kirjoittamaan teennäiseen draamaan? Huomaa päivä päivältä enemmän, että olet sekaisin kuin Käkikello. No mutta, onko tämä sinun kersamaisen vendetan tmv kohde sitten tällainen aloituksessa kuvattu tukeva punapää? Eikä esim ohkainen ja vaalea? 😏

• Anonyymi

Onneksi en ole punapää.

• Anonyymi

Juu huh sama, muuten itkisin jo lattialla. Ei ketään aloitajaäijä oikeasti kiinnosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5675
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      225
      4638
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      42
      4583
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4390
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4372
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3815
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3212
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3072
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2170
    Aihe