H* ora, läski, mitättömyys, tyhmä, vihervassari, ruma, feministi, punapää, jne jne.. päälle kaikki haistettelut mitä tänään saanut taas täällä kuulla. Ihania ihmisiä olette.
Niin kaunis on kaipaus mut hyvästi nyt.
33
388
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei ole terve paikka. Liika täällä oleminen sairastuttaa. Oikeasti.
- Anonyymi
Niin tekee. Onneksi on muitakin paikkoja missä mukavampia ihmisiä.
- Anonyymi
Älä anna noiden hölmöjen vaikuttaa sinuun. Ei ne sinua edes tunne.
- Anonyymi
Ensin itse haukkuu ja syylistää toisia ja sitten uhriutuu, jos joku sanoo ikävästi takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin itse haukkuu ja syylistää toisia ja sitten uhriutuu, jos joku sanoo ikävästi takaisin.
Näin on, huono paikka. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin läski punapää kommententti tuli täysin puskista. Kyllä nää haukkuu ihan vaan haukkumisen ilosta. Joka juttua pitää korostaa jollain haukkuma sanalla . Mut mulle riittää nyt en ole tottunut tälläiseen sotii vastoin arvojani vastaan enkä jaksa tämmöistä sontaa enää lukea. Pitäköön ihan minä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin läski punapää kommententti tuli täysin puskista. Kyllä nää haukkuu ihan vaan haukkumisen ilosta. Joka juttua pitää korostaa jollain haukkuma sanalla . Mut mulle riittää nyt en ole tottunut tälläiseen sotii vastoin arvojani vastaan enkä jaksa tämmöistä sontaa enää lukea. Pitäköön ihan minä tahansa.
täällä on hyvä huudella kaikenlaista, mutta mitenpä käy kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat palstaäijä, eli aloittaja hyvin ns hengettömältä ja harmittomalta mieheltä kun kirjoitat tällaisia läpinäkyviä aloituksia joissa jatkat monologia larpaten mielensäpahoittanutta naista elämänkouluhenkisille mässäilijöille. Erityisesti nauratti tuo kohta ”haukkuvat punapääksi” joo. T naiselta
- Anonyymi
Miksi haluat eläytyä siihen, että joku nainen olisi tällainen ressukka mitä palstaäijä esittää? Eikö aloituksen alt right- kliseet ole vähän liiankin läpinäkyviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keri lisää tästä mielenkiintoisesta tulkinnasta palstaäijän aloitukseen liittyen. Oletko nainen vai mies btw? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla jo aika yksinkertainen jos ei osaa lukea tätä palstaäijän avausta niin, että ns targetti on ollut tällä kertaa tietyn ruumiinrakenteen omaava punapää. Voihan tänne huudella tuuleen ja eläytyä itsekseen kirjoittelemalla, että naista niin ikkettää. T naiselta kasvakaa jo aikuisiksi
- Anonyymi
Sama kokemus. Täällä myös kiinnostavasti käännetään asioita nurinniskoin. Jos itse on toiminut väärin, väitetään valheellisesti että vastapuoli on myös muka tehnyt niin. Ei tule ilmeisesti mieleenkään, että voisi pahoitella omaa tekoaan, pelailua ja juonittelua.
- Anonyymi
Eiköhän ne pelailut alkanut sinun touhujesi jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne pelailut alkanut sinun touhujesi jälkeen.
Ja mitäköhän ne touhut oli?? Ei ollut mitään touhuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitäköhän ne touhut oli?? Ei ollut mitään touhuja
Olet patologinen valehtelija. Mutta et tajunnut ketä vastaan aloit pelaamaan. 🤑🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet patologinen valehtelija. Mutta et tajunnut ketä vastaan aloit pelaamaan. 🤑🖕
En valehtele mitään. Kerro edes mistä mua syytetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt pelaamisesta. Kaikki mut tuntevat tietää tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi pelottava. En ymmärrä, miksi käyttäydyt noin epäoikeudenmukaisesti mua kohtaan. Syyttelet ilman syytä. Olet paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi pelottava. En ymmärrä, miksi käyttäydyt noin epäoikeudenmukaisesti mua kohtaan. Syyttelet ilman syytä. Olet paha.
En halua enää nähdä sua.
- Anonyymi
En tiedä mistä puhut. En ole juonittelut yhtään mitään. Tai pelaillut. Kaivannut ja kirjoittanut huvin vuoksi tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua enää nähdä sua.
Win /win tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👻bööööö! 💩prröt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut. En ole juonittelut yhtään mitään. Tai pelaillut. Kaivannut ja kirjoittanut huvin vuoksi tänne.
Itsehän juuri väitit että aloit pelata kun luulit että minä pelaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän juuri väitit että aloit pelata kun luulit että minä pelaan.
En ole kirjoittanut mistään pelaamisesta muuta kuin tuon kommentin.Olen tämän ketjun ap. Ja suljen nyt tämän kaatopaikkana lopullisesti.
- Anonyymi
Just tämmöistä täällä on. Tässäkin joku alkoi syyttää aloittajaa valehtelijaksi aloituksen perusteella. Vielä patologiseksi sellaiseksi. Ja pelaajaksi. Ja hirveä uho päällä. Aivan naurettavaa.
- Anonyymi
Unohtui! Kusenkeltainen pää, rasvainenkin vielä, ihme muoti😃 geeliä niin että näyttää kaljulta, hullulta jo itseasiassa, 10000000 kertaisesta sulle kusitukka mielenkauhua sulle mitä muille tuotit, sekoa
- Anonyymi
Menkää hakemaan jotain apua itsellenne/ sivusta.
- Anonyymi
Joku alkoi mustamaalata että tää hullu kommentti olisi aloittajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku alkoi mustamaalata että tää hullu kommentti olisi aloittajalta
Se mitään mustamaalaillut, aloittajaäijä taas vähän mässäilee ja syytää aloitukseensa kaikki kliseet samaan syssyyn. T
- Anonyymi
Semmosta se on, ku pska osuu omaan tuu letti meen, eikä "muista" omia t ekojansa.
Näköjää.
-huopalahdentossutehdas- Anonyymi
Eläydyt siis pieni poika olevasi jollain tavalla osallinen suhteessa tähän aloittajaäijän kirjoittamaan teennäiseen draamaan? Huomaa päivä päivältä enemmän, että olet sekaisin kuin Käkikello. No mutta, onko tämä sinun kersamaisen vendetan tmv kohde sitten tällainen aloituksessa kuvattu tukeva punapää? Eikä esim ohkainen ja vaalea? 😏
- Anonyymi
Onneksi en ole punapää.
- Anonyymi
Juu huh sama, muuten itkisin jo lattialla. Ei ketään aloitajaäijä oikeasti kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405675
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2254638Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424583Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734390Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264372Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170