Olen 58v mies. Minulla on facekaverina naispuolinen entinen työkaveri. Jossain vaiheessa pari vuotta sitten aloimme laittaa toisillemme kiusoittelevia viestejä. Viestimme muutuivat koko ajan rohkeammiksi. Viimein sain viestin, jota olin jo salaa toivonut: Tuu panemaan mua!
Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä. Ajoin kyrpä kovana ex-työkaverini luo, missä hän odotti jo minua ilman rihman kiertämää. Levitin hänen reitensä ja aloin kiihkeästi nuolla hänen kiimaista pilluaan. Pillu maistui ihanalle ja kaluni vaan koveni ex-työkaverini ynähdellessä nautinnosta. Sitten työnsin kullini hänen pilluhuulille ja hitaasti sisään. Aah! Mikä ihana nautinto! Aloin panna kiihtyvällä tahdilla.
- Vittu nää oot hyvä naimaan, huohotti ex-työkaverini.
- Sulla on ihana pillu, vastasin ja jatkoin naimista. Vaihdoimme muutamaan kertaan asentoa ennen kuin kyrpäni alkoi sykkiä voimakkaammin ja sain valtavan orgasmin. Spermat ryöppysivät paineella pilluun ja olimme naimisesta aivan hikimärkiä.
Tätä ihanuutta jatkui noin puolikymmentä kertaa kunnes se loppui kuin seinään. En tiedä miksi. Nykyään runkkaan.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Seksiä ex-työkaverin kanssa.
2
873
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kenties nuori ja tulevaisuus valtava kuten Muurisen Miikalla. Tossa iässä naiset ja etenkin nuoret naiset kuolaavat ton ikäisten miesten perään ja se on fakta.
- Anonyymi
Jaahas spedellä taas diibadaaba liibalaaba trallallaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376289Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665211Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213260Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1072380Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12008Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761118
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne151114