Tapailleet ainakin sen merkeissä, vaikka sulla ei enempää tunteita olisi
Kyllä te olette
21
342
Vastaukset
- Anonyymi
Monikin on, mutta pieni epäilys palstaa kohtaan olemassa, että täältä olisi.
- Anonyymi
Oikeasti? Mitä neuvot? Pitäiskö olla sit olematta täällä, palstafriikki?
- Anonyymi
Yleisellä tasolla kerron, että ihmisten suhteet ovat monenlaisia. Aina "se" ei liity suhteisiin.
- Anonyymi
Ohjenuora voisi olla, toisten seksielämää puiva palstaäijä, että kaikki saa paitsi sinä.
- Anonyymi
Emme ole tapailleet. Enkä ikinä ainakaan sen merkeissä tapaisi häntä. En ole ikinä ollut edes kaksin hänen kanssaan missään. Aina isossa porukassa julkisella paikalla. Syytöksesi ovat todella todella outoja.
- Anonyymi
Oletko se outo hokija puolen vuoden takaa? Pliis älä palaa.
- Anonyymi
Ootko se tuppisuu joka ei osaa puhua
- Anonyymi
Ja en palaakaan koska on parempaa tekemistä kaikin tavoin. En siedä kiusaajia muutenkaan. 😉
- Anonyymi
Mulla on tapaturman aiheuttama aivovamma. Sain joskus kiekon päähäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
About 10v sitten.. Siinä teille selitys sa*tana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko se tuppisuu joka ei osaa puhua
Kyllä, näin on sanonut vaikka yleensä puhun jo pelkästä puhumisen ilosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ymmärrän 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on traumaperäinen stressireaktio 24/7 kun aloin saamaan kaksinpelissä pieniä osumia nuorena aikuisena. Nämä sittemmin vähentyneet kun havainnointikyky parantunut. Ei onneksi näkyviä vammoja.
- Anonyymi
Kun ei edelleenkään olla koskaan tapailtu, mutta tunteita kyllä on.
- Anonyymi
Oli toki tunteita . Sitä oli niitä valheitakin .. liikaakin.
Emme tapaa ikinä. Minä päätin niin jo. Sorry
Naiselta miehelle
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
ei itseasiassa olla. luulin toiseksi eikä asiaa oikaissut. ja kanssakäyminen ei ole yhteinen päätös mitä tulee muuhun. eli oikeutetusti otti kunnolla turpaansa ja lisää tulossa missä ollut mukana.
- Anonyymi
Mitä oikaisua odotti kun mun kirjoittamat
Ja puhumat oikaisut eivät kelpaa sulle
Koska sulle ei kai se surullinen todellisuus mitä mä elän
En voi olla ku aito ja mun aitous ei riitä eikä kelpaa
Painu helvettiin noiden mies sun vaatimusten kans
Ja anna mun elää olla ja viimeinkin unohtaa sut.
Äläkä törppoile vielä lisää..
Naiselta
- Anonyymi
ja tavoitellut suhteella hyötyä ja vienyt luvatta itselle ja muille. joten peritään takaisin ja, aiheutetaan takaisin. koko poppoolle 🤣 sitä miettii jatkossa miten toimii 🤣😂😜😈
- Anonyymi
Kiihkeä puolivuotinen takana.
- Anonyymi
🙂🙂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....408600Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3006480- 576399
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995867Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k445508Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524884Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284224Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44001- 1513726
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393282