Maa-myyrä ruotii suntorakentamista

Anonyymi-ap

Edellisessä asuntoja ja asumista käsittelevässä keskustelussa, moni otti esille sen seikan, ettei moni enää edes halua tehdä ruokaa kotona itse, koska sen saa kottin toimitettuna paljon helpommin. Olisiko tulevaisuudessa uusien asuntojen keittiöt rakennettava sen mukaan, miten ihminen aikoo ruokahuoltonsa toteuttaa?
Mikäli ihminen haluaa tehdä ruokaa itse, käyttää uunia ja ehkä jopa leiopoa, niin olisi asunnon keittiö suunniteltava toimivaksi, että siinä on kunnolla tilaa nostaa ne kuumat kattilat ja paistinpannut pois liedeltä.Kuumat pellit ja vuuat pois uunista.
Säilytystilaa keittiön pienkoneille, kattiloille ja uuniastioille.
Jos ihminen taasen haluaa ainoastaan ja vain ainoastaan mikroruoka annoksia
tilata ruokaa kotiin, oataa take away annoksia, tarvitseeko ihminen silloin edes
hellaa ja uunia? Astianpesukonekkin on aivan turha. Pieni tski allas ja pieni astioiden kuivauskaappi. Postimerkin kokoinen taso kahvinkeittimelle. Pakastinkin on aivan turha. Pieni jääkaappi riitttää. Säilytystilaakaan ei enää tarvita, eikä ruokapöytääkään. Kierrätys ja roska-astioiden koko ja määrä korostuvat. Niille on nyt hyvin tilaa, kun "turhat" kodinkoneet karsitaan keittiöstä pois.

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä asia on niin, että asunnossa pitää olla erillinen keittiö! Nämä nykyiset asunnot ovat ihan kamalia! Lisäksi näitä koirankoppeja on rakennettu aivan liikaa!

• Anonyymi

Kyllä, täysin samaa mieltä. Koko ajan rakennetaan turhia uusia kerrostaloja ja kaavoitetaan lisää tontteja turhille, uusille kerrostaloille, aivan kerrostalo suntoja ei olisi jo tarpeeksi.
        Jos ei erillistä keittiötä, niin ainakin tupakeittiö.

• Anonyymi

Foodora mainoistaa koko ajan Youtuessa. "Kokkaus, ei kiitos."
      Jos kokkaus ei kerta miellytä, niin ett tarvii silloin keittiötäkään.
      Vain minimaallisen tiski altaan ja astioiden kivaus ritilän. Kierrätykseen
      meneville roskille, oma kierrätys asema kodinoneiden tilalle.
      Asunnoistahan voidaan täten tehdä vieläkin nykyistä pienenpiä.
      Alkovit takaisin. Ei tarvita silloin edes erillistä makuuhuonettakaan.
      Kiva pieni sinkkukoti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe