Pitäisi maalata auton lokasuoja, kun lapset ovat siihen ajaneet päisin polkupyörällä. On vähän ahda autotallin oviaukko.s
Onko hyvää automaalaria
11
356
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa maalata itse. Motonetista kilikalipullo maalia ja sillä suihkit. Kuitenkin lapset uudestaan sitä kolhii.
- Anonyymi
Ei sellaista romua kannata maalata millään maalilla, johon Motonetin pulloja käytetään. Ei se siitä parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista romua kannata maalata millään maalilla, johon Motonetin pulloja käytetään. Ei se siitä parane.
Et sitten ymmärrä autoista ja autojen maalaamisesta yhtään mitään.
- Anonyymi
Peittää vaan muut osat kunnolla, niin maalaus hoituu kyllä helposti.
- Anonyymi
Maalarit ovat aina kännissä, ei ne pysty tekemään työtä.
- Anonyymi
Kyllä Mörsky ainakin osaa maalata, mutta en tiedä vieläkö tekee. En tiedä onko ryyppymiehiä mutta mitä väliä sillä on, jos työnsä hyvin tekee. Hämmästyttävän hyvin monet juopot (varmaan narkitkin) tekee se mitä osaavat.
lajijasuris
- Anonyymi
Meinasin kans ehdottaa mörskyä. Sehän asuukin today frantsinkadulla, voit vaikka kotona käydä
- Anonyymi
Oikaisu asuu tossa frantsinkadulla
- Anonyymi
Riippuu kuinka arvokkaasta autosta on kyse, vanhaa voi itsekin paikkamaalailla mutta jos meinaat sen auton vielä myydä, ehkä ammattimaalari kannattaa etsiä.
- Anonyymi
Autohuolto maunu.sit on lamminkatua 34 Loimaan automaalaamo on niitä monta
- Anonyymi
Ilmeisesti ei ole lommolla. Karhu kielellä karhennat sen kohdan, haet oikean väristä spreitä ja maalata itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998