Taas tapit sujahtelee

Anonyymi-ap

Katselen tyhjää kirjahyllyä... Ripulin lemu leijuu, pöydällä kiljutonkka, keskellä neukkukuution kirpputoripöytää

Vapaa olen huomista maan, taloudesta jne

Lampaat maksaa asuntolainaa

Vaikket koskaan kysy, omistatko asunnon vai omistaako asunto sinut

Asd

8

287

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapit sujahtelee niin.... Oiiih

Asd

• Anonyymi

Kuinnka tätä tyyppiä ei sada kuriin? Välillä fistaa itseään taloyhtiön roskakatoksessa, välillä myy percettö kaupan tuulikaapissa, ellei sitten ole liian kiireinen drudiseremonioissaan.

• Anonyymi

Tästä sen huomaa, millaista sakkia druidiveljeskunnissa on. Ei paljoa kiinnosta salaseurat, joissa ripuli lentää naamoille välittömästi kun Salaisen kammion ovet sulkeutuvat.

• Anonyymi

Onx nää niitä Puohitien Pulisauruksia? Kaikki asuu siinä samassa kerrostalossa?

• Anonyymi

Lampaat maksaa lainaa ja Puohi-puliukot antaa mennä ulosottoon. Näinkö se menee? Ettekö tiedä sanontaa: "Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää" ?

-Faktaa vakioista.

• Anonyymi

Kyllä on väsynyttä settiä. Työnnä sinä tappisi minne haluat, mutta muita se ei välttämättä kiinnosta. Sairas tyyppi.

• Anonyymi

Itse pitkän linjan psykiatrian ja kyllä, druidiveljeskunnan jäsenenä, näen klassisen profiilin, joka saattaa yllättää:

Asd:llä on paljon sisäpiiritietoa, joka menee kyllä suurimman osan silmien ohi. Ripulipaskasta jauhaminen mitä moninaisimmin sanakääntein osuu kuitenkin omaan nilkkaan. Jokainen harjaantunut henkilö näkee, että kysymyksessä on joko kosto, katkeruus (ei saanut nuorena juhlia tms) tai seksuaalinen suuntautuminen, joka on sukua itsensäpaljastamiselle: Asd tuntuu suuresti nauttivan siitä, kun porukka järkyttyy ja ärsyyntyy hänen jutuistaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe