Onko enää tulevaisuutta? Ovat väsyneitä, rähjäisiä, velkaisia, sairaita, jopa nukahtavat rattiin tai rikkovat ajosopimuksia tai jopa näitä kaikkia. Mitä kokemuksia teillä on asiakkaana? Kuka on luotettava?
taksipalvelut Kannus
51
1589
Vastaukset
- Anonyymi
Huuki on hyvä
- Anonyymi
Lappalainen rules
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lappalainen rules
Eikö hän juuri ole olevinaan kaikkien lakien yläpuolella? Ensin työntekijä huuteli pitkin kyliä miten hänestä on tehty ilmoitus että ajaa ilman lupia ja nyt häntä ei enää olekaan näkynyt ratin takana. Ei taida olla sattumaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän juuri ole olevinaan kaikkien lakien yläpuolella? Ensin työntekijä huuteli pitkin kyliä miten hänestä on tehty ilmoitus että ajaa ilman lupia ja nyt häntä ei enää olekaan näkynyt ratin takana. Ei taida olla sattumaa?
Joo ilman lupia ajeli ties kuinka kauan. Valehtelijoita koko sakki
- Anonyymi
eräskin unohti kiinnittää pyörätuolin kunnolla ajon ajaksi
- Anonyymi
käytän Kortetmaata
- Anonyymi
Onko taksikuskeilla pakollinen terveystarkastus vuosittain? Heillä on muita kyydissä.
- Anonyymi
Heillä voisi olla vuosittainen 12 minuutin cooper, niin jaksaisivat juosta ajojen perässä
- Anonyymi
tykkään heistä jotka päivystävät keskustassa, ei tarvitse odotella
- Anonyymi
Salonen kiitos
- Anonyymi
eikun Lappalainen
- Anonyymi
Eskolasta ei saa enää taksia. Pitää odottaa, että auto tulee Kannuksen keskustasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa, eikö nää enää aja Eskolasta https://yle.fi/a/3-10598313 ?
ei heitä ole Eskolassa näkynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AJAA!!
"tuupertui autonsa ratin päälle". Töissä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikä netissä https://www.taksikannus.info/
on sitten varmaan lopettamassa kun on sivunsakin poistanut
- Anonyymi
Vaitololovelvollisuus unohtunut
- Anonyymi
Salonen, tiedän monta joka suosii!
- Anonyymi
MUISTAAKSENI TAKSIKUSKIEN VAITIOLO VELVOLLISUUS LOPPU JOKU VUOSI SITTEN JNE..TARVIIKO HÖLÖTTÄÄ KAIKKI ASIAT ...
- Anonyymi
Kokemuksestani, ainakaan se tummahiuksinen nainen ei osaa pitää huuliansa yhdessä, bmw tai joku sen näköinen oli se auto. Joillakin on tarra, luotettavat kuljetukset, emme puhu asioitasi eteenpäin. Respect! Lienee epämukavaa jos baari-illan kotimatkasta kerrotaan kylillä ja kenen kanssa meni kotia tai kuka kuskattiin minkäkin sairauden takia mihinkin sairaalaan. Asiakas ensin.
- Anonyymi
sitten mennään seuraavat pikkujouluajot firman pakulla
- Anonyymi
Kilpailutetaanko koulu- ja Kela-kyydit?
- Anonyymi
eiköhän Kannuksen koulutoimisto tutustu tarjoajien taustoihin ja kilpailuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän Kannuksen koulutoimisto tutustu tarjoajien taustoihin ja kilpailuta
Kohteleeko kaikkia samoin
- Anonyymi
lainmukaan mennään, kilpailutetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lainmukaan mennään, kilpailutetaan
Tutkitteko myös talouden että voivat noudattaa sopimuksia eivätkä keskeytä kesken sopimuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitteko myös talouden että voivat noudattaa sopimuksia eivätkä keskeytä kesken sopimuksen?
yhdelläkin on ongelmia menoveden ostamisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
yhdelläkin on ongelmia menoveden ostamisen kanssa
eikö hänellä riitä omat rahat bensaan?
- Anonyymi
Luotan piraatti taksiin,niissäkin eroja pitää vaan osata valita se oikea
- Anonyymi
miten valitset oikean?
- Anonyymi
entä Uber-kuskit? Halvempia? Ajavat navigaattori päällä?
- Anonyymi
Kyllä minä suosin näitä uusimpia yrittäjiä, jotka olivat ennen renkeinä. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua eikä mitään juoruiluja!
Kaikki kohdallaan 👍👍👍- Anonyymi
Heistä kyllä huokuu se ammattitaito mitä tuossa vaaditaan. Olivat ihan oikeita henkilöitä laittamaan oman yrityksen.
- AnonyymiUUSI
Ai että on komia auto sillä toisella! Kyllä kelepaa istuskella kyydissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että on komia auto sillä toisella! Kyllä kelepaa istuskella kyydissä.
ai kellä? Tervola?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ai kellä? Tervola?
Onko se Lieska?
- Anonyymi
Pyörällä pääsee
- Anonyymi
Minä tykkäsin Annalasta
- Anonyymi
Montako taksia Kannukseen tarvitaan?
- Anonyymi
ajavatko 3-vuorossa?
- Anonyymi
Saatko hinnalla joka sovittiin?
- Anonyymi
Minä arvioin kuljettajan kunnon aina ennen kyytiin menemistä.
- Anonyymi
Tulla minu kyytti ei maksa paljo!Auto aina lähte käynti..
- Anonyymi
ei kuulosta luotettavalta
- Anonyymi
Itse miettiny kun aikaa.että alkaisi ajamaan yyberiä voisi vähän edullisempaa hintaa ottaa mutta onko täällä jo seki ala kilpailutettu? Tai sanotaanko että halpuutettu ei taida päästä siinäkään rakastumaan
- AnonyymiUUSI
Seksipalveluja lisää. Yksi ei riitä kysyntään.
- AnonyymiUUSI
pyydä Karoa
- AnonyymiUUSI
siis taksissa haluat lisäpalveluita vai taksi ajaa kotiasi tuomaan palvelut?
- AnonyymiUUSI
vain yksi, älä yleistä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492628- 732609
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on762327- 231851
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2151805Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201461Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121440