Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton.
En tiiä haluisitko, että näyttäsin sen isommin sulle vai, että pysysin hieman kauempana ja annan sulle tilaa niin kun oon pyrkiny tekemään.
Sulla on ihana nauru ja tykkään sun asenteesta🥰
Tiiän kyllä, että tässä jutussa on omat haasteensa ja oon vähän muista erottuva tyyppi, mutta, jos voisit ottaa nämä edes kehuna itsellesi!
Oot kyl rakas
29
663
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
💕💕💕💕💕💕
- AnonyymiUUSI
Naiselle
- AnonyymiUUSI
Miltä tuntuu toisten sanojen sämplääjä kriminaali olla täys sanonko mikä saithan ylös
- AnonyymiUUSI
EI ole minulle, mutta joskus olisi ollut ihana kuulla tuo naiselta töissä.
- AnonyymiUUSI
Onko aloitus miehen kirjoittama? Hmm..
- AnonyymiUUSI
On. Miten niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On. Miten niin?
Siten niin, että oli aika kiva kirjoitus. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siten niin, että oli aika kiva kirjoitus. 😊
😅😅😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
😁
- AnonyymiUUSI
Se on varmaa se joka aina ajelee kotiin sämpylälle ruokiksel?
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua ja mun kanssa saat olla just sellainen, ku oot❤️
- AnonyymiUUSI
Onpa ihana teksti jollekin! :) Millä tavalla olet "muista erottuva"? Jokainen on yksilö.
- AnonyymiUUSI
Onko se sulle peter psn jotenki uutta tiatoa?
- AnonyymiUUSI
Ihana viesti jollekin kaiken tämän turhanpäiväsen skeidan joukossa. Kerro nyt nimikirjain, kenelle kirjoitit.
- AnonyymiUUSI
Me kaikki nyt täälä jonotetaan niitä aakkosia et osuuko 🤓😅
- AnonyymiUUSI
Skeida tuokin on. Nainen kirjottaa tiiiät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki nyt täälä jonotetaan niitä aakkosia et osuuko 🤓😅
H:lle ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skeida tuokin on. Nainen kirjottaa tiiiät.
Täsmennä ny näistä oletetuista naisen kirjoituksista jotain, veli sionista tms
- AnonyymiUUSI
AP..höpöhöpö, kukaan ei ole korvaamaton. Sen tulet vielä huomaamaan.
- AnonyymiUUSI
Noinko "lohduttaisit" vaikka lapsensa menettänyttä vanhempaa?
Näytä isosti. Nii että kaikki tajuu. Olispa Hän. Ja mulle 😍 - AnonyymiUUSI
Eikä hevonen ole turvaton. Tai aasi tiellä ken vaeltaa hän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä hevonen ole turvaton. Tai aasi tiellä ken vaeltaa hän
Istuit sitte itte nastan päälle? Vakuutuskorvaa. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Olen korvamato kivoilla asennoilla 😄
- AnonyymiUUSI
Oi kun söpösti kirjoitettu 💗 Toivoisin niin, että voitaisiin olla taas kuin ennen. Kuin kaksi viatonta lasta kävelemässä käsi kädessä yli sillan. Enkelin siipien suojissa, huolettomina. Ei huomattaisi sillan kiikkerää, natisevaa olemusta, puuttuvia lautoja.
Näytä vain isommin, siitä minä ilahtuisin hulluna. Halauksen saisit!🤗
Kuin hänelle🧚- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä 😁
- AnonyymiUUSI
Ihana. Superihana! ♥️
- AnonyymiUUSI
Vähän erottuva? Paljon! Sinä hehkut hyvää energiaa, hyväntuulisuutta ja lämpöä 🤗 Etäältäkin aistin sen.
- AnonyymiUUSI
😊😊😊
- AnonyymiUUSI
Jaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait683362Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41194- 22974
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3970Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es34725Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29663Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647