Eli Millasta viestiä nousee daamille ?aihe vapaa tulkintaisena eli ihmis suhteet näkyykö jotain muuta kuin rakkautta koska en etsi suhteita romantiikan suhteen vaan yleistä mitä näkijät näkisi .mulle t vapautta rakastava nainen
Mitä nousee esiin vapaa lintuselle
13
409
Vastaukset
- Anonyymi
Yks jänö näkyy. Loikkii tualla pitkin peltoja.
- Anonyymi
Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää
`Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää`
Ok... mitä muuta haluaisit kertoa itsestäsi... ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää`
Ok... mitä muuta haluaisit kertoa itsestäsi... ?🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
Niinpä, kommentoi ja vastailee itsellensä ja luulee ettei kukaan tajua. No, tällä ei näköjään oo muuta tekemistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kommentoi ja vastailee itsellensä ja luulee ettei kukaan tajua. No, tällä ei näköjään oo muuta tekemistä..
Jees ton että vastailet täällä itse ittellesi tajuaa tyhmempikin noista nassunkuvista mitä joka kommenttiisi laittelet. Aika valjukeilta näyttää, onko selfieitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees ton että vastailet täällä itse ittellesi tajuaa tyhmempikin noista nassunkuvista mitä joka kommenttiisi laittelet. Aika valjukeilta näyttää, onko selfieitä?
Harhainenkin vielä? Näkee nassuja? Mä en nää yhtäkään kommentissa mihin vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
Hän kirjoitti erään kerran, että mainostaa tätä tiettyä näkijää, eiköhän jokainen mainostakoot itteään niin paljon kuin pystyy, ei ole asiakkaan asia mainostella ja varsinkin kun se mainos tuo tästä näkijästä vaan negatiivista tunnetta, että itse en häneltä ottaisi.
Ja kun näkijä on niin varmaan tietää kuka näitä kirjoittelee niin varmasti laittaa varoituksen että pitää lopettaa. Mutta ei ole nähtävästi vielä nähnyt kuka hänen mainettaan tahrii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjoitti erään kerran, että mainostaa tätä tiettyä näkijää, eiköhän jokainen mainostakoot itteään niin paljon kuin pystyy, ei ole asiakkaan asia mainostella ja varsinkin kun se mainos tuo tästä näkijästä vaan negatiivista tunnetta, että itse en häneltä ottaisi.
Ja kun näkijä on niin varmaan tietää kuka näitä kirjoittelee niin varmasti laittaa varoituksen että pitää lopettaa. Mutta ei ole nähtävästi vielä nähnyt kuka hänen mainettaan tahrii.Tolla "nassutyypillä" ei taida olla kaikki ihan jiirissä. Mikä hemmetin ongelma silla on täällä jostain näkijästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kun kattot peiliin näkyy ainaki yksi.
- Anonyymi
Vaalea viiksekäs mies haluaa käydä pamputtamassa sua, hetkellisesti ja se on sulle ok. Tuntuu mukavalta pitkästä aikaa sustakin.
- Anonyymi
Ennustan että ruskeahiuksinen onnen tuo..en vaaleita viiksivalluja huoli.Tuo siteeraaja on typerys
- Anonyymi
Siteeraajalle,hanki ihan omaa tarinaa,en käsitä miksi notkut täällä sekä tuo Naomia pakkomielteisesti arvosteleva pelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512