Eli Millasta viestiä nousee daamille ?aihe vapaa tulkintaisena eli ihmis suhteet näkyykö jotain muuta kuin rakkautta koska en etsi suhteita romantiikan suhteen vaan yleistä mitä näkijät näkisi .mulle t vapautta rakastava nainen
Mitä nousee esiin vapaa lintuselle
13
321
Vastaukset
- Anonyymi
Yks jänö näkyy. Loikkii tualla pitkin peltoja.
- Anonyymi
Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää
`Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää`
Ok... mitä muuta haluaisit kertoa itsestäsi... ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`Housuissas hönö.työtön kuka hauskuuttaa itseään kun muutakaan osaa.hihhij ku jännää`
Ok... mitä muuta haluaisit kertoa itsestäsi... ?🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
Niinpä, kommentoi ja vastailee itsellensä ja luulee ettei kukaan tajua. No, tällä ei näköjään oo muuta tekemistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kommentoi ja vastailee itsellensä ja luulee ettei kukaan tajua. No, tällä ei näköjään oo muuta tekemistä..
Jees ton että vastailet täällä itse ittellesi tajuaa tyhmempikin noista nassunkuvista mitä joka kommenttiisi laittelet. Aika valjukeilta näyttää, onko selfieitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees ton että vastailet täällä itse ittellesi tajuaa tyhmempikin noista nassunkuvista mitä joka kommenttiisi laittelet. Aika valjukeilta näyttää, onko selfieitä?
Harhainenkin vielä? Näkee nassuja? Mä en nää yhtäkään kommentissa mihin vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪😵palsta on täynnä vajukkeja. Tuokin yksi retardi, joka on vuosia puolustellut näkijää ja mitään muuta kuin ylistävää palautetta tämä "sensori" ei salli.
Hän kirjoitti erään kerran, että mainostaa tätä tiettyä näkijää, eiköhän jokainen mainostakoot itteään niin paljon kuin pystyy, ei ole asiakkaan asia mainostella ja varsinkin kun se mainos tuo tästä näkijästä vaan negatiivista tunnetta, että itse en häneltä ottaisi.
Ja kun näkijä on niin varmaan tietää kuka näitä kirjoittelee niin varmasti laittaa varoituksen että pitää lopettaa. Mutta ei ole nähtävästi vielä nähnyt kuka hänen mainettaan tahrii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjoitti erään kerran, että mainostaa tätä tiettyä näkijää, eiköhän jokainen mainostakoot itteään niin paljon kuin pystyy, ei ole asiakkaan asia mainostella ja varsinkin kun se mainos tuo tästä näkijästä vaan negatiivista tunnetta, että itse en häneltä ottaisi.
Ja kun näkijä on niin varmaan tietää kuka näitä kirjoittelee niin varmasti laittaa varoituksen että pitää lopettaa. Mutta ei ole nähtävästi vielä nähnyt kuka hänen mainettaan tahrii.Tolla "nassutyypillä" ei taida olla kaikki ihan jiirissä. Mikä hemmetin ongelma silla on täällä jostain näkijästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kun kattot peiliin näkyy ainaki yksi.
- Anonyymi
Vaalea viiksekäs mies haluaa käydä pamputtamassa sua, hetkellisesti ja se on sulle ok. Tuntuu mukavalta pitkästä aikaa sustakin.
- Anonyymi
Ennustan että ruskeahiuksinen onnen tuo..en vaaleita viiksivalluja huoli.Tuo siteeraaja on typerys
- Anonyymi
Siteeraajalle,hanki ihan omaa tarinaa,en käsitä miksi notkut täällä sekä tuo Naomia pakkomielteisesti arvosteleva pelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst13610868- 2644726
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784059Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58533584Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843559PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija963413Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i323200Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863197Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691874Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804