Tämä on Suomessa iso haitta.
- Suomeen on päässyt helposti ulkomaalainen jolla on toisen valtion kansalaisuus, asumaan ja Suomen valtio alkanut maksamaan kk rahaa. Kun ei pitäisi maksaa elämisestä euroakaan.
Vaan että elää omilla rahoillaan useita vuosia eikä anneta kansalaisuutta näin helposti.
Hän on ulkomaalainen ja toisen valtion kansalainen, tullessaan rajoille.
Suomessa lähes kaikki on Suomen kansalaisia, eikä muiden valtioiden.
Jokainen maksettu euro on kiristänyt maassa jo eläneiden ihmisten veroja ja sosiaaliturvaa ja muita palveluita, sekä lisännyt velkaa kaikkien suomen kansalaisten taakse jotka joutuvat sen maksamaan!
Ihminen jolla on ennen Suomeen pääsyä toisen maan kansalaisuus. Sellaisen ei halutessaan joudu maksamaan valtion ottamaa velkaa kun on toisen valtion kansalaisuus.
Kokeilkaapa tehdä bisnestä että tuotte ulkomailta Suomeen vaikka 700-1000eur joka kuukausi! Siihen ei moni kykene.
Yksittäisille ulkomailta tulleille ihmisille maksetaan näitä summia joka kuukausi Suomessa kerätyistä veroista jotka estää myös bisneksen syntymistä ja rahan tuomista ulkomailta sekä estää suomen kansalaisten sosiaaliturvaa kun jakajia on enemmän.
Ei kannata maksaa rahaa ja elättää ulkomaalaisia.
Anonyymi-ap
2
194
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tekeekö Seben Alan jotain töitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052177Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 50842
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta115717Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707