OIKEIN HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!
Kunnan eliittihenkilölle
16
421
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan on kyseessä? Olisit pannu nimen.
- Anonyymi
Täältä myös
- Anonyymi
Onkohan päkitsini avattu jo?
- Anonyymi
Ihanan kortin oli Tiina laittanut, oli sydämiä ja kaikkea muita tarroja kortissa
- Anonyymi
Tiina onnitteli peräti kahdella isolla kortilla, joista toinen oli soittorasia😉
- Anonyymi
Hieno tykki oli. Jöpötti kivasti.
- Anonyymi
Kyllä on lapsenasteella tuo metsa man, joka vuosi mainostaa syntymäpäiväänsä, yleensä täydet kymmenet juhlitaan, kaikki ei edes niitäkään juhli. Ja yhtä höperöitä ovat onnittelijat ja väsätään kortteja kuin pienelle lapselle!! Kuvittelee olevansa joku isompikin herra, mutta lapseksi on jäänyt. Hotelli huoneessa lukee kortteja ja raakaa Vodkaa juo, on näköjään ennenkin juonut, ei irvistele yhtään. Ei voi käsittää, miten noin lapsellinen voi olla ihminen, tykkää niin kauheasti itsestään, minä, minä, narsisti luonne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on lapsenasteella tuo metsa man, joka vuosi mainostaa syntymäpäiväänsä, yleensä täydet kymmenet juhlitaan, kaikki ei edes niitäkään juhli. Ja yhtä höperöitä ovat onnittelijat ja väsätään kortteja kuin pienelle lapselle!! Kuvittelee olevansa joku isompikin herra, mutta lapseksi on jäänyt. Hotelli huoneessa lukee kortteja ja raakaa Vodkaa juo, on näköjään ennenkin juonut, ei irvistele yhtään. Ei voi käsittää, miten noin lapsellinen voi olla ihminen, tykkää niin kauheasti itsestään, minä, minä, narsisti luonne!
Kaikki teihinkin uppiaa, vettä se oli mitä joi.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki teihinkin uppiaa, vettä se oli mitä joi.😂
Saattoi olla vettä, kun ei yhtään irvistelllyt🤫 Onkohan niillä postiosuusvideoilla paljon katsojakertoja, missä onnittelukortteja luetaan? Jospa se onkin tuottoisaa puuhaa manille..
- Anonyymi
Kuusikon suhina sen tekee !
Tuutulaulua lapsille. - Anonyymi
Kuka tai mikä se täyttää vuosia, kissakos kun tulee kissakortteja oikein melodialla? On outoja nuo fanittajat jotka lähettelee kisulin kuvia miehenkuvalle hänen syntymäpäivänään.
- Anonyymi
Ymmärtäisi tuon vähäväkisen porukan riekkumisen kuplassaan keskenään, mutta sitä on vaikeaa ymmärtää miksi arvostetut yritykset ja mediatalot lähtevät mukaan halvalla hullunmyllyllä rahaa jauhamaan.
- Anonyymi
Mitä hölmöimmälle lähetät veivorin "testattavaksi" niin sitä enemmän saat veivorin tilauksia.
Jossakin Iivantiiran Sanomissa yksi peukalon kokonen mainos maksaisi enemmän, eikä yhtäkään veivorin tilausta kauppiaalle tulisi.
Ennen täällä maaseudulla tunnettiin kaikki konemyyjät koska konemyyjien täytyi osata myydä koneita niin, että asiakas oli vielä konekaupan jälkeenkin asiakas.
Konemyyjistä tuli arvostettuja persoonia. - Anonyymi
Aivan yhtä lapsellista porukkaa ovat nuo savonlinnalaiset matkisryyppääjät!
- Anonyymi
He ovatkin ihan erikoistapaus; varsinaista lastenteatteria lapsille😠🤑
- Anonyymi
Vielä ehtii:
OIKEIN HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993