Kukahan "Rallikuski" ajanut Mainoskulman nurkalla valaisinpylvään nurin? Varsinainen maanteiden ritari lienee ollut.
Maanteiden ritari
10
628
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus: Mainostuulen kulmalla
- Anonyymi
Oisko paikallinen nisti.
- Anonyymi
Joku peruSS jäsen juovuksissa/aineissa🌈💦💦💦
- Anonyymi
Kuulin että oli Kepulisti!
- Anonyymi
Suurempi todennäköisyys on, että sinä olet ajanut.
Yleensä syyllinen syyttää heti muita. 15.21
- Anonyymi
Kultajuna siihen törmäsi kultajuna oikea kultamuna
- Anonyymi
nog minäköhän se olin- en muista mutta iompi kummastus on miksei sitä saa kukaan korjatua vai onko se iisi patsas raameissaan ja kuvastaa kaikinpuolin kylän tilaa noin ylipäätään
- Anonyymi
Vestian roska-auto lienee ollut asialla .
- Anonyymi
Joko on valo nostettu? Kehtaako tuoda italiasta vierailulle tulleet sukulaiset keskustaan?
- Anonyymi
Pyhäjärviset on muutenkin puolivaloilla liikenteessä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741