Huomenta rakas mieheni

Anonyymi-ap

Eilen kirjoitin vaikka, kuinka monta kertaa sinulle tänne.
En julkaissut niitä, koska minä muistin, että sinä osaat lukea kaiken telepatian avulla, koska KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARIT TOIMII NIIN 💞😘🥰

Heräsin eilen aamulla siihen, että joku sanoi ” haluan olla vain sinun vieressä ja rakastaa”
Tuon jälkeen minä tunsin miten painaiduit minuun kiinni ja tunsin lämmön, mutta minun pääni sanoi ” Sinä olet minun vieressä ja makaat ilmassa”

Olihan tuo kiva herätä sinun vierestä ja eilinen päivä meni vain sinun ja minun omien ajatusten kanssa.
Joissa oli todella paljon järkeä ja meidän suhteessa lähennyttiin vielä enemmän toisiamme.
Käytiin kyllä myös läpi sitä, että toimiiko meidän suhde jos asutaan yhdessä ja eletään yhteistä elämää.
Molemmat oltiin sitä mieltä, että toimii koska meidän suhde saanut alkunsa parisuhteella jossa me pelataan ns YHTEISEEN PESÄÄN.

Kyllä siellä on alunperin ollut tunteita toisiamme kohtaan, mutta nuo on jääneet muiden asioiden alle.
Toisten parisuhteet ja elämät ovat olleet kokoajan meidän suhdetta sekä elämää tärkeämpiä.

Aamusta soitin ja varasin ajan sekä ilmoitin, että laittavat tekstiviestillä ajan niin EI TARVI PUHELIMESSA KOKO PÄIVÄÄ ROIKKUA!
En kehdannut edes sanoa, että FACEBOOKILAISET VAATIVAT MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA OLEMAAN PUHELIN KÄDESSÄ KOKOAJAN.

18

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno kirjoitus 😊

• Anonyymi

OMPA TOSI HYVÄ JUTTU KIITOS ILMOITUKSESTA

• Anonyymi

Oletko Ultra lehden tilaaja?

• Anonyymi

Palstasetä taitaa tuottaa teille hömelöille ihan omasta päästään tätä shitpostingia. T naiselta nettivastaavalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä taitaa tuottaa teille hömelöille ihan omasta päästään tätä shitpostingia. T naiselta nettivastaavalle

Ps sinun passiivisaggre viha loistaa läpi

• Anonyymi

En ole vaan ihan omaa päätäni käytin tässä KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARIN YHDISTYMISESSÄ SEKÄ YHTEYDENPIDOSSA.

Minä olen sitä AP:nä edelleenkin sitä mieltä, että HENKISILLÄ ASIOILLA EI SAA RAHASTAA, koska jokainen on saanut SYNTYMÄLAHJANA näitä henkisiä kykyjä joiden avulla he löytävät kaksoisliekki rakkaus parinsa ja heillä on yhteinen elämän tehtävä joka kuvastaa heidän omaa ARVO maailmaa ja ei heiltä voi tuota viedä, koska tuo kuuluu heille. He jotka yrittävät viedä tuhoavat omaa ARVO MAAILMANSA, koska he vaativat hyväksymään asioita joita he eivät hyväksy itsekkään.

On olemassa KAKSOISLIEKKI SIELUJA myös, mutta on vain YKSI KAKSOISLIEKKI RAKKAUS. Sielujen tehtävä on ohjata KAKSOISLIEKIT YHTEEN ja EI TUO MAKSAA MITÄÄN, mutta HUORAT TUNNETUSTI OSAA RAHASTAA IHAN ENKELEINÄKIN MYYMÄLLÄ KOULUTUKSIA JA PALVELUITA.

Minä olen käynyt heidän Enkeli-hoitaja koulutuksia joiden avulla minä olisin voinut alkaa myös RAHASTAMAAN, mutta minun sisäinen ENKELI ilmoitti, että : NÄILLÄ ASIOILLA EI SAA RAHASTAA EIKÄ KÄYTTÄÄ HYVÄKSI IHMISTEN HEIKKOUTTA EIKÄ AHDINKOA, KOSKA JUMALA EI OLE ENKELEITÄ HUORIKSI LUONUT VAAN IHMISIKSI JOTKA AUTTAVAT HEIKOMPIA JOS HE TARVIVAT APUA, MUTTA EI HEIKOMMAT SAA MYÖSKÄÄN KÄYTTÄÄ TOISIA HYVÄKSI. SILLOIN TOIMITAAN JUMALAN TAHTOA VASTAAN JOKA LOI MAAILMAN SEKÄ IHMISKUNNAN JOSSA IHMISET OVAT ENKELEITÄ…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vaan ihan omaa päätäni käytin tässä KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARIN YHDISTYMISESSÄ SEKÄ YHTEYDENPIDOSSA.

Minä olen sitä AP:nä edelleenkin sitä mieltä, että HENKISILLÄ ASIOILLA EI SAA RAHASTAA, koska jokainen on saanut SYNTYMÄLAHJANA näitä henkisiä kykyjä joiden avulla he löytävät kaksoisliekki rakkaus parinsa ja heillä on yhteinen elämän tehtävä joka kuvastaa heidän omaa ARVO maailmaa ja ei heiltä voi tuota viedä, koska tuo kuuluu heille. He jotka yrittävät viedä tuhoavat omaa ARVO MAAILMANSA, koska he vaativat hyväksymään asioita joita he eivät hyväksy itsekkään.

On olemassa KAKSOISLIEKKI SIELUJA myös, mutta on vain YKSI KAKSOISLIEKKI RAKKAUS. Sielujen tehtävä on ohjata KAKSOISLIEKIT YHTEEN ja EI TUO MAKSAA MITÄÄN, mutta HUORAT TUNNETUSTI OSAA RAHASTAA IHAN ENKELEINÄKIN MYYMÄLLÄ KOULUTUKSIA JA PALVELUITA.

Minä olen käynyt heidän Enkeli-hoitaja koulutuksia joiden avulla minä olisin voinut alkaa myös RAHASTAMAAN, mutta minun sisäinen ENKELI ilmoitti, että : NÄILLÄ ASIOILLA EI SAA RAHASTAA EIKÄ KÄYTTÄÄ HYVÄKSI IHMISTEN HEIKKOUTTA EIKÄ AHDINKOA, KOSKA JUMALA EI OLE ENKELEITÄ HUORIKSI LUONUT VAAN IHMISIKSI JOTKA AUTTAVAT HEIKOMPIA JOS HE TARVIVAT APUA, MUTTA EI HEIKOMMAT SAA MYÖSKÄÄN KÄYTTÄÄ TOISIA HYVÄKSI. SILLOIN TOIMITAAN JUMALAN TAHTOA VASTAAN JOKA LOI MAAILMAN SEKÄ IHMISKUNNAN JOSSA IHMISET OVAT ENKELEITÄ…

Unohdin mainita, että olen käynyt ULTRA lehden yhdessä tilaisuudessa.
        Mieheni olin tavannut ennen tuota, mutta ei me kuljettu silloinkaan yhdessä. Eräs sukulainen oli naimissa Kuningas suvun pojan kanssa ja minä olin heillä aika usein kylässä viikonloppuisin, kun asuin etelässä.

Tuossa tilaisuudessa oli ENKELI jolla oli paljon asiaa minulle, mutta hän katsoi minun selän taakse ja oli hyvin hämmästyneen näköinen ja näytti sormella, että HILJAA. En muista oliko se ennen vai jälkeen tuon, kun hän otti minua jalasta kiinni ja alkoi hivelemään minun säärtä ja nousi reittä pitkin ylemmäs. Minä jouduin ottamaan ENKELIÄ KÄSISTÄ KIINNI sekä sanomaan, että : Jos et nyt kuitenkaan ylemmäs mene!
        Minulle kerrottiin, että minun selän takana oli ollut PATSAS ja sukulainen joka oli Rouva Kuningas tuolloin väitti minulle, että ENKELI OLI KERTONUT MEILLE MOLEMMILLE.

Kuningas pari erosi ja ex-rouva ilmoitti minulle, että : Minä en sinun MIESTÄ HUOLI!
        Minä sanoin hänelle, että : Oot sekasin päästäs, koska ei minulla ole edes miestä ja olis niin hän tuskin olisi edes kiinnostunut sinusta vaikka sinä niin kuvittelet.
        Minä olin ollut hänen kanssa baarissa ja jutellut miesten kanssa jotka eivät olleet kiinnostuneita hänestä vaan minusta, mutta en ollut tuolloin haluakas alkamaan kenenkään kanssa suhteeseen, koska minulla oli niin vaikea AVIOERO että oli PAKKO MÄÄRÄTÄ ITSENI KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN NIIN HE YMMÄRTÄVÄT, ETTÄ MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN SEKÄ ARVOSTAN SUURESTI PETTÄJÄ PUOLISOITA, MUTTA EI SE SITÄ TARKOITA ETTÄ MINÄ HALUAN OLLA SAMANLAINEN JA EI HEILLÄ OLE OIKEUTTA SYRJIÄ, KALTOINKOHDELLA SEKÄ KÄYTTÄÄ MINUA HYVÄKSI JA MINUN KAUTTA HÄPÄISTÄ TYTTÄRENI SEKÄ MIEHENI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin mainita, että olen käynyt ULTRA lehden yhdessä tilaisuudessa.
        Mieheni olin tavannut ennen tuota, mutta ei me kuljettu silloinkaan yhdessä. Eräs sukulainen oli naimissa Kuningas suvun pojan kanssa ja minä olin heillä aika usein kylässä viikonloppuisin, kun asuin etelässä.

Tuossa tilaisuudessa oli ENKELI jolla oli paljon asiaa minulle, mutta hän katsoi minun selän taakse ja oli hyvin hämmästyneen näköinen ja näytti sormella, että HILJAA. En muista oliko se ennen vai jälkeen tuon, kun hän otti minua jalasta kiinni ja alkoi hivelemään minun säärtä ja nousi reittä pitkin ylemmäs. Minä jouduin ottamaan ENKELIÄ KÄSISTÄ KIINNI sekä sanomaan, että : Jos et nyt kuitenkaan ylemmäs mene!
        Minulle kerrottiin, että minun selän takana oli ollut PATSAS ja sukulainen joka oli Rouva Kuningas tuolloin väitti minulle, että ENKELI OLI KERTONUT MEILLE MOLEMMILLE.

Kuningas pari erosi ja ex-rouva ilmoitti minulle, että : Minä en sinun MIESTÄ HUOLI!
        Minä sanoin hänelle, että : Oot sekasin päästäs, koska ei minulla ole edes miestä ja olis niin hän tuskin olisi edes kiinnostunut sinusta vaikka sinä niin kuvittelet.
        Minä olin ollut hänen kanssa baarissa ja jutellut miesten kanssa jotka eivät olleet kiinnostuneita hänestä vaan minusta, mutta en ollut tuolloin haluakas alkamaan kenenkään kanssa suhteeseen, koska minulla oli niin vaikea AVIOERO että oli PAKKO MÄÄRÄTÄ ITSENI KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN NIIN HE YMMÄRTÄVÄT, ETTÄ MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN SEKÄ ARVOSTAN SUURESTI PETTÄJÄ PUOLISOITA, MUTTA EI SE SITÄ TARKOITA ETTÄ MINÄ HALUAN OLLA SAMANLAINEN JA EI HEILLÄ OLE OIKEUTTA SYRJIÄ, KALTOINKOHDELLA SEKÄ KÄYTTÄÄ MINUA HYVÄKSI JA MINUN KAUTTA HÄPÄISTÄ TYTTÄRENI SEKÄ MIEHENI!

Tuo ex-rouva Kuningas ilmoitti minulle, kun hän sai tietää että minä Suomi 100vuotta vanhempi panostaja, että : Pitäskö minunki alkaa panostamaan?
        Minä vastasin hänelle, että : Siitä vaan jos RAHKEET riittää ja mehän voidaan alkaa kyllä mieheni kanssa PANOSTAA PARINA SINUA JA SINUN MIESTÄ VASTAAN!

Me ollaan sentään jo YKSI KIERROS PANOSTAJINA HEITÄ EDELLÄ!

Minun mummoni oli hänen vaarinsa AINUT sisko joten miksipä EI VOITAS OTTAS PANOSTUS KISA HAASTE VASTAAN.
        Ex-rouva Kuningas vielä itse ilmoitti, että kuka on minun mies vaikka hän olisi kyllä TARVINNUT minun miestä. Olisin minä PÄRJÄNNYT kuitenkin tässä SUVUN PANOSTUS KISASSA!

Hänen miehensä on autojen katsastaja ja ei ne KAIKKI KATSASTUSMIEHET heidän kanssa ole samaa mieltä!
        Minun mieheni on sentään POLIISI joka KYLLÄ VIE KILVET SEKÄ AJOKORTIT JA LOPULTA MENEE KOKO KONTTORI KIINNI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi Peukun käyttö! Ihan oman mielen terveyden takia! Haloo!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi Peukun käyttö! Ihan oman mielen terveyden takia! Haloo!!

Eli siis minä käytän päihteitä, mutta HE JOTKA TIENAAVAT RAHAA NÄILLÄ ASIOILLA SEKÄ MANIPULOIVAT IHMISIÄ OVAT TÄYSISSÄ JÄRJISSÄ JA HEIDÄN EI TARVI OTTAA VASTUUTA MISTÄÄN!

• Anonyymi

NÄKEEKÖ SE SOKEA VANHA MIES LUKEA NYTTEN PAREMMIN JA KUULEEKO SE MITÄÄN VARMASTI

• Anonyymi

Tiedätkö jos puhutaan kaksoisliekkiparista niin he eivät sovi edes toisilleen. Jos tutkit asiaa niin se selkenee sinulle. Varmaankin suhteenne liikkuu jollain toisella nimellä.

• Anonyymi

Eikö tämä aloittajan eli palstaäijän mainostama kaksoisliekkijuttu olekaan sellainen yhdessä kasvamisen matka, jossa istutaan vuorotellen käräjillä vastaajana? Nyt meni kaikki uusiksi. Ei vaan, vastasitko tuolle trollille tosissasi vai yritätkö olla kiero? T naiselta

• Anonyymi

On oikeastaan kaksi eri kaksoisliekkiteoriaa.
        Toinen on se naistenlehtien romantisoima versio, jossa kaksoisliekki on “se yksi oikea”, turvasatama ja elämän täydentäjä.
        Toinen, alkuperäisempi näkemys taas sanoo, että kaksoisliekkipari on usein kaikkea muuta kuin sopiva, enemmänkin peili, joka nostaa esiin omat varjot ja kivut. Siksi ne suhteet ovat yleensä myrskyisiä ja haastavia, eivät mitään satulinnan onnellisia loppuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä aloittajan eli palstaäijän mainostama kaksoisliekkijuttu olekaan sellainen yhdessä kasvamisen matka, jossa istutaan vuorotellen käräjillä vastaajana? Nyt meni kaikki uusiksi. Ei vaan, vastasitko tuolle trollille tosissasi vai yritätkö olla kiero? T naiselta

Ai, niin sinunhan pitää löytää ensin MIES niin sinäkin pääset KÄRÄJÖIMÄÄN MIEHES KANSSA!

Hän oli minun ex-mies joka aloitti, mutta uusi mies on EX-MIEHENI SUKUNIMI KAIMA ja kyllähän rahan takia kannattaa NAIMISIIN MENNÄ!
        SEKSIÄ VOI OSTAA RAHALLA VAIKKA OLIS NAIMISSAKIN.

TERVEISIN MIEHENI VAIMO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oikeastaan kaksi eri kaksoisliekkiteoriaa.
        Toinen on se naistenlehtien romantisoima versio, jossa kaksoisliekki on “se yksi oikea”, turvasatama ja elämän täydentäjä.
        Toinen, alkuperäisempi näkemys taas sanoo, että kaksoisliekkipari on usein kaikkea muuta kuin sopiva, enemmänkin peili, joka nostaa esiin omat varjot ja kivut. Siksi ne suhteet ovat yleensä myrskyisiä ja haastavia, eivät mitään satulinnan onnellisia loppuja.

He täydentävät toinen toistaan, mutta heidän pitää oppia ymmärtämään tuo.
        Sitten kun he ovat tuon oppineet niin SUHDE muuttuu.

• Anonyymi

Mielen terveys?

• Anonyymi

On karmivaa, että ihmiset, jotka uskovat telepatiaan, äänestävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      107
      6156
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe