🤔 olen kyllä-täti. Kaikkeen en sentään taivu, mutta osaan luovia pehmeästi ulos tilanteista.
En ole Kylli-täti
28
317
Vastaukset
- Anonyymi
Niin..porukassa on voimaa tai nykyisin käytetään termiä Teams..palavereita ym.voidaan järjestää tarvittaessa useamminkin.. lol..
- Anonyymi
voi että
- Anonyymi
Vai niin. En kylläkään tarkoittanut mitään palavereita vaan ihan normi arkielämää. -ap
- Anonyymi
p o t k u t
- Anonyymi
Autovahinko ei korjaannu pakkelit naamassa, eikä tiivisteetkä vuotele ittekseen.
-klaffitaulu- Anonyymi
Juu eikä varsinkaan kun joku tehnyt vähän vahinkoa toisen omaisuudelle. niin
- Anonyymi
En käytä meikkiä, eikä mulla ole autossa korjattavaa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eikä varsinkaan kun joku tehnyt vähän vahinkoa toisen omaisuudelle. niin
Oikein
- Anonyymi
niin minäkin. kunnes tämä porukka aloitti touhunsa.
- Anonyymi
Myötähäpeä ja nolous, että viitsit vielä mainostaa.
- Anonyymi
Sulle juarukellolle myös myötistä
-sivusta - Anonyymi
Mua enemmän ihmetyttää tällaiset negatiiviset kommentit tuntemattomien ihmisten aloituksiin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua enemmän ihmetyttää tällaiset negatiiviset kommentit tuntemattomien ihmisten aloituksiin. -ap
Sitä voi täällä miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi täällä miettiä.
Anonyymien pläjäyksille ei kannata paljon painoarvoa laittaa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä sä itsestäs mitään myönteistäkään kuvaa antanut. Tollasella suhmutoinnillahan se ei oo ees mahdollista. -sivusta
- Anonyymi
Mitä tämä naisena esiintyvä tarkemminkin ottaen mainostaa mielestäsi, halventajasarvinen?
- Anonyymi
tai nykyään, mutta se on Robert. ei ritari. Sillä on hyvät keinot teille takaisin. pystyy myös msutomuuksiin. joten jospa loppuisi tämä. eikä sido mihinkään porukkaan tai sukuum
- Anonyymi
se oli kyllä hyvä idea ottaa se saman ikäinen asianajaja itselle mieheksi 😍 lääkäri oli kyllä myös hyvä ja britti. hänellä on pakonomainen tarve etsiä minulle miestä.
- Anonyymi
Minkä takia moinen aloitus?
Tiedän että minun kaipauksenikohde on täti ihminen.
Ja tietääkseni ei omia lapsia.
Ei puolisoa.
Jostain olen todella epävarma hän suhteensa.- Anonyymi
Aloitus ei koske sinua. -ap
- Anonyymi
Ok ja se onkin ihan hyvä taito, mutta miksi aloitus? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei oikein aukea nyt.
- Anonyymi
Ja en ole ylempi. Aloitukseen vastasin.
- Anonyymi
Jos ei aukea niin ei aukea. Anonyymeillä pläjäyksillä ei ole mitään merkitystä ruudun oikealla puolella.
Aloitus oli mun "I'm alive" viesti hänelle jos hän sattumalta lukisi ja tunnistaisi. Ei sen kummempaa. -ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei aukea niin ei aukea. Anonyymeillä pläjäyksillä ei ole mitään merkitystä ruudun oikealla puolella.
Aloitus oli mun "I'm alive" viesti hänelle jos hän sattumalta lukisi ja tunnistaisi. Ei sen kummempaa. -apOk sori, ehkä ja selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok sori, ehkä ja selvä.
Lisään vielä, että selaillessani yle:n arkistoa huomasin, että siellä oli dokumentti Kylli-tädistä. Tuttavani vastikään kertoi olleensa Kylli-tädin kanssa samalla maalauskurssilla Italiassa. Noista tuli aihe aloitukseen, ja siitä etten ole riitelevää sorttia.
- Anonyymi
Täti on silloin jos veljellä tai siskolla on lapsia miehillä taas setä veljen lapsille ja eno siskon lapsille
- Anonyymi
Kylli-täti oli kaikkien lasten täti kuvittaessaan satuja telkkarissa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011258885.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673569Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332724Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12706Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572662Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k162488Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232358Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien871996Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91948Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641901Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693