Ei ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !
Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.
Ei ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea ! Työttömyys kasvaa edellee
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaiden rikastuminen😂
Suomessa ole kuin muutama rikas, loput enemmän tai vähemmän köyhiä. - Anonyymi
Suomessa on vain köyhiä ja persaukisia.
Rikkaat ja varakkaat on vaihtaneet valtiota ajat sitten. - Anonyymi
Edelleen
jos yliverotetaan, kenelläkään ei ole vara investoida esimerkiksi kaivinkoneeseen.
Jokohan tämä nyt aukenisi aloittajalle.
epäilen että ei.
No se on hänen häpeänsä.- Anonyymi
Ei aukea, kun päätös on tehty.
Aivan sama, vaikka laittaisi mitä faktoja tiskiin.
Sitten kait otetaan taas esille se yritystuki diipa daapa, mitä täällä joku räkyttää vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Ainoa toimenpide joka muutamassa kuukaudessa kääntäisi velkaantumisen ylijäämäiseksi budjetiksi, olisi koko julkisen sektorin alasajo ja tulonsiirtojen ajaminen siihen pisteeseen, että menot pienenevät vuositasolla 10 miljardia, oikaistuna vielä säästöjen aiheuttamilla verotulomenetyksillä.
Tai no ehkä pitäisi tehdä 12 miljardin säästöt ja lisätä "sisäisen turvallisuuden" menoja 2 miljardia.
No tosiasiahan on, että opposition kanta on aina se, että mikäli näkyviä tuloksia ei tule heti, on hallitus epäonnistunut. Tosin oppositio eikä hallituskaan halua katkaista velkaantumista 3 kuukaudessa, eihän? - Anonyymi
Suomen kansantalous kiteytettynä !
Verot tapissa !
Julkiset menot tapissa !
Julkinen velka tapissa !
Korot pilvissä !
Varallisuus erittäin matala !
Julkisen velan tausta, ympäri maailmaa, joka kujalta ja kaikista slummeista !- Anonyymi
+ se mitä jää yli ja vähän enemmän lähetetään ulkomaille ilman takuita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606