Miksi maksamme veroja jos meidän palvelut viedään pois?
Osaamattomat kunnallispoliitikot käyttävät veroeurot aivan vääriin kohteisiin.
Kuntalaisten palvelut
19
613
Vastaukset
- Anonyymi
kertokaa timolle ei SIMOLLE kyllä timo järkeilee
- Anonyymi
timo sitootumaton koko mukselainen tori PARKKIIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo sitootumaton koko mukselainen tori PARKKIIN
TIMO puheen johtaja ol vastaa kunnan palavelu auton ostookii aikunaa reino avustuksella90 luku puheenJ KYYLÄYKSE mestaria
- Anonyymi
Ei riitä raha kuin hyväveli kauppoihin ja bisneksiin
- Anonyymi
TIMOLLE KUNkertoo asia asiakaat järjestyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIMOLLE KUNkertoo asia asiakaat järjestyy
Miks Timoa haukut?Itse varmaan olet täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo ollu kaivon vakio tottunu vilkaaseen tori elämään tori päivtstäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyyläys ei kiinosta sairaus kohan lienee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi timot on issomissa piireussä nei tohmassa kyyläämässä lantaa levittämässä toiste asioissa
- Anonyymi
Kaverille kans, maan tapa.
- Anonyymi
timo kaa kerkii joka paikaan valako poski hanhien muutto aika
- Anonyymi
Taisit unohtaa se mörkökin vahtii nurkassasi.Ota helpotusta pankolla makailuusi.
- Anonyymi
palaveluja saa muualtaa ei tarvihe koko kylälle levittee kun kaivon lähesyydestä
- Anonyymi
Muuta pois jos itkettää kun et pääse terveyskeskukseen valittamaan jokaista kolotusta ja ihottumaa.
- Anonyymi
MONI ON MUUTTANU paratiisista konkarit jääneet kuten timo jos ois jotaa tonkittavaa
- Anonyymi
Jotain maansiirto töitä kuumeisesti tehdään miljoonilla ja kuntalaisten lääkäri/hammaslääkäri palvelut toissijaisia.
- Anonyymi
Lääkäri/hammaslääkäri on siun soten alaa ei kunnan.Demarit ja kepu ovat hyvinvointialueen enemmistö jotka päättävät lääkäri/hammaslääkäri yhteiskunnan järjestämistä palveluista hyvinvointialueella.
- Anonyymi
onko siellä eläin lääkärii TIMON pitäs käyttee koiroosa
- Anonyymi
Kunta maksaa kyllä ne palvelut veronmaksajien rahoilla idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924040
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613339Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603032Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,662980SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772484Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52306Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282004Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1811995Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 931368