Avataan ketju, mihin voi paljastaa synkimmät salaisuudet. Kuka aloittaa?
Salaisuuksien kammio
24
410
Vastaukset
- Anonyymi
Anna tulla selkeesti on tarve purkaa.
- Anonyymi
Minä käytän sildenafiiliä
- AnonyymiUUSI
We all know you do, M
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
We all know you do, M
Oliko tuo asiallista? Ei!
-sivusta
- Anonyymi
Rakastan yhä eksääni.🥶
- Anonyymi
Kuin ystävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin ystävää
No, ei tietenkään vaan aidosta rakkaudesta.Siihen kuuluu sitten vähän sitä sun tätä.
- Anonyymi
Olen huomannut, kun hänen luonaan vielä asutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut, kun hänen luonaan vielä asutkin.
Voi teitä,harhassa eläviä.Näette kummituksia joka viestissä.Kyllä meitä eksiä rakastavia löytyy varmasti aika monta.
Olen 100% varma ettei viestini koske sinua mitenkään . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä,harhassa eläviä.Näette kummituksia joka viestissä.Kyllä meitä eksiä rakastavia löytyy varmasti aika monta.
Olen 100% varma ettei viestini koske sinua mitenkään .Ilmeisesti kolahti, kun noin perustelet asiaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kolahti, kun noin perustelet asiaa.
Sinä väkisin teet kärpäsestä härkästä, sille en mahda mitään.Ihan niin kuin haluat ajatella.En jatka tästä.
Lähetin omalle eksälle terveiset ja se siitä.
- Anonyymi
Ei ole mitään salattavaa surkeassa elämässäni, mutta kerron vain hänelle, en palstan keräilijöille.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä,only for you.
- Anonyymi
olen rakastunut työkaveriini ja hän on varattu.tai siis niin ainakin luulen
- Anonyymi
Sama, mut hänet haluan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama, mut hänet haluan
Täälläkin sama! 🥰
- AnonyymiUUSI
Olen lähestulkoon pakkomielteisen rakastunut häneen. Mieheen.
- AnonyymiUUSI
Olen kokenut ensimmäiset tunteeni häneen jo yli kolme vuotta sitten. Se oli ihmeellinen alitajuinen kokemus.
- AnonyymiUUSI
Hmmmmmm🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmmm🤔
Okei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Okei 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei 🤔
Mitä sinä mietit?
- AnonyymiUUSI
Tuskin tuo mikään SALAISUUS on vaan SUOMALAISTEN MIELESTÄ SE ON KUNNIANLOUKKAUS.
Minä ja mieheni ollaan RASISTEJA jotka asutaan Suomessa, koska me ollaan synnytty Suomeen suomalaisiin sukuihin jotka vihasivat venäläisiä sekä saksalaisia jotka MIEHITTIVÄT SUOMEA TOISESSA MAAILMAN SODASSA JA MAKSATTIVAT MEIDÄN SUVUILLE KAIKKI AIHEUTTAMANSA VAHINGOT! - AnonyymiUUSI
Mä en kirjoita niitä julkiselle palstalle.
Koska mun pitää pitää asiat aikuisten oikeasti salassa
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503225Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102167Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551692Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241626Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121515Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231198Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095