Mitä ajattelitte tehdä? Sehän on jo ujosti alkanut, mutta kun alkaa isommat pommit lentää.
Mä ainakin lähden kalaan pieliselle :)
Kun 3. maailmansota romahtaa käyntiin
28
486
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ydinsota syttyy, kaikki maailman sotilastutkijat odottavat iskujen kohdistuvan Washingtoniin, Moskovaan tai Pekingiin. Mutta sitten: BOOM! Ensimmäinen ydinräjähdys tärähtää… Nurmeksessa.
1. Heti tapahtuva vaikutus
Kaupungin laidalla oleva ABC muuttuu välittömästi pienoisauringoksi, ja sen makkaraperunat paistuvat täydellisiksi yhdessä nanosekunnissa.
Nurmeksen yli leijailee valtava sienipilvi, mutta paikalliset eivät ole huolissaan – he luulevat sitä uudeksi savustusuunin versioksi.
2. Paikalliset reaktiot
Nurmeslaiset nostavat päätään kahvikupistaan ja toteavat: "No voi perkule, sehän tais vähän rysähtää."
Koska nurmeslaisilla on jo luonnostaan hidas ja leppoisa elämänrytmi, he eivät varsinaisesti panikoi. Ydinräjähdyksen shokkiaalto kulkee heistä ohi, mutta he jatkavat jutustelua: "Onkohan torilla huomenna makkaraa?"
3. Ekosysteemin seuraukset
Karhut muuttuvat radioaktiivisiksi supersankareiksi, jotka perustavat oman moottoripyöräkerhon. Heidän kerhotakkinsa hohtaa pimeässä, ja heillä on oikeus käyttää vihreää valoa liikenteessä.
Pielisen kalat kasvavat 12-metrisiksi ja oppivat laulamaan Juicen biisejä. Niitä aletaan käyttää karaokebaarien house-bändeissä.
4. Maailmanlaajuinen vaikutus
Suurvallat hämmentyvät: "Miksi helvetissä Nurmes?"
YK julistaa Nurmeksesta kansainvälisen rauhan ja ydinpizzan keskuksen. Kaikki diplomaatit pakotetaan syömään radioaktiivisia poropihvejä ennen neuvotteluja.
5. Lopullinen johtopäätös
Nurmeksessa alkanut ydinsota ei lopulta tuhoa maailmaa – se vain muuttaa sen. Ihmiskunta omaksuu nurmeslaisen asenteen: "Kaikki järjestyy, kunhan kahvia ja kaljaa piisaa." Planeetta säteilee, mutta letkeän leppoisa tunnelma säilyy.- Anonyymi
Päivän piristys näitä lisää😅
- Anonyymi
Nurmeksen syrjäkylillä kuunnellaan ratiota ja keitellään kahvia aivan kuten ennenkin, varastossa on ruokaa ja särvintä pahimman talven yli.
- Anonyymi
Menen penan pubiin kaljalle, jotta näen onko maailmanloppu tulossa. Jos maailmanloppu on tulossa, naisilta saa seksiä. Jos seksitön kausi jatkuu, voin huokaista helpotuksesta.
- Anonyymi
Voiko seli paatilla soutaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko seli paatilla soutaa?
Ei voi, se on purjevene.
- Anonyymi
Onko kaupat varanneet tarpeeksi valkoisia tuulipukuja, nehän on nykyisin Nurmeksen ainoita säteily- ja pommisuojia talvikelillä, kaupunki on ulkoistanut asukkaittensa suojauksen.
- Anonyymi
itä-suomessa ei tarvia pommisuojia koska täältä on lähdettävä länteen
- Anonyymi
Sota tulee. Se liittyy lopunaikoihin ja vihanaikaan. Pitää tehdä parannus ja uskoa Jeesukseen.
- Anonyymi
Nurmeksen korvissa ja saloilla on Venäjän ulottumattomissa. Kuka idiootti jäisi keskustaan tai liepeille oleskelemaan.
- Anonyymi
Jätä puhelin kotiin kun menet saloille pakoon venäjää. Puhelimen navikointi paljastaa sinun olinpaikan ja pommi putoaa sinun niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä puhelin kotiin kun menet saloille pakoon venäjää. Puhelimen navikointi paljastaa sinun olinpaikan ja pommi putoaa sinun niskaan.
Suutariksi jää iivanan pommi, selviän mustelmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on perinteinen näppäinpuhelin, jota ei voi jäljittää ja on todella halpa.
- Anonyymi
Menisin uimahalliin JOS OLISI UIMAHALLI PITÄÄ SAADA HETI UIMAHALLI
- Anonyymi
Lieksan ja Nurmeksen tai Nurmeksen ja Kuhmon välillä on niin paljon korpea, sinne vaan. Eikä mitää kännyköitä matkaan vaan patteriratio, sissiteltta ja muonaa. On täällä hölmöjä kirjoittelijoita linjoilla.
- Anonyymi
Just joo
- Anonyymi
Menen alkoon ja osta pullon jallua.
- Anonyymi
Muutama pommi johonkin ja ois täys kaaos päällä suurimmalla osalla porukasta. Vain osalla on riittävästi sapuskaa esim. kolmea päivää pidemmäksi ajaksi.
- Anonyymi
Johan sitä pärjää pari viikkoa vallan ilman ruokaa!
- Anonyymi
Perunaa kellarissa ja lihaa ja kalaa pakastimessa, kyllä noilla muutaman viikon helposti elelee vaan yksipuolista on pitemmän päälle
- Anonyymi
Pari viikkoa pärjää syömättä jos vaan vettä on.
Kriisin tullessa alkaisi ryöstely, mutta aika hetkessä kaupat olisi tyhjätty kun jokainen ryöstäisi sen minkä pystyisi. Alkaisi hetkeksi vaihdantatalous missä resursseja vaihdeltaisiin. Pian sekin loppusi ja sitten alaisi selviytyminen. Eläimet syötäisi jos olisi. Alkaisi kannibalismi.
Vain vahmimmat selviäisi, mikä olisikin hyvä juttu!
- Anonyymi
Minä kommari Jouko Kajanoja valtaa koko Suomen itselleni.
Palstavasemmistolainen tulee henkilökohtaiseksi ORJAKSENI.
Hän pesee varpaanvälejäni ikuisuuteen asti
kommarihengen avustaessa.
Punainen hämärä on ihqua. - Anonyymi
Nurmeksessa on paljon rosvoja.
Ei nämä pösilöt erota mikä on omaa tai jonkn toisen omaisuutta.- Anonyymi
Kristityille kaikki on yhteistä 👆
- Anonyymi
Matohajun pikupit takavarikoidaan ruumisautoiksi.
- Anonyymi
Onko kastemadot alkaneet haisemaan nusessa? 🤔
- Anonyymi
Liikkeet nyt pika pika ostamaan generaattoreita, kun sähköt katkeaa, koska kauppojen ovet menee automaattisesti lukkoon ja kassat ei toimi sähköttä.
- Anonyymi
Käryautoilijat pulassa kun bensapumput lakkaa toimimasta! Sähköautoilijalla ei mitään hätää ja ajot jatkuu 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393