Parkanon virastotalo on kuolevan kylän merkki, vaaraksi kaikille, Parkanon häpeä.

Anonyymi-ap

Parkanon Rakennus ja Ympäristölautakunta asetti uhkasakon kaksi vuotta sitten omistajille jotka kuulopuheiden mukaan ovat Turunen, Sammatti, Mustajärvi jotka kaikki ovat jollain tavalla " Parkanon päättäjiä". Viimeinen purkupäätös piti olla elokuu 2025. Tänään se Parkanon häpeä kaunisti vielä kolmostien ohikulkijoita. Eikö lait ja päätöksenteot koske Parkanossa kaupungin keskeisillä paikoilla vaikuttavia ostajia

13

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin laitettu moni ajattelee nyt just noin

• Anonyymi

Siinä on varmaan ollut vähän kaikkea. Sammatin osalle on ollut enemmän painostusta muissa asioisssa ja muut ovat päässeet vaalilupauksistaan hieman keveimmin perustein. Joko kolmostien varrella on se 6 vuotta sitten luvattu huoltoasema? Ei näy. Shell vaihtoi nimensä ST1 ketjuun. Liekö tämäkin ollut pensselisedän tiedossa. Tosin siitä ei vaalipisteitä lasketa.

• Anonyymi

Joo on se varmasti vaaraksi pelkällä olemassaolollaan. Voi vaikka hyökätä jonkun kimppuun.

• Anonyymi

ei heidän sitä pakko purkaa ole , jos vaikka antaa yhtiön jollekkin ns.saattohoitajille niin vastuu on seuraavilla omistajilla

• Anonyymi

hullua parkanolaisten siittä on millin purkukuluja ottaa maksettavaksi kun yhtiön antaa jollekkin niin ei tarvi kenenkään maksaa mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hullua parkanolaisten siittä on millin purkukuluja ottaa maksettavaksi kun yhtiön antaa jollekkin niin ei tarvi kenenkään maksaa mitään

Voin sen räjäyttää jos Kaupunki maksaa mulle miljoona euroa ja lupaa että siitä ei tule seuraamuksia.

• Anonyymi

Tarkennus tuohon, uhkasakko oli asetettu edelliselle omistajalle joka sittemmin valitti tuosta kaikkien himoitsemasta rakennuksesta että se myytiin 180000 euroa ainakin liian halvalla. Alunperin se piti saada kaupungille että sen voi purkaa. Nyt lienee niin että Sammatti myi osakkeensa Mustajärvelle ja Turuselle ainakin 100000 eurolla koska kiinteistö on osoittautunut himoituksi. Onhan siitä lähes merellinen näköala ja sähköttä toimii tuuletuskin. Tarina kertoo putkan olevan entisellään, betonista kun tehty. Kukapa ei tuollaista haluaisi. Se miksi sitä ei ole purettu, se on monien sattumusten summa. Kuulemma ei ole purkulupaa vieläkään.

• Anonyymi

Olisiko tuolle rakennukselle sitten vielä jotain käyttöä? Kuinka mahdollista sitä on vielä kunnostaa?

• Anonyymi

Just näin on asia, häpeäpilkku toi rakennus Parkanonolle. Muissa kaupungeissa ry tommonen höskä olis jo laitettu maan tasalle... Lupauksia vaan tulee, muuta ei tuu.

• Anonyymi

Tuolla on tullut oltua putkassa joskus lähemmäs 20 vuotta takaperin.

• Anonyymi

ei kauko tähän purkamiseen ala rahojansa haaskaan , kaupungin tämä pitää purkaa

• Anonyymi

Onneksi on toiset henkilöt jo päättäjä paikoilla. Ei veronmaksajat sutimieheen enää eurojansa laita. Se mikään suojelukohde/Jumala ole

• Anonyymi

uhkasakoista on vastuussa vain yhtiöt, ei henkilökohtaisesti kukaan , eli ei niitä kukaan maksa eikä purkamaan taloa ala

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1265
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1132
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      57
      1097
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    9. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      467
    10. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      346
    Aihe