Parkanon Rakennus ja Ympäristölautakunta asetti uhkasakon kaksi vuotta sitten omistajille jotka kuulopuheiden mukaan ovat Turunen, Sammatti, Mustajärvi jotka kaikki ovat jollain tavalla " Parkanon päättäjiä". Viimeinen purkupäätös piti olla elokuu 2025. Tänään se Parkanon häpeä kaunisti vielä kolmostien ohikulkijoita. Eikö lait ja päätöksenteot koske Parkanossa kaupungin keskeisillä paikoilla vaikuttavia ostajia
Parkanon virastotalo on kuolevan kylän merkki, vaaraksi kaikille, Parkanon häpeä.
13
663
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin laitettu moni ajattelee nyt just noin
- Anonyymi
Siinä on varmaan ollut vähän kaikkea. Sammatin osalle on ollut enemmän painostusta muissa asioisssa ja muut ovat päässeet vaalilupauksistaan hieman keveimmin perustein. Joko kolmostien varrella on se 6 vuotta sitten luvattu huoltoasema? Ei näy. Shell vaihtoi nimensä ST1 ketjuun. Liekö tämäkin ollut pensselisedän tiedossa. Tosin siitä ei vaalipisteitä lasketa.
- Anonyymi
Joo on se varmasti vaaraksi pelkällä olemassaolollaan. Voi vaikka hyökätä jonkun kimppuun.
- Anonyymi
ei heidän sitä pakko purkaa ole , jos vaikka antaa yhtiön jollekkin ns.saattohoitajille niin vastuu on seuraavilla omistajilla
- Anonyymi
hullua parkanolaisten siittä on millin purkukuluja ottaa maksettavaksi kun yhtiön antaa jollekkin niin ei tarvi kenenkään maksaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hullua parkanolaisten siittä on millin purkukuluja ottaa maksettavaksi kun yhtiön antaa jollekkin niin ei tarvi kenenkään maksaa mitään
Voin sen räjäyttää jos Kaupunki maksaa mulle miljoona euroa ja lupaa että siitä ei tule seuraamuksia.
- Anonyymi
Tarkennus tuohon, uhkasakko oli asetettu edelliselle omistajalle joka sittemmin valitti tuosta kaikkien himoitsemasta rakennuksesta että se myytiin 180000 euroa ainakin liian halvalla. Alunperin se piti saada kaupungille että sen voi purkaa. Nyt lienee niin että Sammatti myi osakkeensa Mustajärvelle ja Turuselle ainakin 100000 eurolla koska kiinteistö on osoittautunut himoituksi. Onhan siitä lähes merellinen näköala ja sähköttä toimii tuuletuskin. Tarina kertoo putkan olevan entisellään, betonista kun tehty. Kukapa ei tuollaista haluaisi. Se miksi sitä ei ole purettu, se on monien sattumusten summa. Kuulemma ei ole purkulupaa vieläkään.
- Anonyymi
Olisiko tuolle rakennukselle sitten vielä jotain käyttöä? Kuinka mahdollista sitä on vielä kunnostaa?
- Anonyymi
Just näin on asia, häpeäpilkku toi rakennus Parkanonolle. Muissa kaupungeissa ry tommonen höskä olis jo laitettu maan tasalle... Lupauksia vaan tulee, muuta ei tuu.
- Anonyymi
Tuolla on tullut oltua putkassa joskus lähemmäs 20 vuotta takaperin.
- Anonyymi
ei kauko tähän purkamiseen ala rahojansa haaskaan , kaupungin tämä pitää purkaa
- Anonyymi
Onneksi on toiset henkilöt jo päättäjä paikoilla. Ei veronmaksajat sutimieheen enää eurojansa laita. Se mikään suojelukohde/Jumala ole
- Anonyymi
uhkasakoista on vastuussa vain yhtiöt, ei henkilökohtaisesti kukaan , eli ei niitä kukaan maksa eikä purkamaan taloa ala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841265
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321132- 571097
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89467Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38346