ens yönä. 😀 ps. älä laita ovea lukkoon. 🤠
Taidan poiketa siinä sun pihalla
38
560
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyvä juttu jos tulet. Usko mua😟
- Anonyymi
Ihme stalkkeri sun kimpussas
- Anonyymi
Hmmmm
- Anonyymi
Mitä ajattelit tehdä jos ovi on lukitsematta?
- Anonyymi
On se. Ja naapuri kuulee varmasti jos alat hakata sitä tai rymistellä😵
- Anonyymi
🚪🔑🤏😏
- Anonyymi
Oooooo
- Anonyymi
ET TULE
- Anonyymi
Ihanaa, ruoska ja kannukset.
- Anonyymi
Yön pimeydessä raikuvaa ääntä
- Anonyymi
Ei ollut sulle
- Anonyymi
Älä tule POLIISI laittaa sut kylmäksi.
- Anonyymi
No poliiseja on ympärillä kokoajan😁olen vissiin aikamoinen kriminaali😇eilen piti taas koittaa onneaan lähteä ilman puhelinta ni en päässy ku 50m kaks toine sivari. Mitään en oo tehny kelleen. Vielä🤣
Musta ei oo kivaa toi stalkkaamine. Pitäs olla joku syy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No poliiseja on ympärillä kokoajan😁olen vissiin aikamoinen kriminaali😇eilen piti taas koittaa onneaan lähteä ilman puhelinta ni en päässy ku 50m kaks toine sivari. Mitään en oo tehny kelleen. Vielä🤣
Musta ei oo kivaa toi stalkkaamine. Pitäs olla joku syy😂
🤣
- Anonyymi
Oma avain hehe
- Anonyymi
Tiedän! 😏 mutta yhtä asiaa sinä et tajunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla. Mikäs se oli?🙏🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et edes ole mies😬 no en kai mä nyt sulle sitä kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi kytkös uuteen vai vanhaan? Joo, en tajunnu.
- Anonyymi
Ja pistäkin töpinäksi palautuksen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se mies ei oo ap. Mut tiedän että yhdellä on kaksikin avainta itsellään
Ihmeen luotettava ollut tosin😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuteen tietty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se mies ei oo ap. Mut tiedän että yhdellä on kaksikin avainta itsellään
Ihmeen luotettava ollut tosin😊Säkin oot luotettava kultaseni🔥✨🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs mun uudet ja vanhat sinulle kuuluu? 😠☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuteen tietty
Nice?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nice?
Yes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuteen tietty
Ei ollu multa tää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin oot luotettava kultaseni🔥✨🔥
Kiitos😊✨️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu multa tää
No ei kai, ku se oli multa
- Anonyymi
Tervetuloa.
- Anonyymi
Ikävämpi homma sun kannalta, mä en ite asu siellä enää.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Hiippailetko halailemaan
- Anonyymi
siksikö estit koiran? vai onko sekopää äijä joka yrittää saada linjaansa, muka tai siirrettä jotain, ei urpot tajua että teitä vihataan.
- Anonyymi
ja täytyy sanoa että en tykkää tästä paikasta, klkrultubon kahdessa, eri paikassa ja ihan hirveää ja, karseaa, aikaa kauheata esrumksronomkin jutyihin ja hakkaamista, ja, yrittämistä huonoon ja sehän menee heille vaan pahana ja, huonona takaisin. se mitä estää ja Varastaa ja, hakkaa muuta se niille tulee itselle eteen.
- Anonyymi
sama yreni on jatkunut jo vuosia, yritys saada, auttamaan muuta pasksn kautta. tuhota ja, hakata kaikkea ja aina, se menee mille huonona ja pahana takaisin, ja sitten kostavat. milloinkohan osaavat muuttua ja, irrottaa otteensa. etsiä muualta ja Varasta välillä edes, muualta. sitä mitä ei muuten saisi.
- Anonyymi
Just joo😠mees ny jo omalle tontille siittä☠️harppu🤣
- Anonyymi
Nukun aina ovet auki. Peto on ovella vastassa, joten ei huolen häivää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va476767Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko935277Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas944856Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64689Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724525Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi184502Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224106Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html524092Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544067Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1714018