Bazzar huijaus

Anonyymi-ap

Netissä on verkkosivusto joka lupaa kaikenlaista ja jonka kautta ilmottaudutaan mahdolliseen verkosto työhön ja sinuun otetaan yhteyttä whatsapin välityksellä. Kokeilin huvikseni ja illalla minuun otettiin yhteyttä.

Annika niminen nainen kuvassa koira ja hän. Ensin suojatulla profiilila mutta onneksi on toinen puhelin jolla voi kuvia ja videoita ottaa sen jälkeen siirryttiin toiseen hänen profiiliin jossa alkoi hänen kertomuksensa mitä teemme. Eli saan vähintään kolme tuhatta euroa kuussa klikkailemalla bazzar sivustolle viiden tähden arvosteluita eikä minun tarvitse käyttää rahaa voin päättää itse työajat ja paikat ja sen pystyy tekemään millä tahansa tietokoneella tai puhelimella tabletilla jne. Kaikesta keskustelustamme ja molemmista profiileista ja sen puhelinnumeroista on olemassa kuvia ja videoita. Keskustelut käytiin viesteillä. Kun oli esittänyt vertauskuvan kumman tuotteen ostaisin jossa oli takki saman hintainen ja näköinen toinen arvioitu 3 tähteä ja toinen 5 tähteä niin sanoin että 5 tähden mikä sinänsä pitää paikkansa. Hän sanoi että no niin nyt ymmärrät. Sen jälkeen luotiin profiili bazzar sivustolle profiili joka muuten jää sinne sitä ei saa ikinä pois ja miettisin myös jos teillä ei ole prepaid puhelinta jolla leikkiä kuten minulla että kannattaako antaa tavallisen liittymän numeroa kenellekkään. Minultahan ei prepaidin kautta saa pumpattua kuin sen verran rahaa kun saldo on eli pari kymppiä sopimus liittymissä voi olla eri juttu mutta ei tämä mielestäni siihen perustunutkaan.
4 päivän koulutus ja koeaika ja jos suoritan ne putkeen saan 500 euron korvauksen.
Myöhemmin selviää että ehkä saan ja minun täytyisi värvätä väkeä lisää jos meinaan joskus saada 3000e tulot.

No niin nyt meillä on profiili. Nyt hän pyysi kirjautumaan hänen antamillaan käyttäjänimellä ja salasanalla samaan sivustoon ja valitsemaan aloita tuotteiden vastaanottaminen. Nyt täytyi klikata 38 tuotteen kohdalla jokaiselle erikseen 5 tähteä ja mystiset rahat jotka oli tilillä väheni ja melkein lopussa rahat loppui. Nyt minun täytyi taas olla whatsapp yhteydessä ja hän yllättyneenä kysyi mitä tapahtui uskon että nämä kaikki liittyy käsikirjoitukseen uskon myös että hän oli itse se joka myös työskenteli sivustolla vaikka laittoi minut pyytämään sivuston asiakaspalvelulta että profiili numero se ja se lähetä 700 dollaria lisää. Hänelle täytyi kuvankaappauksia laittaa kokoajan ja myös asiakaspalvelu vaati jonkun kuitin vastineeksi jonka jouduin lähettämään. Kohta pääsin aloittamaan taas klikkailun ja pääsin loppuun. Hän oli todella innoissaan ja itse tienasin noin 70dollaria ja hänen profiili 1600dollaria klikkailuista. Seuraavaksi hän pyysi lataamaan Krakenin joka on jonkinlainen valutan siirrin muunnin pankki. Tässä kohtaa aloin pakitella. Koska se löytyi kaupasta tämä sovellus tutkein sitä hetken.

Täällä selvisi myös että en saa pelkästään klikkaiuista rahaa vaan minun täytyy värvätä lisää väkeä ja tällaiset putket joissa pääsee noin monen tuotteen läpi on harvinaista. Erikoisia sääntöjä on myös että jos et saa puolessa tunnissa klikkailtua läpi näitä tuotteita rahat jäädytetään etkä saa niitä samoin jos et annakkaan viittä tähteä vaan neljä niin et saa mitään. Uskon että ei saa lopultakaan mitään. 100 dollaria oli pienin summa jonka voi kotiuttaa tililleen ja sekin on punainen lippu miksi ihmeessä olisi no siksi koska et tule sitä koskaan saamaan. Profiilissa oli myös eri tasoja eli tämä ilmainen jossa pelataan napeilla. Seuraava VIP1 Pitäisi itse sijoittaa noin 600dollaria VIP2 oma sijoitus 3000 dollaria ja VIP3 8000 dollaria. Jokaisessa tuotteet ja prosentit kasvaa mutta jos mietitään että olisi joku sivusto joka haluaisi että ihmiset tykkäilee siitä miksi ihmeessä siellä olisi joku rankaisu systeemi tai vaadittaisiin omia sijoituksia tai salamyhkäisyyttä? Ei ole mitään syytä. Eli tämä sivuston toiminta perustuu siihen kuvitelmaan että saat helposti rahaa ja alat sijoittamaan mutta pian huomaat että rahat loppuu tai tuotteita ei olekkaan ja varat jäädytetään. Tämän kaiken show tarkoitus oli se että näen miten helposti tienasin 70 dollaria näin miten nainen kotiutti tililleen 1600dollaria ja koko paketti oli suunniteltu niin että minulle tulee kuva helposta rahasta. Odotin kokoajan missä tulee se koukku jossa minä maksan mutta sitä ei tullut koska en lähtenyt pidemmälle. Kiitin oletettua naista viihdyttävästä illasta ja sanoin meneväni nyt nukkumaan. Nainen mutisi jotain että et suorittanut kaikkea joten ei voi laskea tätä koulutuspäiväksi ja että hänestä riippuu se 500 dollarin palkkioni. Hän otti kuitenkin tekstin pois yhtäkkiä.
Eli tällainen kuvio jos joku on helpon rahan perässä. Sitä ei ole.

19

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitan vielä varoituksen sanana että nämä on ulkomaalaisia salamyhkäisiä toimia ja puhelinnumerot kaikki oli ulkomaalaisia eli jos annatte rahojanne tms tuonne teillä ei ole minkäänlaista lain suojaa teidän rahoille voidaan tehdä ihan mitä vastapuolta huvittaa tehdä ettkä saa niitä takaisin. Minä pidin tarkkaan vahtia että en ylitä tiettyjä rajoja sen takia minulle ei käynyt mitenkään mutta jos menisin tuosta vielä pidemmälle varsinkin näihin maksullisiin juttuihin olisin hävinnyt pelin. Ei ole mitään keinoa millä saisin rahani takaisin tuolta. Ilmaista rahaa ei ole muistakaa se vaikka asia miten houkuttelisi.

• Anonyymi

Minä tiedän erään helmannin jolle tämä homma sopisi kuin nyrkki leukaan. Suosittele tätä helmannille!

• Anonyymi

Tämä oli hyvä analyysi tästä hankkeesta!

Voi vain kysyä kuinka paljon sinun värväämistäsi yrittänyt nainen on tappiolla. Hän on taatusti "sijoittanut" pajatsoon enemmän kuin mitä hän saa ulos. Hän ei vain vielä ole ymmärtänyt kupletin juonta. Tässä(kin) pyramidihuijauksessa tiliä tekevät ainoastaan pyramidin yläpäässä olevat.

Ainoastaan Onecoinin tai Wincapitan kaltaiset huijaukset ovat sellaisia jossa pyramidin keskelläkin voi tienata. Tämä "bazzar" sen sijaan on marginaalihanke, jossa ei keskelläkään tienaa. Tämän tapauksen värvääjänainen on hänkin siis taatusti tappiolla. Jos huijausta pyöritetään fiksusti, naiselle maksetaan silloin tällöin "potteja" kuten RAY:n hedelmäpelissä, jotta väki pidetään oravanpyörässä mukana. Mutta kokonaisuudessa hän on häviöllä raskaasti.

• Anonyymi

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei sitä ole. Mulle myös Annika lupaili 2500e vähimmäis kk-palkkaa ja vain tunti päivässä töitä. Aloin miettimään että onpas hyvä tuntipalkka :D

• Anonyymi

Itsekin päätin tätä huvikseni ja leikkimielellä testata. Nyt on ensimmäinen "koulutuspäivä" suoritettu. Huomenna uusi. Mitään rahaa en todellakaan aio tuonne missään vaiheessa laittaa enkä tiedä uskallanko pyytää edes mahdollista kotiuttamista jos se olisi mahdollista jossain kohtaa että tuo 100USD:n raja ylittyisi. Hauskaahan tämä on kun tietää, että kyseessä on huijaus. Toki aina miettii, että joutuuko itse kuseen.

• Anonyymi

Kerro sitten meille miten meni. Itse epäilen että pidemmälle mennessä et saa tehtyä loppuun klikkauksia ja rahoja jäädytetään jos et itse panosta rahallisesti. Siellä pidetään myös huolta että et tule kotiuttamaan enempää rahaa kuin sinne olet laittanut. Eri tasot myös voi saada ihmiset pitämään rahat sisällä koska edut paranee kun maksaa 600 dollaria jne. Veikkaan myös sitä että Annika ei ole Annika vaan mies ja kuva on joko tekoälyllä luotu tai kaivettu jostain muualta. Veikkaan myös että Annika työskentelee huijari firmalle käyttää käännös konetta ja hän on myös töissä sivustolla vaikka pyytää kuvakaappauksia ihan kuin ei näkisi mitä siellä tapahtuu. Numero on turkkilainen joka hänellä on Whatsapp profiileissa. T:AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sitten meille miten meni. Itse epäilen että pidemmälle mennessä et saa tehtyä loppuun klikkauksia ja rahoja jäädytetään jos et itse panosta rahallisesti. Siellä pidetään myös huolta että et tule kotiuttamaan enempää rahaa kuin sinne olet laittanut. Eri tasot myös voi saada ihmiset pitämään rahat sisällä koska edut paranee kun maksaa 600 dollaria jne. Veikkaan myös sitä että Annika ei ole Annika vaan mies ja kuva on joko tekoälyllä luotu tai kaivettu jostain muualta. Veikkaan myös että Annika työskentelee huijari firmalle käyttää käännös konetta ja hän on myös töissä sivustolla vaikka pyytää kuvakaappauksia ihan kuin ei näkisi mitä siellä tapahtuu. Numero on turkkilainen joka hänellä on Whatsapp profiileissa. T:AP

Kyllä, samoilla linjoilla olen.
        Enkä tiedä jaksanko edes tänään mitään klikkailla. Mutta tosiaan en meinaa euroakaan tuonne olla laittamassa ja luulen myös että niin tulee tehdä, että tuolta jotakin joskus saisi ja että lopulta tilanne on +- nolla tai ennemminkin miinus itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, samoilla linjoilla olen.
        Enkä tiedä jaksanko edes tänään mitään klikkailla. Mutta tosiaan en meinaa euroakaan tuonne olla laittamassa ja luulen myös että niin tulee tehdä, että tuolta jotakin joskus saisi ja että lopulta tilanne on - nolla tai ennemminkin miinus itselleni.

Tänään tuli jo toisena koulutuspäivänä vastaan se tilanne, että tililleni tuli joku hurja pakettitilaus missä 15-kertainen provisio. Mutta kas kummaa, pitäisi ensin laittaa tilille 82 euroa että voisin saada kotiutettua palkkiot :D Eli eivät edes koulutusta pystyneet viemään läpi ilman tätä. Eilen vielä kysyin, että en halua ikinä tallettaa rahaa tuonne että onko työskentely silti ok ja vastasi että kyllä on.
        Nyt kun pitäisi rahaa laittaa, sanoin, ettei minulla ole yhtään rahaa laitettavaksi tuonne vaikka saisinkin ne minuutissa takaisin. Yritti tietenkin puhua ympäri ja pyytää jotain lisäaikaa asiakaspalvelusta koulutukselleni. Juupa juu. Hauskaa oli ja onneksi heti tiesi että ei tämä todellakaan näin ole. Mutta todella helposti epätoivoiset tuohon hurahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tuli jo toisena koulutuspäivänä vastaan se tilanne, että tililleni tuli joku hurja pakettitilaus missä 15-kertainen provisio. Mutta kas kummaa, pitäisi ensin laittaa tilille 82 euroa että voisin saada kotiutettua palkkiot :D Eli eivät edes koulutusta pystyneet viemään läpi ilman tätä. Eilen vielä kysyin, että en halua ikinä tallettaa rahaa tuonne että onko työskentely silti ok ja vastasi että kyllä on.
        Nyt kun pitäisi rahaa laittaa, sanoin, ettei minulla ole yhtään rahaa laitettavaksi tuonne vaikka saisinkin ne minuutissa takaisin. Yritti tietenkin puhua ympäri ja pyytää jotain lisäaikaa asiakaspalvelusta koulutukselleni. Juupa juu. Hauskaa oli ja onneksi heti tiesi että ei tämä todellakaan näin ole. Mutta todella helposti epätoivoiset tuohon hurahtaa.

Joo se on typerää puhelua muka sinne asiakaspalveluun ja otetaan kuvan kaappauksia vaikka "Annika" on se henkilö joka on siellä toisessakin paikassa töissä. Kuten aiemmin sanoin jos tilanne olisi sellainen että klikkailulla saisi rahaa ei mitään tällaista showta tarvittaisi. Selkeästi tehty sen takia että ihmisiltä kynitään rahat pois ja on joku syy miksi ihmiset laittaa sinne rahaa ja niin tyhmiä varmasti löytyy jotka laittavat helpon rahan toivossa. Aika hyvää suomea sieltä tulee silti minulle sanoi että joutuu käyttämään kääntäjää. Mietein sellaistakin että montakohan "Annikaa" on olemassa että jos se on isompi homma niin näitä luulisi olevan silloin enemmän kuin yksi. T:AP

• Anonyymi

Saitko työsopimuksen ?

• Anonyymi

Minäkin päätin kokeilla huvikseni tätä.
      Kaksi ensimmäistä."koulutuspäivää"meni hyvin mutta eilen sitten klikkailtuani arvosteluita niin tilini meni miinuksen puolelle.
      Nyt minun pitäisi sijoittaa omaa rahaa jotta saisin tehtyä tilauksen loppuun ja nostettua palkkion.
      Jokin tässä mättää?Mitä teen ?

• Anonyymi

Mitä teet vai? Suljet koko paskan ja estät Annikan yhteydet. Siinä neuvoni. Voit sanoa lopuksi jotain koomista kuten itse että kiitos Annika viihdyttävästä illasta ja kuulemiin.
        T: AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teet vai? Suljet koko paskan ja estät Annikan yhteydet. Siinä neuvoni. Voit sanoa lopuksi jotain koomista kuten itse että kiitos Annika viihdyttävästä illasta ja kuulemiin.

Jos kyseessä on nainen, niin minä aina kysyn doYouShaveYourPussy, siis läksiäisiksi. Huijaussoitoissa ne aina sulkevat puhelimen tuossa tilanteessa. Miksikähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuun yhteyttä ottanut henkilö ei ollut Annika
        Minua mentoroi Lucy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuun yhteyttä ottanut henkilö ei ollut Annika
        Minua mentoroi Lucy

Okei niitä on siis erillaisia.

• Anonyymi

Häh häh, mutta niin se on poijjaat, että kyllä niitäkin löytyy jotka todella laittavat pajatsoon rahaa lisää luottaen siihen, että saavat jotain takaisinkin.

Laittakaas linkkiä tuohon huumorifirmaan niin minäkin "kokeilen", heh heh ...

• Anonyymi

En muista enää nettisivun nimeä mutta löysin sen vahingossa ja laitoin numeroni sinne. Siinä luki että ovat yhteydessä tietyn ajan sisällä. Arvattavissa oli nämä huijaukset ja on varmasti ihmisiä jotka ovat hyväuskoisia ja laittavat rahansa sinne.
        Olihan se jännä kokeilu. T:AP

• Anonyymi

Mutta ihmetyttää se, että piti koko ajan ottaa kuvakaappauksia ja lähettää mentorille vaikka työskenneltiin yhdessä.
      Ja kun mentori tallensi omalle tililleen rahaa niin minun piti ottaa siitä kuvakaappaus ja lähettää asiakaspalveluun .Samoin kävi kryptovaluuttaosoitteen kanssa.
      Tuntui vähän oudolta....

• Anonyymi

Niin siihen on tehty kaikkia mutkia jotta eksyisit ajatuksissasi väärille urille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      113
      3357
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      19
      2736
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      76
      2582
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      99
      1598
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1508
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      18
      1151
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      368
      1073
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      1063
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      11
      925
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      51
      872
    Aihe