Bazzar huijaus

Anonyymi-ap

Netissä on verkkosivusto joka lupaa kaikenlaista ja jonka kautta ilmottaudutaan mahdolliseen verkosto työhön ja sinuun otetaan yhteyttä whatsapin välityksellä. Kokeilin huvikseni ja illalla minuun otettiin yhteyttä.

Annika niminen nainen kuvassa koira ja hän. Ensin suojatulla profiilila mutta onneksi on toinen puhelin jolla voi kuvia ja videoita ottaa sen jälkeen siirryttiin toiseen hänen profiiliin jossa alkoi hänen kertomuksensa mitä teemme. Eli saan vähintään kolme tuhatta euroa kuussa klikkailemalla bazzar sivustolle viiden tähden arvosteluita eikä minun tarvitse käyttää rahaa voin päättää itse työajat ja paikat ja sen pystyy tekemään millä tahansa tietokoneella tai puhelimella tabletilla jne. Kaikesta keskustelustamme ja molemmista profiileista ja sen puhelinnumeroista on olemassa kuvia ja videoita. Keskustelut käytiin viesteillä. Kun oli esittänyt vertauskuvan kumman tuotteen ostaisin jossa oli takki saman hintainen ja näköinen toinen arvioitu 3 tähteä ja toinen 5 tähteä niin sanoin että 5 tähden mikä sinänsä pitää paikkansa. Hän sanoi että no niin nyt ymmärrät. Sen jälkeen luotiin profiili bazzar sivustolle profiili joka muuten jää sinne sitä ei saa ikinä pois ja miettisin myös jos teillä ei ole prepaid puhelinta jolla leikkiä kuten minulla että kannattaako antaa tavallisen liittymän numeroa kenellekkään. Minultahan ei prepaidin kautta saa pumpattua kuin sen verran rahaa kun saldo on eli pari kymppiä sopimus liittymissä voi olla eri juttu mutta ei tämä mielestäni siihen perustunutkaan.
4 päivän koulutus ja koeaika ja jos suoritan ne putkeen saan 500 euron korvauksen.
Myöhemmin selviää että ehkä saan ja minun täytyisi värvätä väkeä lisää jos meinaan joskus saada 3000e tulot.

No niin nyt meillä on profiili. Nyt hän pyysi kirjautumaan hänen antamillaan käyttäjänimellä ja salasanalla samaan sivustoon ja valitsemaan aloita tuotteiden vastaanottaminen. Nyt täytyi klikata 38 tuotteen kohdalla jokaiselle erikseen 5 tähteä ja mystiset rahat jotka oli tilillä väheni ja melkein lopussa rahat loppui. Nyt minun täytyi taas olla whatsapp yhteydessä ja hän yllättyneenä kysyi mitä tapahtui uskon että nämä kaikki liittyy käsikirjoitukseen uskon myös että hän oli itse se joka myös työskenteli sivustolla vaikka laittoi minut pyytämään sivuston asiakaspalvelulta että profiili numero se ja se lähetä 700 dollaria lisää. Hänelle täytyi kuvankaappauksia laittaa kokoajan ja myös asiakaspalvelu vaati jonkun kuitin vastineeksi jonka jouduin lähettämään. Kohta pääsin aloittamaan taas klikkailun ja pääsin loppuun. Hän oli todella innoissaan ja itse tienasin noin 70dollaria ja hänen profiili 1600dollaria klikkailuista. Seuraavaksi hän pyysi lataamaan Krakenin joka on jonkinlainen valutan siirrin muunnin pankki. Tässä kohtaa aloin pakitella. Koska se löytyi kaupasta tämä sovellus tutkein sitä hetken.

Täällä selvisi myös että en saa pelkästään klikkaiuista rahaa vaan minun täytyy värvätä lisää väkeä ja tällaiset putket joissa pääsee noin monen tuotteen läpi on harvinaista. Erikoisia sääntöjä on myös että jos et saa puolessa tunnissa klikkailtua läpi näitä tuotteita rahat jäädytetään etkä saa niitä samoin jos et annakkaan viittä tähteä vaan neljä niin et saa mitään. Uskon että ei saa lopultakaan mitään. 100 dollaria oli pienin summa jonka voi kotiuttaa tililleen ja sekin on punainen lippu miksi ihmeessä olisi no siksi koska et tule sitä koskaan saamaan. Profiilissa oli myös eri tasoja eli tämä ilmainen jossa pelataan napeilla. Seuraava VIP1 Pitäisi itse sijoittaa noin 600dollaria VIP2 oma sijoitus 3000 dollaria ja VIP3 8000 dollaria. Jokaisessa tuotteet ja prosentit kasvaa mutta jos mietitään että olisi joku sivusto joka haluaisi että ihmiset tykkäilee siitä miksi ihmeessä siellä olisi joku rankaisu systeemi tai vaadittaisiin omia sijoituksia tai salamyhkäisyyttä? Ei ole mitään syytä. Eli tämä sivuston toiminta perustuu siihen kuvitelmaan että saat helposti rahaa ja alat sijoittamaan mutta pian huomaat että rahat loppuu tai tuotteita ei olekkaan ja varat jäädytetään. Tämän kaiken show tarkoitus oli se että näen miten helposti tienasin 70 dollaria näin miten nainen kotiutti tililleen 1600dollaria ja koko paketti oli suunniteltu niin että minulle tulee kuva helposta rahasta. Odotin kokoajan missä tulee se koukku jossa minä maksan mutta sitä ei tullut koska en lähtenyt pidemmälle. Kiitin oletettua naista viihdyttävästä illasta ja sanoin meneväni nyt nukkumaan. Nainen mutisi jotain että et suorittanut kaikkea joten ei voi laskea tätä koulutuspäiväksi ja että hänestä riippuu se 500 dollarin palkkioni. Hän otti kuitenkin tekstin pois yhtäkkiä.
Eli tällainen kuvio jos joku on helpon rahan perässä. Sitä ei ole.

4

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitan vielä varoituksen sanana että nämä on ulkomaalaisia salamyhkäisiä toimia ja puhelinnumerot kaikki oli ulkomaalaisia eli jos annatte rahojanne tms tuonne teillä ei ole minkäänlaista lain suojaa teidän rahoille voidaan tehdä ihan mitä vastapuolta huvittaa tehdä ettkä saa niitä takaisin. Minä pidin tarkkaan vahtia että en ylitä tiettyjä rajoja sen takia minulle ei käynyt mitenkään mutta jos menisin tuosta vielä pidemmälle varsinkin näihin maksullisiin juttuihin olisin hävinnyt pelin. Ei ole mitään keinoa millä saisin rahani takaisin tuolta. Ilmaista rahaa ei ole muistakaa se vaikka asia miten houkuttelisi.

• Anonyymi

Minä tiedän erään helmannin jolle tämä homma sopisi kuin nyrkki leukaan. Suosittele tätä helmannille!

• Anonyymi

Tämä oli hyvä analyysi tästä hankkeesta!

Voi vain kysyä kuinka paljon sinun värväämistäsi yrittänyt nainen on tappiolla. Hän on taatusti "sijoittanut" pajatsoon enemmän kuin mitä hän saa ulos. Hän ei vain vielä ole ymmärtänyt kupletin juonta. Tässä(kin) pyramidihuijauksessa tiliä tekevät ainoastaan pyramidin yläpäässä olevat.

Ainoastaan Onecoinin tai Wincapitan kaltaiset huijaukset ovat sellaisia jossa pyramidin keskelläkin voi tienata. Tämä "bazzar" sen sijaan on marginaalihanke, jossa ei keskelläkään tienaa. Tämän tapauksen värvääjänainen on hänkin siis taatusti tappiolla. Jos huijausta pyöritetään fiksusti, naiselle maksetaan silloin tällöin "potteja" kuten RAY:n hedelmäpelissä, jotta väki pidetään oravanpyörässä mukana. Mutta kokonaisuudessa hän on häviöllä raskaasti.

• Anonyymi

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei sitä ole. Mulle myös Annika lupaili 2500e vähimmäis kk-palkkaa ja vain tunti päivässä töitä. Aloin miettimään että onpas hyvä tuntipalkka :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      79
      10311
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    4. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      101
      6275
    5. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6133
    6. Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa

Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh
      Maailman menoa
      94
      5817
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5384
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5153
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    Aihe