Miehen mielestä paras seksi on ....

Anonyymi-ap

Miehen mielestä parasta seksi on oman vihityn vaimon kanssa ja mahdollismman usein. Siitä ei jää oman tunnon tuskia. Kaikki muu on turhaa haihattelua.

23

791

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menin aikoinaan naimisiin 22 vuotiaana ja morsian oli 19 vuotta, tämä oli vuonna 2006

• Anonyymi

Mistä tiedät että muista suhteista tulee omantunnon tuskia. Olet varmasti sitten kokenut ne muut suhteet.

• Anonyymi

Leskimiehenä olin muutaman kerran irtosuhtteessa - kaduttaa.
      Naidatti niin tosi paljon ja varsnkin naiset halusivat munaa ja en iljennyt jättää heitä puutteeseen.

• Anonyymi

Aivan...entä olitko apuna myös puutteessa elävien kavereiden suuntaan? Meitä on paljon.
        Olisko sulla kiinnostusta sinkkumiehen suuntaan pks. tutustua? Aikuinen hyvin varustettu pitkä viriili ukko olis poikaa!

• Anonyymi

Lihan himo oli tosi kiihottavaa ja onko se parempi naida, vai olla naimatta?
      Kerropp se ?

• Anonyymi

Olisko ollut parempi mennä kotiin ja runkata yöpuvun housuihin isot mällit?

• Anonyymi

Puhut asiaa. Muutoinkin on paras, kun naiset ovat kiimaisina sinua kohtaan ja sä et torju heitä, mutta poistut sopivan tilaisuuden tullen paikalta. Seuraavalla kerralla ovat entistä halukkaampia.

• Anonyymi

Hyi vittu

• Anonyymi

Yksikään nainen ei ole ollut sinua kohtaan kiimainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole ollut sinua kohtaan kiimainen.

Taisit itsekin innostua

• Anonyymi

Niin se menee. Lihan tyydytys....

• Anonyymi

Minusta on parasta oman vihityn vaimon kanssa.
      Kun vaimoa pannaan kimpassa toisten miesten kanssa.
      Vaimoa pannessa kimpassa saadaan yhteisiä kokemuksia.
      Vaimoni osaa nauttia kun vieraatkin panee häntä.

• Anonyymi

No kyllä.

• Anonyymi

Vai että ihan ryhmässä. Tietää vaimosi saaneensa jos on monta panijaa

• Anonyymi

Olet oikeassa. Mutta se on helvetin mukava tunne, kun vieras seksikäs nainen haluaa panna kanssasi. Tiedät, että siitä tulee omantunnon tuskat, mutta se kiima vie voiton, jos nainen on riittävän viehättävä ja ehdottaa riittävän rietasta menoa. Liha on ollut heikko silloin.

• Anonyymi
      UUSI

Seksi on oman vihityn vaimon kanssa parasta silloin kun vihityn vaimon vitussa on jo vieraan spermat.

• Anonyymi
        UUSI

Kiihottaako se vieras sperma sinua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaako se vieras sperma sinua?

Hämmästyttävän useita heteromiehiäkin kiihottavat ns. liukkaat, eli toisen miehen sperma naisen emättimessä. Asialle on evolutiivinen selitys.

Kyrvän mäntämäinen muoto pumppaa edellisen miehen spermasta pois n. 90 %. Jos yhdynnät ovat tapahtuneet saman vuorokauden aikana, jälkimmäinen mies tulee valtavasti suuremmalla todennäköisyydellä isäksi.

Ilmiö on lisännyt miesten evolutiivista aktiivisuutta seksiin. Tämä on osa ns. spermakilpailua.

Itse olen kuitenkin niin umpihetero, että ällöttää ajatuskin kyrvän työntämisestä emättimeen, jossa on toisen miehen spermaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hämmästyttävän useita heteromiehiäkin kiihottavat ns. liukkaat, eli toisen miehen sperma naisen emättimessä. Asialle on evolutiivinen selitys.

Kyrvän mäntämäinen muoto pumppaa edellisen miehen spermasta pois n. 90 %. Jos yhdynnät ovat tapahtuneet saman vuorokauden aikana, jälkimmäinen mies tulee valtavasti suuremmalla todennäköisyydellä isäksi.

Ilmiö on lisännyt miesten evolutiivista aktiivisuutta seksiin. Tämä on osa ns. spermakilpailua.

Itse olen kuitenkin niin umpihetero, että ällöttää ajatuskin kyrvän työntämisestä emättimeen, jossa on toisen miehen spermaa.

Tiedät hämmästyttävän hyvin umpiheteroksi, että aivan hämmästyttävän usein miehiä kiihottaa toisen miehen sperma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät hämmästyttävän hyvin umpiheteroksi, että aivan hämmästyttävän usein miehiä kiihottaa toisen miehen sperma.

Olen sekä perehtynyt evoluution automatiikkaan, että myös lukenut lukuisia seksiä koskevia omakohtaisia kirjoituksia. Jos ei tunne biologiaa, ei yleensä ymmärrä, että ilmiöt noudattavat normaalijakaumaa, esimerkiksi suhtautuminen toisen miehen spermaan.

• Anonyymi
      UUSI

Harva mies menee naimisiin naisen kanssa jota kukaan nussinut aiemmin. Suurin osa naisista käytettyjä ei tehdas takuuta.

• Anonyymi
      UUSI

Näinpä. Kuka sitä autoakaan koeajamatta ostaa? Minä testasin vaimon jo muutama tunti ensi tapaamisesta. Hyvin sisäänajettu se oli jo siinä vaiheessakin.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja tekee, kuten monet muutkin virheen luullessaan omaa laatuansa yleispäteväksi.

Ihminen, kuten muutkin ihmisapinat ja melkein koko suvullisesti lisääntyvä luonto, on vaihtelevantasoisesti moniavioinen, ja noudattaa yksilöitä verrattaessa normaalijakaumaa eli Gaußin käyrää. Riippuu siis kunkin moniavioisuusasteesta, mikä hänelle on mieluisin.

Samoin omantunnon herkkyys eli siis tunnontuskien kokemisen voimakkuus on yksilöillä eriasteinen, ja sekin noudattaa normaalijakaumaa.

Voimme siis vain päätellä, että aloittajan moniavioisen rakenteen taso lienee matala, mutta omatunto herkkä. Ei se ole kaikkien lähtökohta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      22
      3436
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      27
      2745
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      240
      1306
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe