Hei,
Minulla on keppihevonen joka on musta marwari tarvitsen sille varsinaisen nimien
Tarvitsen nimi ehdotuksia
23
302
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä kepparin kutsumanimi
- Anonyymi
Sen nimi alkaa D en enenpää voi sanoa
- Anonyymi
Muhis!
- Anonyymi
Ihana nimi mutta se on tamma mutta Muhiskin sopii
Ja ihanaa että vastaatte niin saadaan eri nimiä
Kiitos!
- Anonyymi
Miten ois donna
- Anonyymi
Sen emä on donna mut kiitos silti
- Anonyymi
Dorka
- Anonyymi
Mietin vielä🤔
- Anonyymi
Anteeksi unohdin sanoa että kepparin kutsuma nimi on Dina ja tarvitaan oikea nimi ja on tamma
Kiitos että olette panostanut nimiin! - Anonyymi
Ja saa muitakin nimiä ehdottaa ja kepparin rotu ja nimi ikä ja oika nimi
- Anonyymi
Oot ihana ja semmonen tosi positiivinen
- Anonyymi
Kiva kuulla
- Anonyymi
Hyvä nimi ois toi livia
- Anonyymi
Mun nimi on livia😤
- Anonyymi
Kivoja nimiä muistakaa tarviin varsinaisen nimen
- Anonyymi
Ja varsinainen nimi voi olla enkunkielinen
- Anonyymi
Lyhty?
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh
Jos lyhty on nimi nii sitte on ämpäri
- Anonyymi
The Blackberry Åcker
- Anonyymi
Ihana🖤💗🖤💗🖤💗🖤💗
- Anonyymi
No vaikka Black demon
- Anonyymi
Joo!
Ehottakaa muitakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133