Kauheesti ihmiset jonku Loimaalle intialaista ravintolaa, mut ei siellä nyt kuitenkaan paljon näy ihmisiä käyvän
Enemmän käy ihmisiä aitassa kun se muutti siihen legendan viereen
Intialainen ravintola
49
562
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisko hiukkasen oikolukea tekeleitään ennen lähetä- kohdan painamista??!
- Anonyymi
Sori,sori,sori
- Anonyymi
Tarkoitus taas oli kirjoittaa että atassa. Mä en ymmärrä kun katson että oon kirjoittanut oikein ja sit kuitenkin taas on tullut joku kirjain väliin😂
- Anonyymi
Uskotaan!
- Anonyymi
Puhelimella kun kirjoittaa, niin tekoäly vaihtaa koko ajan sanoja. Tekoäly muokkaa ihmisen ajattelua. Mutta joo, minä käyn mieluummin loimaalaisessa, kuin intialaisessa ravintolassa syömässä.
- Anonyymi
Ei kukaan halua syödä kehitysmaalaista huonoa ylimaustettua sotkua.
- Anonyymi
Joo loimaalaiset haluaa vaan halpaa pizzaa ja muka-kiinalaista shittiä.
- Anonyymi
Ne poistaa mausteilla mädäntyneen lihan hajun. Rotassakin on omituinen sivumaku ilman Garam masalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne poistaa mausteilla mädäntyneen lihan hajun. Rotassakin on omituinen sivumaku ilman Garam masalaa.
Kissat ja koirat häviävät omituisesti, kun intialainen kuppilaa avaa ovet. Ne on laitettu pataan ja vahvasti mausteita päälle.
- Anonyymi
Intialainen ruoka on mun mielestä parasta ruokaa. Loimaan intialainen ravintola on kuitenkin jotenkin hämmentävä. Se aloitti mun mielestä ihan liian aikaisin, ennenkuin kaikki oli valmista. Ei mitään kunnon ruokalistaa vaan n. 4-5 annosta - vai onko tilanne muuttunut? Olen ymmärtänyt että paikan omistajalla on vastaava paikka myös pk-seudulla joten pitäisi olla alan ammattilainen eikä mikään ensikertalainen. Kerran olen tuolla käynyt ja vegeruoka oli toki hyvää mutta en haluaisi samaa annosta syödä monta kertaa jos se oli ainoa vege (ja sekin veganisoitu liha-annoksesta). Odotin PALJON ja olin todella iloinen että vihdoin saatiin tänne intialainen (vaihtoehto olisi ollut nepalilainen) ravintola. Mutta mitä ihmettä??!
- Anonyymi
Kauheesti haisi mausteet ainakin yks päivä eteiseen saakka kun kävin pikapankilla.
Ei silti ,hyvä tuoksu oli , - Anonyymi
Intialaista ruokaa on helppo valmistaa itsekin, ja voi varmistaa, että raaka-aineet ovat laadukkaita ja tuoreita. En lähtisi mistään nenänkaivelurafloista ostamaan yhtään mitään.
- Anonyymi
Intialaista ruokaa suomalaisittain on varmaan joo helppo valmistaa. On kuitenkin joitain valmistustapoja (esim. mausteiden kypsentäminen ja joskus esim. sipulin ruskistaminen niin ettei suomalainen uskalla) joita ei ihan kaikki oikeasti hanskaa ja mausteita (sarviapila, itse tehdyt maustetahnat jne.) joita ei löydy jokaisen maustekaapista tai ihan mistä tahansa ruokakaupastakaan. Voi toki oikaista mutta ei se ole sama. :D
Sama kun Intiassa sanoisit että suomalaista ruokaa on helppo valmistaa.
Tottakai kaikkea oppii halutessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intialaista ruokaa suomalaisittain on varmaan joo helppo valmistaa. On kuitenkin joitain valmistustapoja (esim. mausteiden kypsentäminen ja joskus esim. sipulin ruskistaminen niin ettei suomalainen uskalla) joita ei ihan kaikki oikeasti hanskaa ja mausteita (sarviapila, itse tehdyt maustetahnat jne.) joita ei löydy jokaisen maustekaapista tai ihan mistä tahansa ruokakaupastakaan. Voi toki oikaista mutta ei se ole sama. :D
Sama kun Intiassa sanoisit että suomalaista ruokaa on helppo valmistaa.
Tottakai kaikkea oppii halutessaan.Jokuhan nuo tahnat sun muut on valmistanut. Kokkailen tämän tästä esim. lähi-idän perinneruokia, ja kun tietää mitä mausteseokset pitävät sisällään, sen kun sekoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokuhan nuo tahnat sun muut on valmistanut. Kokkailen tämän tästä esim. lähi-idän perinneruokia, ja kun tietää mitä mausteseokset pitävät sisällään, sen kun sekoittaa.
Huomaa että et tajua eroa. Ei niitä mausteita vaan pusseista jne. sekoiteta keskenään. Niitä myös kypsennetään vielä ja siinä on omat niksinsä. Toki varmasti saat tehtyä ihan suomalaisittain noita ruokia ohjeiden mukaan ja varmasti ovatkin ok. Niin saat tehtyä muidenkin maiden ruokia eikä tarvitse omasta keittiöstä poistua :D joten jatka samaa rataa. :D Kannattaa myös mennä johonkin kokkiohjelmaan tai -kilpailuun jos arvostat omat taitosi ammattilaisten tasolle. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että et tajua eroa. Ei niitä mausteita vaan pusseista jne. sekoiteta keskenään. Niitä myös kypsennetään vielä ja siinä on omat niksinsä. Toki varmasti saat tehtyä ihan suomalaisittain noita ruokia ohjeiden mukaan ja varmasti ovatkin ok. Niin saat tehtyä muidenkin maiden ruokia eikä tarvitse omasta keittiöstä poistua :D joten jatka samaa rataa. :D Kannattaa myös mennä johonkin kokkiohjelmaan tai -kilpailuun jos arvostat omat taitosi ammattilaisten tasolle. :D
Olen itse asiassa oppinut kokkailemaan mm. Intiassa, lähi-Idässä ja Afrikassakin paikallisilla opeilla.
Mene itse kokkiohjelmaan näsäviisautesi kanssa. Suosittelen ensin poistumaan vaikkapa ihan Suomesta hetkeksi, niin opit vähän muiden kunnioitustakin pelkän vit*tuilun sijaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse asiassa oppinut kokkailemaan mm. Intiassa, lähi-Idässä ja Afrikassakin paikallisilla opeilla.
Mene itse kokkiohjelmaan näsäviisautesi kanssa. Suosittelen ensin poistumaan vaikkapa ihan Suomesta hetkeksi, niin opit vähän muiden kunnioitustakin pelkän vit*tuilun sijaan.Suominainen osaa kettuilun ja naljailun. Siksi ukot hakeekin itelleen vaimon ulkomailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suominainen osaa kettuilun ja naljailun. Siksi ukot hakeekin itelleen vaimon ulkomailta.
Ennemmin sitä vaikka ukrainalaista lusmuilijaa elättää, ei tarvitse kuunnella jatkuvaa kitinää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin sitä vaikka ukrainalaista lusmuilijaa elättää, ei tarvitse kuunnella jatkuvaa kitinää,
Suomiukot on kyl semmosia jästipäitä, että niille on syytäkin osata, pystyä näyttää kaapin paikka tarvittaessa! Ois monessa maassa paljon opittavaa suomalaisten naisten sisusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomiukot on kyl semmosia jästipäitä, että niille on syytäkin osata, pystyä näyttää kaapin paikka tarvittaessa! Ois monessa maassa paljon opittavaa suomalaisten naisten sisusta!
On kyllä juuri päinvastoin. Missään muualla maailmassa en ole nähnyt naisten puhuvan puolisoilleen yhtä rumasti kuin Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötähäpeä nousee rääväsuunaisten ”sisukkuudesta”; kysehän on vain ja ainoastaan vuorovaikutus- ja käytöstapojen puutteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötähäpeä nousee rääväsuunaisten ”sisukkuudesta”; kysehän on vain ja ainoastaan vuorovaikutus- ja käytöstapojen puutteesta.
Rääväsuisuus johtuu monestikin juur niistä ukoista! Niin se mettä vastaa kuin sinne huutaa eli sitä sit saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rääväsuisuus johtuu monestikin juur niistä ukoista! Niin se mettä vastaa kuin sinne huutaa eli sitä sit saa mitä tilaa!
"Sisukkuuden" (lue: vulgääri rääväsuinen moukka ilman tapoja) lisäksi kun vielä projisoi omat vajavuudet muihin, niin on todella varsinainen palkinto kenelle tahansa miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sisukkuuden" (lue: vulgääri rääväsuinen moukka ilman tapoja) lisäksi kun vielä projisoi omat vajavuudet muihin, niin on todella varsinainen palkinto kenelle tahansa miehelle.
Jollain suht erikoinen näkemys sanasta sisukkuus. Vois olla syytä lukasta jotain nykysuomen sanakirjaa ko.sanan kohdalta. Sitten. Nainen ei ole kellekään (lue: miehelle!) mikään palkinto. Ikinä! Älä esineellistä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain suht erikoinen näkemys sanasta sisukkuus. Vois olla syytä lukasta jotain nykysuomen sanakirjaa ko.sanan kohdalta. Sitten. Nainen ei ole kellekään (lue: miehelle!) mikään palkinto. Ikinä! Älä esineellistä!!
Taisi mennä keskustelun nyanssit yli hilseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse kokkiohjelmaan näsäviisautesi kanssa. Suosittelen ensin poistumaan vaikkapa ihan Suomesta hetkeksi, niin opit vähän muiden kunnioitustakin pelkän vit*tuilun sijaan.Miksi et sinne jäänyt kokkailemaan? Miksi tulit tänne riitaa haastamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sinne jäänyt kokkailemaan? Miksi tulit tänne riitaa haastamaan?
Matkustaminen ja maailmankuvan laajentaminen kuuluvat itsensä sivistämiseen. Ei jokaiseen kaukomaahan, jonka ruoka-, viini- ja vaikkapa taide-elämyksistä käy nauttimassa, ole tarkoitus jäädä asumaan. Jos näin olisi, sinä asuisit Ruotsinlaivalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustaminen ja maailmankuvan laajentaminen kuuluvat itsensä sivistämiseen. Ei jokaiseen kaukomaahan, jonka ruoka-, viini- ja vaikkapa taide-elämyksistä käy nauttimassa, ole tarkoitus jäädä asumaan. Jos näin olisi, sinä asuisit Ruotsinlaivalla.
🤣!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on just naisen logiikkaa, että vaahdotaan ilmastonmuutoksesta ja kestävästä kehityksestä ja muusta. Mutta matkustellaan ympäri maailmaa kasvattamassa omaa hiilijalanjälkeä. Sitten kompensoidaan sitä ostamalla reilunkaupan kahvia ja banaania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on just naisen logiikkaa, että vaahdotaan ilmastonmuutoksesta ja kestävästä kehityksestä ja muusta. Mutta matkustellaan ympäri maailmaa kasvattamassa omaa hiilijalanjälkeä. Sitten kompensoidaan sitä ostamalla reilunkaupan kahvia ja banaania.
Lieneekö kuitenkin ihan vain omaa fantasiaasi? Koulutetut naiset ovat fiksumpia kuin esittämässäsi hypoteesissa annetaan ymmärtää. Toki voihan olla, että et sellaisia ole koskaan tavannut, vain banaanihyllyillä notkuvia liikenneympyrässä makoilijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suominainen osaa kettuilun ja naljailun. Siksi ukot hakeekin itelleen vaimon ulkomailta.
SuomiNAINEN? Mikä saa ajattelemaan että olen nainen? Ylemmyydentunto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysmaassa roskaruoan laittaminen on kaukana sivistyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysmaassa roskaruoan laittaminen on kaukana sivistyksestä.
Mutta sitten kuitenkin ostat sitä Loimaan torilta kehitysmaalaisten tekemänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama satatuhatta aasialaista naista voisi tulla Suomeen. Ovat hoikkia, ystävällisiä ja kauniita. Ero on valtava lihavaan, tatuoituun, kaljaa kittaavaan suomalaiseen naiseen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö kuitenkin ihan vain omaa fantasiaasi? Koulutetut naiset ovat fiksumpia kuin esittämässäsi hypoteesissa annetaan ymmärtää. Toki voihan olla, että et sellaisia ole koskaan tavannut, vain banaanihyllyillä notkuvia liikenneympyrässä makoilijoita.
Miten yhdistät ilmastonmuutoksen torjunnan, kestävän kehityksen ja maailmanmatkailun toisiinsa vastuullisesti ja perustellusti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun myötähäpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama satatuhatta aasialaista naista voisi tulla Suomeen. Ovat hoikkia, ystävällisiä ja kauniita. Ero on valtava lihavaan, tatuoituun, kaljaa kittaavaan suomalaiseen naiseen verrattuna.
Ne aasialaiset naiset, mitkä Suomeen vaimoiksi tulee, ovat jo parhaimman nuoruutensa ohi eläneet. Sen toteamiseen riittää, kun vähän katselee ympärilleen, kun Suomessa liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhdistät ilmastonmuutoksen torjunnan, kestävän kehityksen ja maailmanmatkailun toisiinsa vastuullisesti ja perustellusti?
Kiina, Intia ja USA tuottavat suurimmat teollisuuspäästöt, lentomatkailu on noihin verrattuna pieru Saharassa. Kestävää kehitystä on käydä kouluttamassa porukkaa omassa lähtömaassaan eikä odotella, että tulevat Eurooppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiina, Intia ja USA tuottavat suurimmat teollisuuspäästöt, lentomatkailu on noihin verrattuna pieru Saharassa. Kestävää kehitystä on käydä kouluttamassa porukkaa omassa lähtömaassaan eikä odotella, että tulevat Eurooppaan.
Omissa fantasioissani kuvittelet käyväsi kouluttamassa kehitysmaa asukkaita kolonialistista ylemmyyttä tuntien. Moni pienempikin asia, kuten henkilöautolla työmatkojen ajaminen on kuin hyttysen pieru Saharassa, verrattuna ilmastopäästelijöihin, kuten lentomatkustajiin. Mutta tavallista rivikansalaista siitä aina syyllistetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omissa fantasioissani kuvittelet käyväsi kouluttamassa kehitysmaa asukkaita kolonialistista ylemmyyttä tuntien. Moni pienempikin asia, kuten henkilöautolla työmatkojen ajaminen on kuin hyttysen pieru Saharassa, verrattuna ilmastopäästelijöihin, kuten lentomatkustajiin. Mutta tavallista rivikansalaista siitä aina syyllistetään.
Menevät puurot ja vellit sekaisin. Kolonialistista ylpeyttä voivat tuntea vain kolonialismia harjoittaneet maat ja heidän kansalaisensa, jos ovat ollakseen aiheesta ylpeitä. Suomi ei ole ollut osallisena kolonialismiin.
Jos itse suostut syyllistymään joka pierusta, tämä on sinun pulmasi, ei muiden. Passiivissa kirjoittaminen ei tee sinusta uhria.
Moni on pitkän elämänsä aikana ehtinyt tehdä paljonkin mielenkiintoisia asioita. Vain, koska se ei ole Instagramissa, Tiktokissa tai podcastina ei tarkoita, että kyse olisi fantasiasta. Elämää oli ennenkin, ennen kuin puhelin liimautui ihmisen käteen ja jopa suolen liikehdinnästä tuli mielenkiintoista someinfluensserin kontenttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevät puurot ja vellit sekaisin. Kolonialistista ylpeyttä voivat tuntea vain kolonialismia harjoittaneet maat ja heidän kansalaisensa, jos ovat ollakseen aiheesta ylpeitä. Suomi ei ole ollut osallisena kolonialismiin.
Jos itse suostut syyllistymään joka pierusta, tämä on sinun pulmasi, ei muiden. Passiivissa kirjoittaminen ei tee sinusta uhria.
Moni on pitkän elämänsä aikana ehtinyt tehdä paljonkin mielenkiintoisia asioita. Vain, koska se ei ole Instagramissa, Tiktokissa tai podcastina ei tarkoita, että kyse olisi fantasiasta. Elämää oli ennenkin, ennen kuin puhelin liimautui ihmisen käteen ja jopa suolen liikehdinnästä tuli mielenkiintoista someinfluensserin kontenttia.Monellahan on juuri tuo pulma, että maailmaa jäsennetään pelkän somen kautta eikä käydä missään, niin sitten ihmetellään, että miten suomalainen osaa kokata ulkomaan reseptejä ja ovatko ne Tiktokista. Myös historian aikajana ja eri ilmiöt alkavat mennä sekaisin, kun retoriikkaa on tarjolla rajaton määrä ja monesti irti asiayhteyksistään, joten jo ennestäänkin heiveröisellä yleissivistyksellä varustellut eivät erota akananoita jyvistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monellahan on juuri tuo pulma, että maailmaa jäsennetään pelkän somen kautta eikä käydä missään, niin sitten ihmetellään, että miten suomalainen osaa kokata ulkomaan reseptejä ja ovatko ne Tiktokista. Myös historian aikajana ja eri ilmiöt alkavat mennä sekaisin, kun retoriikkaa on tarjolla rajaton määrä ja monesti irti asiayhteyksistään, joten jo ennestäänkin heiveröisellä yleissivistyksellä varustellut eivät erota akananoita jyvistä.
On kyllä niin suomijuntin tekstiä ettei tosikaan. :D Oot tainnut ihan Turussa asti käydä. Ihmeesti vedit herneen nenään joten taitaa olla suomijntilla vähän huono itsetunto. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on pitkän elämänsä aikana ehtinyt tehdä paljonkin mielenkiintoisia asioita. Vain, koska se ei ole Instagramissa, Tiktokissa tai podcastina ei tarkoita, että kyse olisi fantasiasta. Elämää oli ennenkin, ennen kuin puhelin liimautui ihmisen käteen ja jopa suolen liikehdinnästä tuli mielenkiintoista someinfluensserin kontenttia.Suomijuntti ottaa osaa keskusteluun intialaisesta ruuanlaittokulttuurista, mutta sekoittaa puuroja ja vellejä keskustelun jatkeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkamaisuus ei ole sukupuolesta kiinni.
- Anonyymi
Hesburgerista saa hyvää kotiruokaa
- Anonyymi
Oikaisu aloitukseen ihmiset hinku eikä jonku on se kumma kun tabletti muuttaa aina sanan. Nyt oikein katsoin mitä se tekee
- Anonyymi
Onko live club vielä toiminnassa kun oli niin aitaan laitettu jouluvaloja kauniisti
- Anonyymi
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Parasta viihdettä. :D
- Anonyymi
Älä muuta sano!!!
Lisää tämmöstä hyvää debattia!! 👌
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390