Tyydyt johonkin sellaiseen, jossa et ole 100% onnellinen?
Miksi sinä
28
338
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät toisten onnesta.
- Anonyymi
Kyllä mä olen 100% onnellinen. Ei tartte kaikkee uskoo mitä netissä kirjoitetaan!
- Anonyymi
Lottovoitto vaan puuttuu, et sais vähän elämää paremmaks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lottovoitto vaan puuttuu, et sais vähän elämää paremmaks.
mites sulla onko ONNENARVASTA voittoo tippunu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites sulla onko ONNENARVASTA voittoo tippunu
Toivottavasti tulee elämästä mukavempaa jatkossa.
- Anonyymi
Rakkaus
- Anonyymi
Olen tottunut elämään näin. En tiedä, mitä elämä olisi muuten. Lisäksi rakastan puolisoani.
- Anonyymi
Mitä sitten teet täällä ikäväpalstalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten teet täällä ikäväpalstalla??
Ikävöin toista. En tiedä miksi, enkä tahtoisi ikävöidä, mutta en saa sitä loppumaan. Luulen, että minun tarvitsee käsitellä loppuun jotain häneen liittyvää. En ymmärrä asiaa, mutta näin on.
- Anonyymi
Ei minulta. Usko, mitä sanoin irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöin toista. En tiedä miksi, enkä tahtoisi ikävöidä, mutta en saa sitä loppumaan. Luulen, että minun tarvitsee käsitellä loppuun jotain häneen liittyvää. En ymmärrä asiaa, mutta näin on.
Samoin voisin sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta. Usko, mitä sanoin irl.
Ei ole sanonut irl mitään tuollaista.
- Anonyymi
Utopiaa ajatella, että kukaan olisi 100 % onnellinen. Pitäisi elää jossain kuplassa eikä esim. seurata uutisia ollenkaan.
- Anonyymi
Onni tulee sisältä, ei ulkoa. Sivusta
- Anonyymi
Voihan sitä parisuhteessa olla 100% onnellinen, eri asia onko muuten onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä parisuhteessa olla 100% onnellinen, eri asia onko muuten onnellinen.
Utopiaa. Ei ole todellinen suhde, jos siinä ei ole välillä kuoppia. Siitä yksinkertaisesta syystä että kukaan ei ole täydellinen, ja kaksi täydellistä ihmistä yhdessä ja vielä täydessä synkassa on sula mahdottomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onni tulee sisältä, ei ulkoa. Sivusta
Epäinhimillistä, jos ulkoiset tapahtumat eivät vaikuta sisäiseen elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäinhimillistä, jos ulkoiset tapahtumat eivät vaikuta sisäiseen elämääsi.
Tietenkin ne vaikuttavat. Kun on aidosti onnellinen ja sinut itsensä kanssa ja henkisesti vahva, sitä tarkoitin. Kun on omassa voimassaan, mikään ei voi horjuttaa sinua. En tarkoita, etteikö mikään koskettaisi tai vaikuttaisi.
- Anonyymi
Halusin vain hieman enemmän yhteistä aikaa, sitten olisin ollut onnellinen.
- Anonyymi
Onnellisuus on markkinointituote tässä individualistisessa nykymaailmassa. Minä puhun tyytyväisyydestä. Jokainen ihminen on tyytyväinen tai tyytymätön yhden päivänkin aikana useita kertoja. Se tietysti vaihtelee hetkittäin. Onnellisuus liittyy mielestäni, vähän yksinkertaisen ihmisen "taudinkuvaan" ja on siten luonnotonta.
- Anonyymi
Ihminen voi olla onnellinen, kun elämänkokemuksen myötä oppii asioista. Tyytyä vähään ei rakenna suuria pilvilinnoja ja tavoitteita itselleen.
Osaa arvostaa itsensä lisäksi myös muita ihmisiä
ja osaa verrata omaa elämäänsä myös muiden elämään ja huomata eri vaatimustasot
Suomessa on vielä ruokaa, jonkinlaiset terveyspalvelut ja rauha sodasta. Yrittittäkää arvostaa näitä älkääkä kurkotelko tähtiin. Kompastusten kautta oppii. Euroakaan emme saa täältä mukaamme, joten köyhemmille voi lahjoittaa liiastaan. - Anonyymi
Terapeuttini sanoo ihan samaa: ei kannata puhua onnellisuudesta, tyytyväisyys on paljon realistisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapeuttini sanoo ihan samaa: ei kannata puhua onnellisuudesta, tyytyväisyys on paljon realistisempaa.
Eikö tyytyväinen ihminen elämässään ole juuri onnellinen. Ei odota mitään liikoja, eikä hae niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tyytyväinen ihminen elämässään ole juuri onnellinen. Ei odota mitään liikoja, eikä hae niitä.
Ei, vaan tyytyväinen ihminen on nimenomaan tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisuus on käsitteenä pysyvä tila. Ei ihminen niin käyttäydy.
- Anonyymi
En ole onnellinen, mutta se miten elän. ei kuulu sinulle.
- Anonyymi
Koska tiedän että hullut päivät tulossa, saan halvemmalla parempaa.
- Anonyymi
Elämässä harvoin mikään on 100% onnellista. Kysymys ei ole täydellisyyden metsästämisestä vaan siitä, onko mukana rehellisyyttä ja arvostusta. Ilman niitä ei kannata tyytyä yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2119765Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen444547Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1254053Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1133947- 2063676
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik413043Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561597Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL141582Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its921524- 1131328