Lidlissä on satunnaisesti myynnissä erilaisia erimittaisilla kaupoilla varustettuja akkuketjusahoja. Miten niihin saa vaihtoketjuja? Millaisia kokemuksia ko. sahoista?
Lidlin Parkside akkuketjusahat, vaihtoketjut?
16
335
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisi todella satunnaiseen käyttöön, joten ei tarvitse olla kovin kestävä. Mutta kun sahaa joskus viiden vuoden päästä taas tarvitsee, olisi hyvä, että edelleen toimii. Tai kahdenkymmenen vuoden päästä siihen saa tarvittaessa vaihtoterän.
- Anonyymi
Jonkinlainen korjausvideo Lidlin akkuäyttöisestä oksasahasta. Vieraskielinen, minulle ei selvinnyt mikä oli rikki ja tuliko korjattua
https://www.youtube.com/watch?v=s-3rf6xjB50 - Anonyymi
Voi olla että akku heikkenee tuossa ajassa vaikkei juuri käyttäisikään. Voi myös olla että akun mallit ja kiinikkeet muuttuu ajan saatossa, eikä ole enää yhteesopivia vanhojen laitteiden kanssa. Ehkä itse ostaisin Makitan oksasahan kun ei sekään kallis ole.
- Anonyymi
Jos on verkkosähköä käytössä, niin osta sillä toimiva .
- Anonyymi
Mikähän olikaan tällä kertaa tämän aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Kerro samalla millä kommentilla aiot seuraavaksi tätä palstaa aktivoida ?
- Anonyymi
Temusta saa laipan ja ketjun halavalla..itse tilasin sähkö makitaan 16 laipan ja puuilosta ostin köpi ketjun..
- Anonyymi
Ei muuten löydy Temusta ainakaan minun sahaani, mutta noita taitaa tosiaan olla monellakin eri lenkkijaolla - määrällä että johonkin voi löytyäkin.
Mutta kyllä kaikkiin ketju löytyy kun hakee ohjekirjassa mainitulla varaosanumerolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten löydy Temusta ainakaan minun sahaani, mutta noita taitaa tosiaan olla monellakin eri lenkkijaolla - määrällä että johonkin voi löytyäkin.
Mutta kyllä kaikkiin ketju löytyy kun hakee ohjekirjassa mainitulla varaosanumerolla.llaske vetolenkkien määrä ,sitten katso jako , ketjun paksuun,, pitäs passata..yleensä laipassa on tiedot..
- Anonyymi
Minkä mittaisilla kaupoilla niitä voi ostaa? Voiko ostaa käteisellä jos haluaa heti?
- Anonyymi
noita halpoja kiinan ruputteja saa samaan hintaa kokonaisen sahan kuin suomesta pelkkä ketju..
- Anonyymi
Ketjujen mitat on standardoitu. Kaikkia mittoja saa helpommin tai vaikeammin.
- Anonyymi
Eikö siellä ohjekirjassa ole yleensä hyvinkin tarkasti selitetty mikä ketju siihen tulee vaihtaa? Ai niin mehän ei lueta ohjekirjoja tehdään tubevideoita joissa kirotaan miksei käynnisty
- Anonyymi
Viimeksi luki paketin kyljessä oregonin koodi
- Anonyymi
Tietenkään ei kannata mennä pienkoneliikkeeseen malliketjun kanssa.
- Anonyymi
Osta laipan ja ketju temusta...katso vaan mikä jako on vetorattaassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073566Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133296Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä632509Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92165Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling451996Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61888Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401698- 901581
- 721143
- 741130