Lidlissä on satunnaisesti myynnissä erilaisia erimittaisilla kaupoilla varustettuja akkuketjusahoja. Miten niihin saa vaihtoketjuja? Millaisia kokemuksia ko. sahoista?
Lidlin Parkside akkuketjusahat, vaihtoketjut?
16
270
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisi todella satunnaiseen käyttöön, joten ei tarvitse olla kovin kestävä. Mutta kun sahaa joskus viiden vuoden päästä taas tarvitsee, olisi hyvä, että edelleen toimii. Tai kahdenkymmenen vuoden päästä siihen saa tarvittaessa vaihtoterän.
- Anonyymi
Jonkinlainen korjausvideo Lidlin akkuäyttöisestä oksasahasta. Vieraskielinen, minulle ei selvinnyt mikä oli rikki ja tuliko korjattua
https://www.youtube.com/watch?v=s-3rf6xjB50 - Anonyymi
Voi olla että akku heikkenee tuossa ajassa vaikkei juuri käyttäisikään. Voi myös olla että akun mallit ja kiinikkeet muuttuu ajan saatossa, eikä ole enää yhteesopivia vanhojen laitteiden kanssa. Ehkä itse ostaisin Makitan oksasahan kun ei sekään kallis ole.
- Anonyymi
Jos on verkkosähköä käytössä, niin osta sillä toimiva .
- Anonyymi
Mikähän olikaan tällä kertaa tämän aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Kerro samalla millä kommentilla aiot seuraavaksi tätä palstaa aktivoida ?
- Anonyymi
Temusta saa laipan ja ketjun halavalla..itse tilasin sähkö makitaan 16 laipan ja puuilosta ostin köpi ketjun..
- Anonyymi
Ei muuten löydy Temusta ainakaan minun sahaani, mutta noita taitaa tosiaan olla monellakin eri lenkkijaolla - määrällä että johonkin voi löytyäkin.
Mutta kyllä kaikkiin ketju löytyy kun hakee ohjekirjassa mainitulla varaosanumerolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten löydy Temusta ainakaan minun sahaani, mutta noita taitaa tosiaan olla monellakin eri lenkkijaolla - määrällä että johonkin voi löytyäkin.
Mutta kyllä kaikkiin ketju löytyy kun hakee ohjekirjassa mainitulla varaosanumerolla.llaske vetolenkkien määrä ,sitten katso jako , ketjun paksuun,, pitäs passata..yleensä laipassa on tiedot..
- Anonyymi
Minkä mittaisilla kaupoilla niitä voi ostaa? Voiko ostaa käteisellä jos haluaa heti?
- Anonyymi
noita halpoja kiinan ruputteja saa samaan hintaa kokonaisen sahan kuin suomesta pelkkä ketju..
- Anonyymi
Ketjujen mitat on standardoitu. Kaikkia mittoja saa helpommin tai vaikeammin.
- Anonyymi
Eikö siellä ohjekirjassa ole yleensä hyvinkin tarkasti selitetty mikä ketju siihen tulee vaihtaa? Ai niin mehän ei lueta ohjekirjoja tehdään tubevideoita joissa kirotaan miksei käynnisty
- Anonyymi
Viimeksi luki paketin kyljessä oregonin koodi
- Anonyymi
Tietenkään ei kannata mennä pienkoneliikkeeseen malliketjun kanssa.
- Anonyymi
Osta laipan ja ketju temusta...katso vaan mikä jako on vetorattaassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140