Mikähän hallitusohjelmassa on onnistunut?

Anonyymi-ap

"Vahvassa ja välittävässä Suomessa ihmisillä on mahdollisuus kasvattaa osaamistaan, työllistyä, pärjätä palkallaan tai eläkkeellään ja elää turvassa. Yhteiskunnassa, jossa perusasiat ovat kunnossa, ihmisillä on oikeus ja vapaus tavoitella oman näköistään hyvää elämää. Ihmiset tuntevat osallisuutta ja luottamusta toisiinsa. Heikoimmista pidetään huolta. Valtiovallan tehtävä on tarjota puitteet vapaudelle ja mahdollisuuksille."
Lainaus on Orpon hallituksen ohjelmasta
https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/165042

19

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli vain läpällä kirjoitettu juhlapuhe.

      • Ihan läpällä ja kännissä, sitäpaitsi olihan siinä muitakin, ei se minun ajatus ollut....


    • Anonyymi

      - Onko nyt kyse vahvojen alkoholijuomien välittämisestä ihan kotiovelle, kuten näkyy olevan nykyisen katastrofihallituksen ykkösnäpertelyn tyyliä?

      • Anonyymi

        Nikotiinipussit, peukkuhuume ja alkoholin kotiinkuljetus. Siinä hallituksen saavutukset. Ai niin ja se valtion velka on jo 185 miljardia.


    • Anonyymi

      Hohhoijaa. Tunnetko kalenterin? Tiedätkö mitä tarkoittaa "vuosi"?

      No, tiedät tai et, tämä hallitus on istunut vasta runsaan puolet kaudestaan. Hallitusohjelma on tehty siis noin kaksi kertaa näin pitkäksi aikaa.

      Ja vasta kun se kausi on lopuillaan, voidaan sanoa misdä on onnistuytu ja missä ei.

      • Anonyymi

        Joo. Valtion velka alkaakin sitten jo kakkosella. Työttömyys on jo nyt suurin Euroopassa.


      • Anonyymi

        Meinaatko ettei kaikkia tuhoja ole vielä saatu aikaan mitä ohjelmassa on?


      • Anonyymi

        Orpo lähettää vahvan viestin, työttömyys lähtee ....työllisyys lähtee ja talouskasvu alkaa jo ehkä ensi vuonna, ellei murtajien rakentaminen siirryin Amerikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei kaikkia tuhoja ole vielä saatu aikaan mitä ohjelmassa on?

        Tässä on vasta korjattu Marinin virheitä.


    • Anonyymi

      Irvokasta luettavaa.

    • Anonyymi

      PELKKÄÄ VALETTA KOKO HOMMA!
      TÄYSIN PÄINVASTAISTA TAPAHTUU!

    • Anonyymi

      Onkohan koskaan ennen hallituksen itselleen asettamat tavoitteet ja toteutuma ollut yhtä kaukana toisistaan?

    • Anonyymi

      Vasureille saatu kaikkien aikojen vitutus, ovat sortuneet jopa itsemurhiin.

    • Anonyymi

      Vasurit masentuneet ja menettäneet elämänhalun. Kiitos Riikka!

    • Tuo on ihan totta mitä Orpo on sanonut. Näinhän asioiden pitäisi olla. Todellisuus kuitenkin on, ettei ihan täysin ole toteutunut tuo asia.

    • Nythän siitä ihmisten toimeentulosta on leikattu ja työttömyys on lisääntynyt. Ja hallitus ei ole vielä edes istunut koko hallituskauttaan,

      • Anonyymi

        Apukoulutason matematiikalla tämäkin onnistuu!


    • Anonyymi

      Ei maratoonarinkaan suoritusta voi arvioida 30 kilometrin kohdalla.
      Lähes puoli hallituskautta on vielä jäljellä. Ja oppositio neliraajajarruttaa kaikkia hyviä uudistuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe