Olen väsynyt nainen

Anonyymi-ap

Väsyttää kaivata ja ikävöidä sinua mies. En minä jaksa enää esittää töissä, että kaikki on hyvin. Olen iloinen ja surullinen, kun tavataan. Sattuu, vaikka on ihana nähdä sinut.

25

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi? Etkö voi kertoa tunteitasi hänelle?

• Anonyymi

Tule mun luokse. Ovikoodi on 3647. Odotan sua nyt heti illalla. Tervetuloa. Jutellaan kahdestaan.

• Anonyymi

Olen huomannut että välillä iloinen javälillä surullinen. Olen miettinyt että olet surullinen koska joudut näkemään minut

• Anonyymi

Kyllä sen muutkin ovat huomanneet, että olen toisinaan alakuloinen. Yritän parhaani mukaan olla pirteä, vaikka itkettää. On vaikea päästä yli ihmisestä, joka on tehnyt niin syvän vaikutuksen.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen muutkin ovat huomanneet, että olen toisinaan alakuloinen. Yritän parhaani mukaan olla pirteä, vaikka itkettää. On vaikea päästä yli ihmisestä, joka on tehnyt niin syvän vaikutuksen.
        Ap

Onko kyse työkaverista siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse työkaverista siis?

Kyllä, työkaveri kyseessä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, työkaveri kyseessä.
        Ap

Oletko puhunut hänelle tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko puhunut hänelle tästä?

Ei suoraan. Väistelyä puolin ja toisin. Joskus olemme keskustelleet erinäisistä asioista. En vain uskalla yksin alkaa kertomaan tunteistani. Hänen täytyisi tulla vähän vastaan, jos tuntee jotain minua kohtaan. Enkä enää usko tämän olevan molemminpuolista. Olen ihan yksin ja yksinäinen. Ja väsynyt.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suoraan. Väistelyä puolin ja toisin. Joskus olemme keskustelleet erinäisistä asioista. En vain uskalla yksin alkaa kertomaan tunteistani. Hänen täytyisi tulla vähän vastaan, jos tuntee jotain minua kohtaan. Enkä enää usko tämän olevan molemminpuolista. Olen ihan yksin ja yksinäinen. Ja väsynyt.
        Ap

Oletteko molemmat sinkkuja ja tiedättekö molemmat sen? Välillä voi tulla väärinymmärryksiä jos luulee et toinen on vaikka varattu ja toisaalta varattu ei ehkä uskalla tehdä aloitetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko molemmat sinkkuja ja tiedättekö molemmat sen? Välillä voi tulla väärinymmärryksiä jos luulee et toinen on vaikka varattu ja toisaalta varattu ei ehkä uskalla tehdä aloitetta.

Hän on varattu, minä vapaa. Ei ole hyvä tilanne tällainen. Eikä ollut minulla tarkoitus rakastua häneen, koska tiesin olevan varattu. Näin ei kuulunut käydä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Samanlaisessa tilanteessa itsekin ja tunteille ei nyt vaan mahda mitään, kun sille ei ole on/off -vipu. Tosi ihastunut naiseen ja joskus ikävä käy todella raskaaksi, mutta epävarmuus tekee asioista vaikeaa ja eteenkin kun kyseessä on työkaveri. Yritä siinä sitten lähestyä, joten keskustelut sekä viestittely pysyy yleensä asiallisena, vaikka joskus pientä pilkettä on mukana - tosin en tiedä, että tajuaako hän. Tikusta tulee myös tehtyä asiaa, joka usemmiten liittyy kyllä työasioihin, mutta pääsee ainakin vähän juttelemaan ja viestittelemään. 😅

• Anonyymi

Keinot tulla vastaan ja auttaa ovat hyvin rajalliset... Siellä tilanteet tulee niin yllättäen että enhän minä niitä kerkeä tajuta tai kuulla ja aika on niin rajallinen. Olen toivonut niin paljon että lähestyisit viestillä mutta alan jo uskoa että sitä sinä et taida tehdä ja en oikein muuta ratkaisua osaa tähän sanoa.

Onko kynnys laittaa minulle viestiä tosiaan niin korkea että et vaan voi? Tekisit sen meidän takia siitä se lähtisi pikkuhiljaa rullaamaan eteenpäin ihan niin hissukseen kuin haluat ei ole kiire mihinkään... Osaan antaa tilaa jos sitä tahdot ja pitää yksityisyytesi tavattaisi silloin kuin sovitaan ja eihän minkään tarvi mitään lopullista olla jos haluatkin olla omissa oloissasi...

Olen ystävällinen rauhallinen ja sopeutuvainen erilaisiin tilanteisiin kyllä sinä minua jo sen verran tunnet. Rakastan sinua...

• Anonyymi

Hän ei voi tai halua viestitellä kanssani. Olen joskus lähestynyt viesteillä. Joten ohi menee.
        Ap

• Anonyymi

Tämä tilanne voisi linkittyä omaan elämääni. Olen siis mies ja eräs nainen on mielessäni joka päivä, jatkuvasti.

Koen tunteideni paljastamisen olevan suuri riski, sillä jos teen aloitteen liian nopeasti, et välttämättä ole vielä valmis (jos siis koskaan olet) vastaanottamaan sanomisiani. Emme välttämättä tapaa sen jälkeen enää, voit alkaa pitämään minua äkkipikaisena, etkä välttämättä silloin ymmärrä kuinka syviä tunteita minulla todella on sinua kohtaan - niin syviä, etten tiennyt enää voivani tuntea näin. Myös ikäero on sellainen tekijä, että olen altavastaajana, armoillasi. Hienoa olisi voida keskustella asiasta, mutta kuinka voisin tietää mitä mieltä todella olet minusta? Olet luonteeltasi kauneinta mitä olen koskaan tavannut. Sellainen kauneus häikäisee, enkä kykene tekemään oikein minkäänlaisia tulkintoja tunteistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tilanne voisi linkittyä omaan elämääni. Olen siis mies ja eräs nainen on mielessäni joka päivä, jatkuvasti.

Koen tunteideni paljastamisen olevan suuri riski, sillä jos teen aloitteen liian nopeasti, et välttämättä ole vielä valmis (jos siis koskaan olet) vastaanottamaan sanomisiani. Emme välttämättä tapaa sen jälkeen enää, voit alkaa pitämään minua äkkipikaisena, etkä välttämättä silloin ymmärrä kuinka syviä tunteita minulla todella on sinua kohtaan - niin syviä, etten tiennyt enää voivani tuntea näin. Myös ikäero on sellainen tekijä, että olen altavastaajana, armoillasi. Hienoa olisi voida keskustella asiasta, mutta kuinka voisin tietää mitä mieltä todella olet minusta? Olet luonteeltasi kauneinta mitä olen koskaan tavannut. Sellainen kauneus häikäisee, enkä kykene tekemään oikein minkäänlaisia tulkintoja tunteistasi.

Onko ikäeroa 10 vai 20 vuotta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme olleet työkavereita monia vuosia, nopeasti ei ole mikään edennyt. Eikä taida edetä tämän enempää. Ikäeroa meillä on +10 vuotta.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ikäeroa 10 vai 20 vuotta?

10 vuotta, mutta ei olla työkavereita ja en tiedä onko nainen varattu. Auttaisi kyllä aika paljon kun tietäisin.

• Anonyymi

Tarkoitatko että olet nainen joka on väsynyt vai mies naiselle sanoo olevansa väsynyt?

• Anonyymi

Naiselta miehelle
        Ap

• Anonyymi

Ap:n työpaikka on oikeasti palsta. Aamusta iltaan, viikosta toiseen, vuodesta toiseen!

• Anonyymi

P*llua👅

• Anonyymi

On inhottava olo, mutta faktalle siitä miten tunnen en voi mitään.

• Anonyymi

Olen ollut tuossa jo kuukausia ja kuukausia.

• Anonyymi

Anonyymipalstalla ei voi tietää kuka kirjoittaa ja kenelle. Älä usko näitä tarinoita, trollit elävät juuri vääristä tulkinnoista.

• Anonyymi

En usko täällä mihinkään. Tahdon vain purkaa sydäntä. Sateinen ja surullinen sunnuntai.
        Ap

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      88
      5023
    2. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      177
      4378
    3. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      166
      4284
    4. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      89
      3485
    5. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      16
      3224
    6. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      14
      2932
    7. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      36
      2919
    8. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      2
      2786
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      54
      2658
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      29
      1854
    Aihe