Huomiota siihen kun tullaan vastaan toisiamme.
Oletko kiinnittänyt
26
452
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kun päivät päättyy kerran viikossa
- Anonyymi
?????????
- Anonyymi
Autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla
En kyllä autoillessa ehdi keskittyä kuin liikenteeseen.
- Anonyymi
Minä ainakin tunnistan hänet jo vähän kauempaa ennenkuin olen edes nähnyt hänet🙂 joku energia juttu.
- Anonyymi
Alan aina hymyilemään ja välillä nauramaan itsekseni kun minulle tulee niin hyvä olo sinun näkemisestä. Sinä teet minut toisinsanoen tosi onnelliseksi❤️
- Anonyymi
Ihmisen tunnistaa jo hänen liikekielestä, mitä enemmän se eroaa keskimääräisestä, sen helpompaa se on tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen tunnistaa jo hänen liikekielestä, mitä enemmän se eroaa keskimääräisestä, sen helpompaa se on tunnistaa.
Ajoinko autoa jotenkin huterasti tänään?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huutele sivusta näihin sinä et kuulu tähän vuoropuheluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoinko autoa jotenkin huterasti tänään?🤭
Kyllä auton käytöksestäkin voi erottaa ihmisen liikekielen, kääntelee rattia jotenkin omituisesti ja vilkuilee jalankulkijoita vaikka ei ole edes suojatietä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huutele sivusta näihin sinä et kuulu tähän vuoropuheluun
Olet siis mustasukkainen kaikista muista ihmisistä. Ajattelitko jopa niin pitkälle, et vain sinulle ja hänelle on annettu oikeudet tähän ketjuun ylläpidon puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä auton käytöksestäkin voi erottaa ihmisen liikekielen, kääntelee rattia jotenkin omituisesti ja vilkuilee jalankulkijoita vaikka ei ole edes suojatietä.
Joo mä oon kans huomannut monet naiset vilkuilee toisiin autoihin ja ajaa autoa takapeiliin katsoen. Ei tollasten pitäis edes ajaa autolla käyttäs julkisia jos toiset ihmiset kiinnostaa niin paljo tuojotelkoot siellä bussissa niitö ihmisiä niin paljo ku haluaa. Vituttaa tollaset kyylät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis mustasukkainen kaikista muista ihmisistä. Ajattelitko jopa niin pitkälle, et vain sinulle ja hänelle on annettu oikeudet tähän ketjuun ylläpidon puolesta.
Puhu omasta puolestasi vain 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan aina hymyilemään ja välillä nauramaan itsekseni kun minulle tulee niin hyvä olo sinun näkemisestä. Sinä teet minut toisinsanoen tosi onnelliseksi❤️
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
❤️🫂
- Anonyymi
Et ole tuntevinasi ?
- Anonyymi
Näinhän me mennään... E
- Anonyymi
Olen huomannut. Olen siitä kirjoitellutkin tänne.
- Anonyymi
En ole huomannut sun tulevan mua vastaan.
- Anonyymi
Mihin asiaan? Melkein samassa kohdassa taas.
- Anonyymi
Olen.. monesti se t nainen sulla kyydissä.
- Anonyymi
Minä ainakin tunnen joskus että olet lähistöllä, ja kun näen sinut ikkunasta tulee varmistus asiaan.🤭
- Anonyymi
Markit sitten edellistä kommenttia oletko joku dorka?
- Anonyymi
Kyllä joudun ajaa talosi ohitse vaikken aina haluais
- Anonyymi
Mahdollista, vastaan tulee kyllä paljon muitakin😴
- Anonyymi
Joo.
T.no se on tuo joo.
https://m.youtube.com/watch?v=rAd2lMmlBJw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400