Minkälaisia kokemuksia on
-kahvinporoista ? Tehoaako se oikeasti, jos sitä levittää mullan päälle ?
-"Nassut pois"-tuoksukarkotteesta ?
-Käpälämäen jäniskarkotteesta ?
-Valkopippurin ripottelusta kasvien päälle ?
Onko kellään jotakin "omaa tehokasta keksintöä" ?
(ps. minulla ei ole aseenkantolupaa :)
Ei haluaisi verkkoaitoja laittaa, ne eivät ole oikein kauniita.
J o s joutuu verkkoaidan laittamaan kuinka korkea sen pitäisi olla
kukkia varten ?
Jänikset aloittavat heti keväällä tuhonsa, sipulikukat maistuvat, tietyt kurjenpolvilajit, kuunliljat ym.
Kevättä silmälläpitäen: Mikä olisi paras jäniksenkarkottaja ?
4
370
Vastaukset 4
- Anonyymi
Puolitoista metriä korkea verkkoaita tontin ympärille. Rusakoita voi pyydystää myös aivan omin käsin, huomasin muutama vuosi taaksepäin. Ensin katsoo jänisten käyttämät kulkureitit ja sen jälkeen virittää reitille verkon tai muun rakennelman, johon saa pussitettua jäniksen. Kannattaa ottaa takajaloista kiinni ja roikottaa, niin ei pääse puremaan. Sopiva hetki jänisjahtiin on tietenkin pimeä ja taskulampuilla voi sokaista pyynnin kohdetta.
- Anonyymi
Joku ehdotti narsisien istuttamista niin kukat saa nousta keväällä,
mutta ei se auta. Jänis jättää vain narsissit syömättä. - Anonyymi
Sänköaitatarvikkeet eivät ole kovin kalliita
- Anonyymi00005
Haulikko tai muu tuliase. Jousella lähtee kanssa hienosti henki. Sitten jänöjussi pataan. Tietenkin kortti taskuun ja luvat kuntoon eikä ammuskella rauhoitusaikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400