Yhtä hiljaista kuin huopatossutehtaalla kun sä lähet😔
Mitä pitäisi tehdä että jäisit?
Olosuhteet ei aina ole suotuisat mutta lupaatko että palaat vielä tai pidetään muuten yhteyttä?
Hiljaista tulee olemaan
16
277
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en tahtoisi lähteä, kun tulee aivan hirveä ikävä ja nyt jo tuntuu, että nääntyy siihen ikävään. Sattuu sydämeen.
- Anonyymi
Niin mullakin.😔
Mun sydän itkee jo nyt ennenkuin oot lähtenyt❤️
En toivu tästä koskaan jollet pidä yhteyttä jatkossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mullakin.😔
Mun sydän itkee jo nyt ennenkuin oot lähtenyt❤️
En toivu tästä koskaan jollet pidä yhteyttä jatkossa.Yhteys on mahdoton .sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteys on mahdoton .sorry
Miksi se on mahdoton
- Anonyymi
Rakastaisitpa minua.
- Anonyymi
Sinua juuri ajattelen ja rakastan 🤗
Tämä viesti oli sulle❤️
- Anonyymi
Elämä kuljettaa
Sivusta- Anonyymi
Ei kuljeta 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuljeta 😭
Ei sit
- Anonyymi
Juu mä lähden ,ei tule ikävä ketään
- Anonyymi
Mitä teet palstalla? Ootko trolli🤡
- Anonyymi
En mä pysty lähtemään. Se on vaan niin, että olen aivan kiinni tässä. En pysty elämään ilman. Mun on pakko saada rakastaa sua joka päivä. Mä vaan haluan sut. Kyllä me ratkaistaan tämä jotenkin.
Nukuthan mun vieressä ja nähdään yhteisiä unia.- Anonyymi
Voi kui söpöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kui söpöö
Tämmöinen tilitys mieheltä naiselle, niin se kannattaa ottaa ritolat nääs heti
- Anonyymi
Saat olla levollisin mielin,Emmä ole lähtenyt mihinkään🫠täällä mä odotan että luova hulluuteni pääsisi valloilleen🙄.
- Anonyymi
Kenelle? Joku tunniste.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7610267Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827036Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267003Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016255Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1016102Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh855773Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455364Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845198Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa595138Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405068