Morjes! Kertoilkaa teidän nuoruuden runkkailuista, millaisia ne oli? Mikä oli kiihottavin hetki tumputtaa? Tai muuta sellaista.
Itse aloitan, että alunperin minut sai itseäni runkkaamaan joku netissä ollut pari vuotta vanhempi (väitetysti) oleva poika, olin ehkä 10-11 vuotias, joka opetti ja kehoitti sitä tekemään. Muistan kun kokeilin kosketella eikä tuntunut miltää, mutta sen hetken muistan, kun eka kertaa menin katsomaan alastomia naisia ja sain ekan orgasmin, se oli tajunnan räjäyttävä vaikkei mälliä tullutkaan. Samaan aikaan, kun orgasmin sain, niin siskopuoli pimpotti ovikelloa kun oli avaimensa unohtanut, enkä kyennyt liikkumaan, tuntui niin kivalta se olo tila, vaikka hetkeksi liikuntakyky menikin. Oli jännittävää mennä lopulta avaamaan ovea kun en jöpötystä saanut aisoihin.
Sittemmin siitä tuli ihan tapa, tosin tuo jäi ainoaksi kerraksi kun pelkästään kuvia katsomalla koskematta pippeliin tulin. Olen siitä hetkestä lähtien runkannut vähintään kerran päivässä lähes tulkoon joka päivä, nykyisin toki vähän riippuen kuinka aktiivinen päivä vaimon kanssa on.
On tullut runkattua koulussa milloin missäkin, aina koulun jälkeen kotona eka asia oli mällien lennätys ennen mitään muuta, uimarannoilla pukukopeissa, järvessä, lammessa, monesti pyöräillessä tai mopoillessa oli pakko pysähtyä johonkin metsän laitaan runkkaamaan, kaverilla odottaessa kaverin syömistä, niin runkkasin heidän eteisessä johon peilien kautta hänen vanhemmilla oli näköyhteys, toki sen tajusin vasta kun mällit oli lahkeessa, monesti taskun kautta kotia kävellessä räplännyt kullia niin että mällit on roiskunu lahkeeseen. Joskus on käynyt niinkin, että mentiin kaverin kanssa yhden naisen luo jatkoille, nainen hinkkasi itseään koko illan minuun, mutta liian kova humalatila vei voiton, lopulta kuuntelin puolunessa kun kaveri nussi sitä naista, kun itse sängyn vieressä lattialla nukuin, silloinkin oli vaivihkaa vatkattava lahkeeseen, vaikkei taistelukuntoa ollut enää tositoimiin. Monesti veljen mällirätteihin tullut heitettyä omat mällit sekaan, ne on ollu kiihottavia hetkiä myös, etenkin kun ne mällirätit oli äidin ja siskon alusvaatteita.
Nuoruuden runkkailut
14
764
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jatketaan vielä, että jo ennen tuota ensimmäistä kokemusta joku ihme vimma oli vetää äidin sukkahousuja jalkaan, joskin silloin ne oli ihan liian isot vielä, sekä erinäisiä hameita kokeilla. Ei ollut mitään tietoa mistään runkkaamisesta eikä yhtään mistään, se vaan sattui kai tuntumaan hyvältä ja muistaakseni pippeli aina kovettui, joskaan en sitä tajunnut edes ihmetellä että miksi se niin meni.
Nykyisin olen tylsä perheen isä, joka runkkailee aina kun mahdollista. Joskus myöhemmin teininä alkoi kiinnostamaan peppuleikit, ja 18 vuotiaana tuli ekat lelut ostettua. Silloin se vain sattui, mutta kun oppi siihen leikkiin, niin nykyään se on se mitä odotan, että talo tyhjenee ja pääsen kaivamaan piilosta omat lelut ja runtelemaan pepun huolella. Nykyisin runkkailen vain nätisti kotona, joskin siellä milloin missäkin, sekä autoillessa ja välillä jossain levarilla tulee käytyä heiluttamassa kyrpää toivoen, että joku ilmestyisi jostain imemään sitä. Totuus kuitenkin taitaa olla se, että todellisuudessa en sitä halua, mutta erittäin kiimaisena sellaisesta tulee haaveiltua.- Anonyymi
Ja vielä lisäyksen lisäys, että toki töissä tulee runkattua nykyään kohtalaisen paljon. Kotona kaksi pientä lasta, niin se väistämättä näkyy seksielämässä, silloin paineita meinaa näin aktiiviselle kertyä kovasti.
- Anonyymi
Nuorena seisoi koko ajan ja käsi kävi tiuhaan. Eipä se siitä tosin ole laantunut.
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
Nyt yli 50 ja käsi käy tiuhaan ja sperma lentää kaaressa.
- Anonyymi
Olen varmaan aina hiplannut itseäni, joten tarkkaa aloitusikää ei ole jäänyt mieleen. Jotenkin muistelen että olisin ollut vähän väliä käsi housuissa olohuoneen sohvalla ynnä muualla eikä kukaan onneksi siitä huomauttanut tai syyllistänyt. Elettiin vielä silloin aika vapaamielisiä aikoja.
Varsinainen itsetyydytys alkoi siinä ihan alakoulun ekoilla luokilla. Kun olin noin kahdeksan niin satunnainen hipelöinti alkoi muuttua sääännölliseksi touhuksi, jota oli ihan pakko tehdä jostain syystä mitä en vielä ymmärtänyt. Käytännössä siis pieni muna seisoi aika lailla vähän väliä ja kun sitä hieroi niin se tietenkin säilyi kovana entistä kauemmin.
Muistelisin että olisin kuullut jonkun isomman pojan mainitsevan runkkaamisesta ja orgasmistakin, mutta ei mulla ollut mitään käsitystä miten sellaiseen tapahtumaan voisi päästä. Hyväilin itseäni varmaan aika avoimesti edelleen ja eräänä päivänä isoveli pamahti huoneeseen kun olin sängyn päällä housut nilkoissa hieroskelemassa pientä herkkutattiani.
Velipoika kiinnostui kovasti, istuutui ihan viereen ja laski omia housujaan. Silloin ensimmäistä kertaa näin kuinka kunnolla vedettiin käteen. Näin ja kuulin kuinka veikka laukesi käteensä vaikka mitään häneltäkään ei vielä tullut ulos. Sen jälkeen veljeni kietoi sormensa pienen pippelini ympärille ja ryhtyi liikuttelemaan. Noin varttitunnin kuluttua jokin nivusista alkoi nousta ja maailma alkoi pyöriä ympyrää. Muna pumppasi velipojan käteen kohtalaisen kovaa kuivaa orgasmia.
Siitä sitten alkoi ahkera tumputtelu. Olin luultavasti harvinaisen kiimainen ja estoton lapsi. Houkuttelin muita pihan lapsia ja koulukavereita kikkelileikkeihin. Opetin pienempiä ja sain lisää oppia isoilta pojilta. Niistä ihanista kokemuksista voisi kirjoittaa vaikka kirjan ja nyt aikuisena on kiva vetää käteen muistellen mitä kaikkea täysin estotonta silloin muksuna sai tehdä.- Anonyymi
Lisätään vielä sen verran että ymmärsin jo varsin pienenä olevani kiinnostunut pelkästään samasta sukupuolesta. Kavereiden kanssa puuhailu oli niin paljon kivempaa kuin yksin huoneessa nysvääminen, että usein jopa orgasmi yksin saatuina tuntui aika laimealta verrattuna siihen että sai runkkailla jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Oijoi, kuulostaapa kiihottavalta 😋
- Anonyymi
Mieleenpainuvampia on ollut sellaiset, kun koulun jälkeen olen ollut huoneessani runkkaamassa ja yllättäen veli paukkasi huoneeseen eikä varmasti jäänyt epäselväksi mitä olin tekemässä, sitten veli alkoikin ihan ahkerasti käymään aina koulun jälkeen toimittamassa mukamas jotain asiaa ja välillä kuulin kun jätti oven rakosilleen ja kukaan ei poistunut siitä, aika äkkiä nalli paloi kun tiesi jonkuu seuraavan sitä touhua. Monesti kun itse sain hommat hoidettua, niin veli olikin omassa huoneessaa peiton alla, ei tarvinut arvuutella mitä tekemässä.
- Anonyymi
Harmi vaan ettei uskallus riittänyt siihen että olisitte tehneet yhdessä. Näin ne aikuisten maailman estot vaikuttaa siihen että kivoja kokemuksia jää kokematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan ettei uskallus riittänyt siihen että olisitte tehneet yhdessä. Näin ne aikuisten maailman estot vaikuttaa siihen että kivoja kokemuksia jää kokematta.
No näimpä. Ikinä ei kumpikaan maininnut mitään mistään salakatseluista tms. Nyt 15 vuotta fantasioinut veljestä, monesti ollut mielessä, että laittaisi ihan pokkana viestiä sille, että laittaisiko dickpicin.ä tms. Ois niin mahtavaa päästä runkkaamaan ja imemään sitä kalua.
- Anonyymi
Paras muisto on kun 14v runkkasin huoneessani ja ovi auki kun luulin olevani talossa yksin. Siskoni silloni 17v huomasi ja sanoi ei minun vuoksi tarvitse lopettaa ja haki mulle talouspaperia. Runkkasin posket punaisena ja sisko katsoi homman loppuun. Lähtiessä sanoi että jos tykkäsit voin tullaa uudestaankin katsomaan
- Anonyymi
Kyllä nuorena poikana asunto tyhjänä oli kiva hyväillä äitin ohuita sukkahousuja...ja helpottaa omaa oloa...t.62ukm
- Anonyymi
Hemmetti kun näitä lukiessa alkaa panettamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1953924Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t522788Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771360Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101199Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020991- 46964
- 48911
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt223895Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107696