Kun muuten velanotto on pannassa, niin puolustusmenoihin kyllä saa ottaa velkaa miljardin poikineen. Ja Orpohan ottaa suu virneessä yhteislainaa EU:n kanssa. Sillä tavalla Suomi joutuu vain syvemmälle EU:n kitaan. Eikä Purra persuineen laita yhtään vastaan, sillä se tietää hyvää puolueelle ja koko puoluejohdolle.
Oikeistohallitus haalii rahaa sotatalousarviolla
11
112
Vastaukset
- Anonyymi
PETTERI on LAMANERO
- Anonyymi
Siitä seuraa PETTERI LAMAN ERO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 miljardia on vähän: Saadaan MIINOJA
Saadaan TAAVETIN RITSOJA
Saadaan ROLLAATTORIRYKMENTTIY
KYLLÄ NÄIHIN KANNATTAA OTTAA VELKAA.
MUSEOT SAAVAT MUKAVASTI TÄYDENNYSTÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saadaan TAAVETIN RITSOJA
MUSEOT SAAVAT MUKAVASTI TÄYDENNYSTÄMITÄHÄN PETTERIPURRA VIELÄ KEKSI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saadaan TAAVETIN RITSOJA
MUSEOT SAAVAT MUKAVASTI TÄYDENNYSTÄMUSEOT OVAT TÄRKEITÄ, PETTERI VAKUUTTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄHÄN PETTERIPURRA VIELÄ KEKSI?
Museoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄHÄN PETTERIPURRA VIELÄ KEKSI?
Arkipyhiltä ei pidä maksaa palkkaa.
PETTERIn hallituksen iltakoulu päätti näin.
SE oli YK si TOIWON TALKOT'N luoma visio tulevaisuuteen.
Nyt panemme sen toimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT OSTAMME VELALLA ASEITA TRUMPILTA.
IMARTELU ON NÄIN TEHOKASTA.
PIDÄMME TRUMPIN TYYTYVÄISENÄ
- Anonyymi
Myivät ensin itsenäisyyttä hävittämällä sähköverkotkin ?
Käyttäkää nyt niitä rahoja ! - Anonyymi
Ensi ja toissijaisuus vaihtelee kolmansien sijaisuuksien kanssa demokratioissaan. Vaalikausista huolimatta minkään valtakunnan parannuksentekoja ei ole nähty. Tarkistakaa kellonne.
- Anonyymi
Msrinin hallitukselle oli taivaan lahja korona. Sotaa ei voi laskea, senhän piti loppua parissa viikossa, mutta kokkarepaskat rahastaa nyt tällä. Kaikki nuoleskelee kielet ruskeina muiden persläp, Stubb etunenässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512