Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki

🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaamani mies ei ole mikään somen selailija. Hänen on helpompi erottaa kirjoitukseni muusta taustahälystä, kun ne on merkitty kolmella emojilla ja nimimerkillä. Kolme on parillakin tavalla merkittävä luku tässä tarinassa.

Susi on nyt emojina, kun pimeä tulee liian äkkiä niin että olen taskulampun valossa saunalla ja jännitän tuleeko susi vastaan. Kärpänen taas kertoo siitä, että pihasaavissa oleva talousvesi piti vaihtaa, kun sen pinnalla oli niin paljon bnaanikärpäsiä, että pelkäsin retkisuihkun menevän tukkoon jos käytän vettä pesuvetenä. Enkä nyt jaksa pilkkoa tuota lausetta vaikka se onkin liian pitkä. Kohtahan tulee taas pimeää.
Hyvää yötä😴💤🛏

13

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimimerkillä ja merkeillä kirjoittava jättää polun, jota voi seurata. Anonyymit katoavat kuin hiekkaan.

• Joskus kun silmäilee noita keskusteluketjuja, niin ne ovat aika sekavia. Nyt on sentään jotkut alkaneet kirjoirraa "sivusta" jos vastaavat kommenttiin aloittjan vuorolla. Aloittajatkin ovat alkaneet lisätä "-ap" tai "aloittaja". Ne vähän selkiyttävät ketjun lukemista.

Itse olen vähentänyt netin käyttöä niin, että yleensä luen ja kommentoin vain omia aloituksiani.

• Anonyymi

Tää nimimerkki on kai aika vanha.

• Anonyymi

Tee sinä uusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee sinä uusi.

En ole koskaan tehnyt. Onko se helppoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt. Onko se helppoa?

Helppoa kuin heinän teko. Painat tuolta oikeasta yläkulmasta Rekisteröidy.

• Onko sillä mitään merkitystä? En ala vaihtelemaan nimimerkkiäni vain sen takia että se jotakuta kyllästyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Helppoa kuin heinän teko. Painat tuolta oikeasta yläkulmasta Rekisteröidy.

Sitten kun se nimimerkki on tehty, niin sitä käytetään klikkaamalla oikean ylänurkan "Kirjaudu" tekstiä. Se kysyy tunnuksen ja sille tehdyn salasanan. Senjälkeen se nimimerkki näkyy siellä oikeassa ylänurkassa ja tulee itsekseen mukaan kirjoituksiin tunnisteeksi.

• Anonyymi

Kiva kun käytät nimimerkkiä. Toivoisi, että moni muukin uskaltaisi, olisi vähemmän tätä anonyymisoppaa.

• Tällä palstalla saa olla aika paksunahkainen. Joitakin näyttää nimimerkit ärsyttävän. Toiset taas kuvittelevat näistä kaikenlaista. Olen saanut olle milloin kukakin rekattu käyttäjä. jopa susi, vaikka ollaan eri sukupuolta. En välitä niistä. Touhutkoon mitä touhuavat. Olen vapauttanut profiilissani omat kirjoitukseni kaikkien nähtäväksi. Niistä näkee, että olen täällä vain omalla asiallani.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tällä palstalla saa olla aika paksunahkainen. Joitakin näyttää nimimerkit ärsyttävän. Toiset taas kuvittelevat näistä kaikenlaista. Olen saanut olle milloin kukakin rekattu käyttäjä. jopa susi, vaikka ollaan eri sukupuolta. En välitä niistä. Touhutkoon mitä touhuavat. Olen vapauttanut profiilissani omat kirjoitukseni kaikkien nähtäväksi. Niistä näkee, että olen täällä vain omalla asiallani.

Juuri noin. Nimimerkki houkuttelee aina harhoja ja väärintulkintoja, mutta se tekee kirjoittamisesta silti paljon selkeämpää ja rehellisempää kuin pelkkä anonyymihuutelu.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Nimimerkki houkuttelee aina harhoja ja väärintulkintoja, mutta se tekee kirjoittamisesta silti paljon selkeämpää ja rehellisempää kuin pelkkä anonyymihuutelu.

Kiitos tästä. Nyt yritän livahtaa saunaan iltapesulle, vaikka on jäätävän kylmää. Vesi sentään on lämmintä, mutta kiukaan alle en saanut syttymään tulta (=virolainen skamet kiuas)🥶

• Anonyymi

Nimimerkit ovat tavallaan käteviä, tavallaan
      rajoittavia. Minulla on ollut rekattu nimimerkki muualla s24: ssa. Olin siinä kuitenkin liian tunnistettava, joten hylkäsin sen, ainakin toistaiseksi. Tietyt sometuttuni tietävät sen, ei lähipiiri. Luulen että jos kaivattuni on täällä s24: ssa joskus ollut, hän on tunnistanut minut siitä. Se ei haittaa minua. Sitä kautta hän voisi tarvittaessa kommunikoida mulle täällä s24: ssa varmemmin. Jos sellainen fiilis tulee.Käyn välillä katsomassa onko jollain jotain asiaa vanhalle nimimerkilleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      243
      5609
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      89
      3499
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      135
      3383
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3073
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2959
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      93
      2774
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2450
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      104
      2342
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      175
      1918
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1470
    Aihe