Jos rakkien omistajat vaivautuu keräämään sonnat pussiin, heittävät ne puskien juureen ja jopa jokeen, sitten siellä on saastuttavan sonnan lisäksi muovitkin.
Eikö näille saada mitään kuria? Isot haittamaksut vaikka koiraverona takaisin koon mukaan niin ongelmat ainakin pienenee ja vaarallisimmat rodut kiellettävä kokonaan kuten Tanskassa ja monessa muussa maassa.
Joessa lilluu
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Linnut ja oravat noitä roskiksista kaivavat...
- Anonyymi
Pullojen kerääjät myös
- Anonyymi
Ai kuskaavat rakinpaskapusseja jokeen, nyt päästi rakkihullu melkoisen aivopierun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuskaavat rakinpaskapusseja jokeen, nyt päästi rakkihullu melkoisen aivopierun.
Olen nähnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt
Lopeta lintunen se huumeiden käyttö, näet harhoja, ei ne painavia paskapuseja mihinkään kuskaa, tonkivat vain RUOKAA. Taidat itse heitellä kun et viitsi roskiin kantaa.
Matut heittelee myös roskia mihin tahansa, jopa parvekkeelta kadulle, eivätkä lajittele vaan laittavat tahallaan vääriin astioihin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta lintunen se huumeiden käyttö, näet harhoja, ei ne painavia paskapuseja mihinkään kuskaa, tonkivat vain RUOKAA. Taidat itse heitellä kun et viitsi roskiin kantaa.
Matut heittelee myös roskia mihin tahansa, jopa parvekkeelta kadulle, eivätkä lajittele vaan laittavat tahallaan vääriin astioihin..Olet väärässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut heittelee myös roskia mihin tahansa, jopa parvekkeelta kadulle, eivätkä lajittele vaan laittavat tahallaan vääriin astioihin..tuo ulkomaa väki mustat.. ei tosiaan mitään hajua jäte lajittelusta ja pilaavat seudulla kuin seudulla sen roskakatos alueen PIAN aina.. en asu turussa mutta totean näin ..
sitten kun kerran yhdelle huomautti, sen mustan poika siiän vierellä alkoi jo nyrkkiä heiluttamaan? kopautti minua.. toki se pikkupoika mutta noin agressiivinen jo nuorena? samaa nyrkin heilutusta muallakin siltä huomattiin, eri yhteys, ilman syytä
- Anonyymi
melkoiselle kuulostaa. toki suomessa pohjoismaista eniten koirat raadelleet lapsia ja vanhuksia pääasiassa..
silti vaikka koiria yli miljoona suomessa, josta paljon lienee sekarotu hirviöitä ym. vihaisia ..
jostain susien alle 100 - max 300 kannasta iso älämölö? susihan ei ihmistä hätyytä koskaan, vain ansiokkaasti koiria syöneet? eli hattua nostaa kansalaiset susille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1123677Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3112582Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02160Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431951Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91709Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1091174- 1001172
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....51000Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu79946- 51922