Hei,
Pitääköhän tuosta huolestua että alumiinisäleikön reunassa on ruostetta? Todnäk kosteus on jäänyt johonkin p-skaan kiinni. Olen kyllä suodattimia säännöllisesti puhdistellut mutta kuinka tuo säleikkö kannattaa putsata ettei vääntele niitä säikeitä?
Kyseessä vuosi sitten asennettu Daikin.
Ilmalämpöpumppu sisäyksikkö ruosteessa
Anonyymi-ap
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei ole ruostetta, alumiini ei ruostu. Kennot puhalletaan paineilmalla tai hienolla vesisumulla. Jos käytetään vettä niin koneen alaosa pitää peittää muovisella suppilolla joka kerää vedet. Minulla oli 13 vuotta PANASONIC pumppu. Huolto oli vain suodattimien puhdistusta kuukausittain, ei kennojen pesuja. Vaihdoin viime vuoden vaihteessa uuteen saman merkkiseen.
- Anonyymi
Niin eihän se ruostu, eipä ajatus oikein juossut kirjoittaessa. Pitää kokeilla putsata liekkö vain tummunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.803510Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796