Hyvää yötä miehelle

Anonyymi-ap

📻 Oot mulle enemmän kuin arvaatkaan.

Voi kunpa osaisin kertoa sinulle tunteistani kasvotusten. Keräilen rohkeutta. Hiljaa hyvä tulee. ❤️

39

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tule sitten mun haudalle kertomaan, kun olen kuollut vanhuuteen.❤️

• Anonyymi

Siihenhän on vielä aikaa. Ehdin kupsahtaa ennen sinua.
        ❤️ ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihenhän on vielä aikaa. Ehdin kupsahtaa ennen sinua.
        ❤️ ap

Itse haluaisin kuolla ennen puolisoani, en kestäisi sitä tuskaa että menettäisi niin rakkaan ihmisen- sivusta

• Anonyymi

📻 Hyvää yötä ja rauhallisia unia

• Anonyymi

Kiitos! Suunta on tärkeämpi kuin se mistä tulee. Joku päivä tulet olemaan valmis kaikkeen, sama toki minullekin. Rakastan sinua ja olet erittäin tärkeä. Hyvää yötä! ❤️

• Anonyymi

Nainen haluaa, että rakas mies tulee tekemään hyvän työn.

• Anonyymi

Missä näette? Jos säännöllisesti, kannattaa vaan kertoa.

• Anonyymi

Töissä. En oikein usko, että kannattaa. Ei uskallus riitä, kun on taas aika epävarma olo. En halua pilata meidän välejä.
        Mistä sitä rohkeutta saisi kerättyä? Kun eihän se ole maailmanloppu, jos toinen ei vastaa tunteisiin. Miksi pitää olla niin pelokas?
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä. En oikein usko, että kannattaa. Ei uskallus riitä, kun on taas aika epävarma olo. En halua pilata meidän välejä.
        Mistä sitä rohkeutta saisi kerättyä? Kun eihän se ole maailmanloppu, jos toinen ei vastaa tunteisiin. Miksi pitää olla niin pelokas?
        ap

Etkö voi töiden ulkopuolella vaikka viestillä vähän kysellä fiiliksiä? Ja ei se maailmanloppu ole. Järkevät ihmiset osaa kyllä käyttäytyä tommoisen jälkeenkin töissä. Onko kaivattusi järkevä? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voi töiden ulkopuolella vaikka viestillä vähän kysellä fiiliksiä? Ja ei se maailmanloppu ole. Järkevät ihmiset osaa kyllä käyttäytyä tommoisen jälkeenkin töissä. Onko kaivattusi järkevä? 🤣

Ei taideta kumpikaan olla järkeviä. 😄
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Kerro toki naisena esiintyvä vähän tästä työympäristöstä miljöönä- onko sellainen antisexuaalinen valtion virasto vai muu?

• Anonyymi

Mistä päin otsikon kirjoittaja nainen olet? Täällä ois yks mies pohjois-pohjanmaalta joka odottelee ja toivoo tuollaista ajatusta eräältä naiselta työpaikalta 🥰 itsekin keräilen rohkeutta ja haluan tutustua pikku hiljaa häneen.

• Anonyymi

Ei osu.
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osu.
        ap

etelä-pohjanmaa?

• Anonyymi

Sitä odotan.

• Anonyymi

<3

• Anonyymi

Mitä tuo mankka meinaa? 🙂

• Anonyymi

Mulla tuli taas tänään rintaa puristavana tunteena tänään ikävä ja suru kun mietin sua a mies. Lohtu ja sitten se lohduttomuus..😣❤️‍🩹 Sitten roikun ite tässä pskassa edelleen enkä pääse pois.
      Mut toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.❤️

• Anonyymi

Hyvää huomenta naiselle!
      Valitettavasti en tiedä kuka ap nainen olet, ja tunnetaankome?
      Mutta jos olisit kaipaamani nainen olisin kyllä otettavissa.

• Anonyymi

Huomenta. Niin, että ota vaikka väkisin? 😉
        ap

• Anonyymi

Kyllähän minä otan jos annetaan, ja vaikkei annetakaan niin saan minä kuitenkin. Niinks?

• Anonyymi

Take it easy, cowboy.

• Anonyymi

Voisin sanoa itsekin aloittajan kaltaisesti eräälle miehelle, että hän on mulle enemmän kuin arvaakaan. Me ollaan tykkäämiset ja tunteet kerrottu puolin ja toisin. Se mikä on sanomatta, on se että mun sydän on jo täysillä valinnut hänet ja uskon meihin sataprosenttisesti, tuli mitä tuli, olisin sen hänen kanssa valmis kohtaamaan ja jakamaan (eli se myötä ja vastoinkäymisissä, kun sanotaan tahdon juttu🤭)

• Anonyymi

Täähän on palstasetä ja aloittaja ku perustuskirjasta

• Anonyymi

No mutta ei hän tiedä sitä ennenkuin kunnolla näätte ja juttelette.
        Mistä luulet että se tulee että uskot teihin sataprosenttisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tämä äitelyyksiä kirjoitteleva aloittajasetä puhuu ”teidän”🙄 tilanteesta, eli on tietty nainen ja nyt groomailet selvittämään asiat ns?🚩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tämä äitelyyksiä kirjoitteleva aloittajasetä puhuu ”teidän”🙄 tilanteesta, eli on tietty nainen ja nyt groomailet selvittämään asiat ns?🚩

Tähänkö oli nyt pakko tulla vääntämään nasevuuksia, kun nimenomaan muotoilin tuon kommentin täysjärkiseksi? Ei ole viitteitä omimisesta, on utelias kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme nähneet ja jutelleet monta kertaa kasvotusten. Sataprosenttisuus tulee siitä voimakkaasta tunteesta, mikä oli kun ekaa tavattiin ja siitä, että tämä tunne on vain voimistunut, mitä enemmän olemme tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme nähneet ja jutelleet monta kertaa kasvotusten. Sataprosenttisuus tulee siitä voimakkaasta tunteesta, mikä oli kun ekaa tavattiin ja siitä, että tämä tunne on vain voimistunut, mitä enemmän olemme tekemisissä.

Meillä taas voimistuu mitä vähemmän olemme tekemisissä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä taas voimistuu mitä vähemmän olemme tekemisissä 🤭

Minulla tunteet voimistuu, mitä vähemmän hän on tekemisissä. Ikäviä ajatuksia nousee valitettavasti myös pintaan. Välttelee tarkoituksella, ei pidä minusta enää, tykkää toisesta, niitä minä ajattelen eniten. Ei ole mukavaa miettiä sellaisia. Yritän muistaa muistuttaa itseäni, että ajatukset eivät ole faktoja.

Kun katseemme kohtaavat, unohdan kaiken sen ikävän. Silmät eivät valehtele.
        Aloittajalta

• Anonyymi

Hän on pieni pupunen. Paijattava söpöläinen🥰

• Anonyymi

Ei tästä tule mitään. Kova oli taas kiire lähteä pois. Et edes pysähtynyt tai katsonut minuun. Hyvää viikonloppua vaan sinulle.

• Anonyymi

Aloittajalta 🥀

• Anonyymi

Tänne tulee itse kunkin kirjoiteltua sitä sun tätä, mutta halusin sanoa että en ole epävarma siitä että oikeasti koen ne merkittävät tunteet, jotka olen kertonut.

• Anonyymi

Olet mulle valtavan merkityksellinen. Kiitos kun olet olemassa.

• Anonyymi

Oot koko ajan lähellä minua, vaikken sanoisi mitään.❤️

• Anonyymi

Käsitinks mää oikein vai haluut sää perheenlisäystä?

• Anonyymi

Haluan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan

Ihanaa, me saadaan vauva 🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1255
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1110
    4. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    5. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      719
    6. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    8. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      214
    Aihe