4G-kaistat "1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41" n 50€ enempi maksava Motorola G34 on yli puolet nopeampi 4G+ 100Mbit/s prepaid antoi alle 50M Samsungilla, Motolla yli 100M Samsung panostaa vain puhelimen älyttömään kokoon 6,7" aivan liian iso.
Edullisessa Samsung A 05s on huono 4G kaista
6
264
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat halvimman hintatason puhelimet eivät tue LTE Advanced (4G+) toimintoa, joten latausnopeudet jäävät silloin pakostakin pienemmiksi.
LTE Advanced (LTE-A), joka tunnetaan myös nimellä 4G+, on 4G Long Term Evolution (LTE) -teknologian kehittyneempi versio, joka tarjoaa nopeammat latausnopeudet, matalammat viiveet ja paremman verkon tehokkuuden. Se saavuttaa tämän yhdistämällä useita teknologioita, kuten kantoaaltoliitoksen (Carrier Aggregation) ja parannetut MIMO-tekniikat (Multi-input Multi-output), yhdistämällä useita LTE-taajuuksia yhdeksi suuremmaksi tiedonsiirtokanavaksi. (AI yhteenveto) - Anonyymi
Eikös tuo Motorola G34 ole 5G puhelin?
Ei sitä voi verrata 4 G puhelimeen.- Anonyymi
Mulla on siinä 4G liittymä, 5G on aivan turha. LTE kaistoja on enempi oliko 10 kun samsungis 10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on siinä 4G liittymä, 5G on aivan turha. LTE kaistoja on enempi oliko 10 kun samsungis 10
Siis 14 motossa
- Anonyymi
Moto G34 alkaa olla vanha puhelin. Moto G36 olisi siitä mielenkiintoinen että siinä on 7000 mAh akku.
- Anonyymi
Halvalla ei saa hyvää kuuluu sanonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845217Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.263488Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182021Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2831574- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095